Piet Rooijakkers heeft zich zelfs laten bezwangeren omdat ze het te ver vond gaan!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Paula 'Bosch' Blasi die UAE ook gaat verlaten, die wil nog cashen nu het kan
Zou Cornelisse die ongein dit seizoen aangezien hebben en ook gedacht hebben: ik heb geen zin in MotoGP en ga terug naar een fatsoenlijke ploeg?
ARTICLE 9. BEST YOUNG RIDERquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:45 schreef Pistolero het volgende:
Wat is eigenlijk de cut-off voor de witte trui? Ik lees in alle voorbeschouwingen dat men Blasi daar als favoriet ziet, maar die is toch te oud aangezien het hier een U23 trui is?
Maar dat was vorig jaar ook zo, dus dat lijkt niet te kloppen? Vergeten het jaartalletje aan te passen in de reglementen? Of ze zijn dit jaar opeens van een U23 naar een U24 klassement gegaan, wat een vrij willekeurige en praktisch nooit gebruikte cut-off zou zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ARTICLE 9. BEST YOUNG RIDER
CLASSIFICATION
The best young rider classification is open to riders
born on or after 1 January 2003.
--> zit nog te tikken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:21 schreef franklop het volgende:
Ik mis deze ochtend wel een voorbeschouwing van @:Rellende_Rotscholier
Of hij zit nog aan het zuurstof na 3 weken mannentour?quote:
Dit gaat dwars door de slag heenrijden als eenvrouws-ploeg. Ze gaat toch weg, alleen weet niet niemand welke van de meerdere al getekende contracten ze gaat eerbiedigenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is echt heel goed.
Je kunt altijd nog het archief raadplegen! In 2022 kwam de Tour aan in Lausanne en toen won WOUT.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:21 schreef franklop het volgende:
Ik mis deze ochtend wel een voorbeschouwing van @:Rellende_Rotscholier
Dit wordt top entertainment...ik spring NU op de John Deere om de mais binnen te halen zodat ik de komende week genoeg popcorn heb!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is echt heel goed.
Bij SD-Worx is dat drama en chaos binnen de ploeg volledig onbekend inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Paula 'Bosch' Blasi die UAE ook gaat verlaten, die wil nog cashen nu het kan
Zou Cornelisse die ongein dit seizoen aangezien hebben en ook gedacht hebben: ik heb geen zin in MotoGP en ga terug naar een fatsoenlijke ploeg?
Je zou zeggen dat je haar dan gewoon thuis had moeten laten. Als je haar wel laat starten, moet ze ook maximaal kunnen presterenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is echt heel goed.
Heb je de voorraad al op orde want bij Sporza gaat het voor de echte start al los over Blasiquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:04 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dit wordt top entertainment...ik spring NU op de John Deere om de mais binnen te halen zodat ik de komende week genoeg popcorn heb!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:12 schreef gianni61 het volgende:
Demi begon op het podium al te janken ja.
Tevens de altijd vervelende Linde merckpoel al gezien terwijl ze vervelende content aan het maken was
Allison en Jacksonquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Noem een vervelender duo.
Al 3 dagen over nagedacht. Niet geluktquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Noem een vervelender duo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |