De mannen fietsen 21 dagen, de vrouwen 9. Dat blijft toch wel een verschilletje.quote:Op woensdag 29 juli 2026 04:02 schreef TAmaru het volgende:
Goh, de etappes zijn niet eens zoveel korter meer dan bij de mannen.
Ik kijk dit meestal uit pure armoede en verdriet om het einde van de mannentour.
quote:In de komende Tour de France Femmes (1-9 augustus) zullen slechts twee etappes live van start tot finish te volgen zijn op televisie. Enkel de vijfde en negende etappe zijn volledig te zien, zo blijkt uit het uitzendschema van de Tour.
De vijfde etappe voert de rensters over een heuvelachtig parcours tussen Mâcon en Belleville-en-Beaujolais. In 140 kilometer moeten maar liefst 2900 hoogtemeters worden overwonnen, dus de rit zou zomaar strijd tussen de klassementsrensters kunnen opleveren. Datzelfde geldt voor de negende en laatste etappe van en naar Nice, waarin de Col d’Èze, bekend uit de slotrit van Parijs-Nice, vier keer moet worden bedwongen.
Over skeletten gesproken: doet Holmgren mee?quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef DeeBee het volgende:
Stukje skelet, dit gaat weer lachen worden
Denk dat Vos de enige is binnen de ploeg die gewoon mag doen wat ze wil deze Tour?quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:35 schreef paardendokter het volgende:
Ik kan er maar moeilijk aan wennen dat Marianne Vos superknecht is geworden van Paulientje...
Bijzonder... Ze was ook in haar eentje op trainingskamp itt de rest. Ligt niet lekker in het team volgens Thijs en Jip. Maar om haar dan maar in dienst te laten rijden is wel een beetje dom.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:14 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Bij de vrouwen is bij UAE de hiërarchie wat minder duidelijk
Over 20 jaar verder danquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blasi gaat zonder de steun van Napolitano natuurlijk sowieso niet vooruit te branden zijn.
Maar op basis van dit seizoen niet zo raar toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:09 schreef Faraday01 het volgende:
Bij wielerflits hebben ze ondertussen flink gedronken. Hoe kun je na vorig jaar Demi een grotere favoriet vinden dan PFP? Dat is een tikje chauvinistisch.
PFP heeft de afgelopen maanden zo ongeveer hetzelfde gedaan als vorig jaar en toen was ze minuten beter op een lange klim. Dus zelfs als Demi wat beter is, gaat ze dat gat niet zo maar dichten. En ze zal wat winnen in de tijdrit maar of dat voldoende is voor de Ventoux en 4x de Col d'Eze?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Maar op basis van dit seizoen niet zo raar toch?
Paula 'Bosch' Blasi die UAE ook gaat verlaten, die wil nog cashen nu het kanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blasi gaat zonder de steun van Napolitano natuurlijk sowieso niet vooruit te branden zijn.
Piet Rooijakkers heeft zich zelfs laten bezwangeren omdat ze het te ver vond gaan!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Paula 'Bosch' Blasi die UAE ook gaat verlaten, die wil nog cashen nu het kan
Zou Cornelisse die ongein dit seizoen aangezien hebben en ook gedacht hebben: ik heb geen zin in MotoGP en ga terug naar een fatsoenlijke ploeg?
ARTICLE 9. BEST YOUNG RIDERquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:45 schreef Pistolero het volgende:
Wat is eigenlijk de cut-off voor de witte trui? Ik lees in alle voorbeschouwingen dat men Blasi daar als favoriet ziet, maar die is toch te oud aangezien het hier een U23 trui is?
Maar dat was vorig jaar ook zo, dus dat lijkt niet te kloppen? Vergeten het jaartalletje aan te passen in de reglementen? Of ze zijn dit jaar opeens van een U23 naar een U24 klassement gegaan, wat een vrij willekeurige en praktisch nooit gebruikte cut-off zou zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ARTICLE 9. BEST YOUNG RIDER
CLASSIFICATION
The best young rider classification is open to riders
born on or after 1 January 2003.
--> zit nog te tikken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:21 schreef franklop het volgende:
Ik mis deze ochtend wel een voorbeschouwing van @:Rellende_Rotscholier
Of hij zit nog aan het zuurstof na 3 weken mannentour?quote:
Dit gaat dwars door de slag heenrijden als eenvrouws-ploeg. Ze gaat toch weg, alleen weet niet niemand welke van de meerdere al getekende contracten ze gaat eerbiedigenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is echt heel goed.
Je kunt altijd nog het archief raadplegen! In 2022 kwam de Tour aan in Lausanne en toen won WOUT.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:21 schreef franklop het volgende:
Ik mis deze ochtend wel een voorbeschouwing van @:Rellende_Rotscholier
Dit wordt top entertainment...ik spring NU op de John Deere om de mais binnen te halen zodat ik de komende week genoeg popcorn heb!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is echt heel goed.
Bij SD-Worx is dat drama en chaos binnen de ploeg volledig onbekend inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Paula 'Bosch' Blasi die UAE ook gaat verlaten, die wil nog cashen nu het kan
Zou Cornelisse die ongein dit seizoen aangezien hebben en ook gedacht hebben: ik heb geen zin in MotoGP en ga terug naar een fatsoenlijke ploeg?
Je zou zeggen dat je haar dan gewoon thuis had moeten laten. Als je haar wel laat starten, moet ze ook maximaal kunnen presterenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is echt heel goed.
Heb je de voorraad al op orde want bij Sporza gaat het voor de echte start al los over Blasiquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:04 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dit wordt top entertainment...ik spring NU op de John Deere om de mais binnen te halen zodat ik de komende week genoeg popcorn heb!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:12 schreef gianni61 het volgende:
Demi begon op het podium al te janken ja.
Tevens de altijd vervelende Linde merckpoel al gezien terwijl ze vervelende content aan het maken was
Allison en Jacksonquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Noem een vervelender duo.
Al 3 dagen over nagedacht. Niet geluktquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Noem een vervelender duo.
Vind NOS ook maar matig tnt. Op de Belg helemaal kut.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:34 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Jip een Belg met onfijne stem naast haar heeft zitten. Dan maar NOS.
Die zijn dit ook zatquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De NOS schakelt meteen weg.
Die hele ploeg lijkt op een combinatie van de Sloveense, Slowaakse, Russische, Tjsechische en Servische kampioenen.quote:
Koplacky en Bredewold + 1:05quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:16 schreef wimderon het volgende:
Fisher-Black +0:05
Blasi +0:08
Van der Breggen +0:08
Holmgren +0:08
Berthet +0:08
Niedermaier +0:08
Trinca Colonel +0:16
Kastelijn +0:19
Zigart +0:22
De Vries +0:30
Wlodarczyk +0:37
De Schepper +0:42
Vallieres +0:54
Bunel +1:01
Eigenlijk is het al 2 jaar vrij matig (na haar laatste wereldtitel), maar ze wint in die 2 jaar wel gewoon MSR en Vlaanderen.. apart welquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kopecky is n fraud tegenwoordig
Sinds ze een klassementsrenner wilde worden na de OS is het misgelopen. De Tour van 2023 waarin ze tweede werd heeft haar geen goed gedaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al 2 jaar vrij matig (na haar laatste wereldtitel), maar ze wint in die 2 jaar wel gewoon MSR en Vlaanderen.. apart wel
Maar heel groot was de groep ook niet meer toch? En buiten Wiebes eigenlijk alleen maar rensters de goed kunnen klimmen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:52 schreef gianni61 het volgende:
Ik stond in de bocht op 900 meter. Niet verwacht dat er toen nog zo'n grote groep bij elkaar zou zijn met Wiebes.
Door de valpartijen waren er ook wel groepjes die op meerdere minuten binnen kwamen. Het applaus toen Reuser binnen kwam was wel mooi. Sowieso bij iedereen die over de streep kwam. Nu afpilsen bij de bar van sram.
Nee, het was zeker geen peloton meer, wel meer dan ik had verwacht nadat ik al een paar keer die helling op had gelopen. Maar ja, die rensters wegen ook wel de helft en drinken niet een paar halve liters bier onder aan de havenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar heel groot was de groep ook niet meer toch? En buiten Wiebes eigenlijk alleen maar rensters de goed kunnen klimmen.
(En Vos, naar die was ook leeg(
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, het was zeker geen peloton meer, wel meer dan ik had verwacht nadat ik al een paar keer die helling op had gelopen. Maar ja, die rensters wegen ook wel de helft en drinken niet een paar halve liters bier onder aan de haven
Pardon, op de weg is puck garantie op ereplaatsenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:22 schreef DeeBee het volgende:
Wiebes, tsja, niks aan te doen
Puck met benen, het is een wonder
Ja, fenomenale ereplaatsen. Toch heb ik een beetje het idee van een meh-seizoen, zeker omdat ze er op de MTB ook totaal niet aan te pas komt (en met de cross toch ook weer geen wereldtitel pakte)quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Pardon, op de weg is puck garantie op ereplaatsen
https://www.procyclingstats.com/rider/puck-pieterse
Ze blijft inderdaad een beetje hangen lijkt het, zeker in de cross en de MTB. Waarom ze op de MTB niet meer echt mee kan met de top is mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, fenomenale ereplaatsen. Toch heb ik een beetje het idee van een meh-seizoen, zeker omdat ze er op de MTB ook totaal niet aan te pas komt (en met de cross toch ook weer geen wereldtitel pakte)
Misschien dat ze toch te veel probeert te combineren. De mtb wedstrijden in het voorjaar waren ook niet helemaal geweldig. misschien als ze die tijd op de wegfiets had doorgebracht was het andersquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze blijft inderdaad een beetje hangen lijkt het, zeker in de cross en de MTB. Waarom ze op de MTB niet meer echt mee kan met de top is mij ook een raadsel.
Op de weg daarentegen kun je toch niet zeggen dat ze er weinig van bakt.
Gelukkig is de nieuwe schijtlol net uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:11 schreef The_Undertone het volgende:
Allez les Femmes wordt niet echt een waardige tegenpool van Vive le Vélo...
Ten opzichte van vorig jaar nog steeds treurig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:11 schreef The_Undertone het volgende:
Allez les Femmes wordt niet echt een waardige tegenpool van Vive le Vélo...
https://www.instagram.com/reel/Dbh3cGQt5VQ/quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar dat was vorig jaar ook zo, dus dat lijkt niet te kloppen? Vergeten het jaartalletje aan te passen in de reglementen? Of ze zijn dit jaar opeens van een U23 naar een U24 klassement gegaan, wat een vrij willekeurige en praktisch nooit gebruikte cut-off zou zijn.
En nu is het waarschijnlijk te laat om het nog aan te passen en zitten ze hier aan vast.quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/Dbh3cGQt5VQ/
Blasi wist eigenlijk zelf ook niet dat ze nog mee mag doen.
Denk wel een fout in het reglement ja, 2003 stond er vorig jaar ook in.
Franse stagiair die het moest aanpassen heeft te lang op het terras gezeten? Of teveel wijn gedronken?quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/Dbh3cGQt5VQ/
Blasi wist eigenlijk zelf ook niet dat ze nog mee mag doen.
Denk wel een fout in het reglement ja, 2003 stond er vorig jaar ook in.
Is bewust gedaan door de organisatie omdat er vorig jaar heel weinig vrouwen mee konden doen voor de witte trui.quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Franse stagiair die het moest aanpassen heeft te lang op het terras gezeten? Of teveel wijn gedronken?
In de vuilnisbak van UAE?quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Charlotte Kool heeft hoop dat ze Lorena Wiebes kan verslaan in Tour: “Denk dat ik iets gevonden heb”
Ik moet toch zeggen dat ze wel een goed seizoen draait, maar Wiebes is natuurlijk veel te goed. Maar goed, aan zelfvertrouwen geen gebrek bij Kool.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Charlotte Kool heeft hoop dat ze Lorena Wiebes kan verslaan in Tour: “Denk dat ik iets gevonden heb”
Boven op de berg zojuist kwam ook het halve team op hele grote achterstand langs.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:39 schreef wimderon het volgende:
Het is niet de dag van de meisjes van Lotto, derde opgave van vandaag.
Ruud is voorlopig weer gelost.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan moet ze alles op alles zetten om weer terug te komen in het peloton.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk dat het moeilijk gaat worden voor Kool om Wiebes te verslaan, aangezien ze al is gelost.
Terwijl ze juist dit jaar wel vol voor de gele trui wilden gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:07 schreef wimderon het volgende:
FDJ is, naast slecht in orde, ook weer bezig met allerlei subdoelen net als vorig jaar.
LARS TREEDquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:07 schreef wimderon het volgende:
FDJ is, naast slecht in orde, ook weer bezig met allerlei subdoelen net als vorig jaar.
Maar de rest verliest zo ook, dus dan gaan ze de volgende keer toch maar weer rijden. (lol)quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:05 schreef DIJK het volgende:
Zo zie je maar dat als ze sd een keer de kastanjes uit het vuur laten halen het allemaal niet zo evident is.
Ik denk dat de snor er uiteindelijk het meest afreed.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Serieuze kopbeurt van LOTTE. Rijdt er in één kilometer meer af dan de altijd alleen voor zichzelf rijdende Bredewold in tien kilometer.
Om dan niet te gaan demarreren als Kopecky weg is en Wiebes naar de finish te rijdenquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:12 schreef DiegoFuser het volgende:
Mooi dat de andere ploegen SDworx het eens alleen lieten opknappen. Jammer kampsjaak Wiebes toch wint.
Was dit anders gegaan bij de heren?quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Tactisch weer briljant van het meisjes peloton.
Ze lieten eindelijk eens het werk eens aan SD Worxquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat deden ze verkeerd dan? Ze hebben SD eindelijk eens al het werk laten doen zodat Wiebes niemand meer over had.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Mee eens, zo zou ik het wel vaker willen zien. Het liefst zou ik nog meer willen zien dat teams met een topsprinter ook gewoon gaan aanvallen want in de sprint gaan ze het toch niet winnen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze lieten eindelijk eens het werk eens aan SD Worx
Vijfdes!quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Liv Jayco vol op kop voor floprenster Paternoster die in de sprint natuurlijk nergens te bekennen is, klassiekertje.
Of je had kunnen aanvallen om Wiebes al dan niet uit haar kot te lokken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat deden ze verkeerd dan? Ze hebben SD eindelijk eens al het werk laten doen zodat Wiebes niemand meer over had.
En als Kopecky afgeeft, is de keus of je Markus laat winnen als je niks doet of dat je wel gaat rijden voor die minimale kans dat Wiebes ingesloten raakt of iets dergelijks.
Ja, aanvallen had gekund, maar ze moesten wel eerst Markus’ terughalen om überhaupt voor de zege te kunnen gaanquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Of je had kunnen aanvallen om Wiebes al dan niet uit haar kot te lokken.
Was nog leuker geweest als er een paar waren meegesprongen met Barry, maar dit was al veel beter dan steeds mee te helpen om alsnog op 23 lengtes te worden gereden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, aanvallen gaf gekund, maar ze moesten wel eerst Markus’ terughalen om überhaupt voor de zege te kunnen gaan
Dat storen zie je sowieso veel minder bij de vrouwen, heb ik het idee. Maar zeker nu had het wel gemogen jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:40 schreef DeeBee het volgende:
Lidl dat overigens niet eens stoorde maar half aan het mee rijden was erachter voor Balsamo...
laten we eerlijk zijn, als er wel iemand met kop en schouders bovenuit steekt in de sprint zijn er ook nog genoeg flopploegen die bij de heren gewoon rijden voor een minieme kans.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daar heb je niet iemand die elke massasprint de rest op 17 lengtes fietst.
Ja dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn, als er wel iemand met kop en schouders bovenuit steekt in de sprint zijn er ook nog genoeg flopploegen die bij de heren gewoon rijden voor een minieme kans.
Ja, laten we voor Girmay rijden die toch nooit een massasprint meer wint ofzo.
| 1 2 3 4 5 | 1. LORENA WIEBES,SDW 111 pnt 2. Kim Le Court,Mri,AGI 30 " 3. Elisa Balsamo,Ita,Ldl 30 " 4. Noemi Rüegg,Zwi,Edu 26 " 5. ELINE JANSEN,VoW 26 " |
Cofidis voor Fretinquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn, als er wel iemand met kop en schouders bovenuit steekt in de sprint zijn er ook nog genoeg flopploegen die bij de heren gewoon rijden voor een minieme kans.
Ja, laten we voor Girmay rijden die toch nooit een massasprint meer wint ofzo.
Is Arnaud de Lie langs geweest?quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:24 schreef franklop het volgende:
Bij de Lotto meisjes draait het ook niet lekker. 3 DNF (hitteslag, bilblessure en een val) daarnaast 2 rensters die , als enige, moeite hadden met tijdslimiet en maar 1,5 minuut overhielden
Tas worstelt met de hitte en verliest alweer 12 minuten en laatste renster Riedmann die dan wel een top 10 haalt
Tas is natuurlijk een ijsbaan gewendquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:24 schreef franklop het volgende:
Bij de Lotto meisjes draait het ook niet lekker. 3 DNF (hitteslag, bilblessure en een val) daarnaast 2 rensters die , als enige, moeite hadden met tijdslimiet en maar 1,5 minuut overhielden
Tas worstelt met de hitte en verliest alweer 12 minuten en laatste renster Riedmann die dan wel een top 10 haalt
Alles voor een beetje tietwinstquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jury Tour de France Femmes opgelet: Wielrensters misbruiken hun cupmaat
Knipperlicht met diepgravend onderzoek.
Schijnt voornamelijk om rensters van Burgos BH te gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jury Tour de France Femmes opgelet: Wielrensters misbruiken hun cupmaat
De meest interessante klim zit meteen vooraan zie ik.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:02 schreef TAmaru het volgende:
Vandaag voor een sterke kopgroep? De klassementsrenners? Of weer voor Wiebes?
Nog een DNF erbijquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:24 schreef franklop het volgende:
Halve beelden, want de val zelf staat er niet op. Ziet eruit als achter in het pulleton.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:18 schreef TAmaru het volgende:
Vollering blijkbaar bergop gecrasht
Moet je ook maar gewoon harder gaan rijden. Hele ploeg op kop en beuken maar.
Correctie, Urska blijkbaar toch gewoon in het peloton. Pog toch aan de dope.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:45 schreef TAmaru het volgende:
Urska ook gelost. Jee. Toch wel het ultieme bewijs voor mij dat Pogi niet aan de dope zit. Anders was zijn vriendin ook wel beter geweest.
1.45 inmiddels en Trek is aan het rijden in pelotonquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:39 schreef DeeBee het volgende:
Feliciteer hier Tokkie, maar 35s achter op de top
Zijn meer posts over dan over de tour femmes tot nu toe.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eerst de Ronde van Polen uitzenden die niemand boeit
Ze blijft echt enorm hangen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:07 schreef DiegoFuser het volgende:
LOTTE staat volgens mij toch weer waanzinnig op punt. Erg jammer.
Wederom duidelijk dat je geen wielrennen kijktquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef TAmaru het volgende:
Beetje bizar dit. Wederom duidelijk dat vrouwenwielrennen geen mannenwielrennen is.
Ik zou die Haugset toch geen 5 minuten en Kopecky ook geen 4.
Sowieso vreemd dat er geen ploegen voor de rit willen of kunnen rijden
Ik denk dat peloton dit helemaal niet interesseert. Morgen begint het pas voor de klassementsvrouwen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:46 schreef The_Undertone het volgende:
Het is vrouwenwielrennen, ze kunnen 4 minuten in 3 minuten dichtfietsen op bepaalde momenten. Weet wel niet of dit nu gaat gebeuren?
In het mannenwielrennen was deze etappe heel anders verlopenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wederom duidelijk dat je geen wielrennen kijkt
Misschien als ze sterk klimmende sprinters hadden ja. Maar de sprinters van meeste ploegen liggen er allang af. Die rijden op 12 minuten achterstand he. Wiebes is van alle sprinters nog de best klimmende en zelfs die ligt er af.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
In het mannenwielrennen was deze etappe heel anders verlopen
Daar hadden minimaal drie ploegen vol voor de sprint gereden
Hier wisten ze niet goed wat ze moesten doen blijkbaar
die kerel ging toch mooi voorover de sloot inquote:
Nou, ja, wel toch?quote:
Hoe gaat het met Kiesenhofer?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is een ietwat onorthodox verloop van de etappe.
Ik denk nu terug aan de Olympische Spelen in Tokio. Wij feliciteren Haugset alvast.
Terechte keuze. Le Court heeft voor die groep gezorgd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gr. Le Court-Pienaar is wel een keuze.
En staat het hoogste in klassementquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:26 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Terechte keuze. Le Court heeft voor die groep gezorgd.
Nummer 2 van klassementquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gr. Le Court-Pienaar is wel een keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |