Ze blijft echt enorm hangen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:07 schreef DiegoFuser het volgende:
LOTTE staat volgens mij toch weer waanzinnig op punt. Erg jammer.
Wederom duidelijk dat je geen wielrennen kijktquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef TAmaru het volgende:
Beetje bizar dit. Wederom duidelijk dat vrouwenwielrennen geen mannenwielrennen is.
Ik zou die Haugset toch geen 5 minuten en Kopecky ook geen 4.
Sowieso vreemd dat er geen ploegen voor de rit willen of kunnen rijden
Ik denk dat peloton dit helemaal niet interesseert. Morgen begint het pas voor de klassementsvrouwen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:46 schreef The_Undertone het volgende:
Het is vrouwenwielrennen, ze kunnen 4 minuten in 3 minuten dichtfietsen op bepaalde momenten. Weet wel niet of dit nu gaat gebeuren?
In het mannenwielrennen was deze etappe heel anders verlopenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wederom duidelijk dat je geen wielrennen kijkt
Misschien als ze sterk klimmende sprinters hadden ja. Maar de sprinters van meeste ploegen liggen er allang af. Die rijden op 12 minuten achterstand he. Wiebes is van alle sprinters nog de best klimmende en zelfs die ligt er af.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
In het mannenwielrennen was deze etappe heel anders verlopen
Daar hadden minimaal drie ploegen vol voor de sprint gereden
Hier wisten ze niet goed wat ze moesten doen blijkbaar
die kerel ging toch mooi voorover de sloot inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |