Die zijn dit ook zatquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De NOS schakelt meteen weg.
Die hele ploeg lijkt op een combinatie van de Sloveense, Slowaakse, Russische, Tjsechische en Servische kampioenen.quote:
Koplacky en Bredewold + 1:05quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:16 schreef wimderon het volgende:
Fisher-Black +0:05
Blasi +0:08
Van der Breggen +0:08
Holmgren +0:08
Berthet +0:08
Niedermaier +0:08
Trinca Colonel +0:16
Kastelijn +0:19
Zigart +0:22
De Vries +0:30
Wlodarczyk +0:37
De Schepper +0:42
Vallieres +0:54
Bunel +1:01
Eigenlijk is het al 2 jaar vrij matig (na haar laatste wereldtitel), maar ze wint in die 2 jaar wel gewoon MSR en Vlaanderen.. apart welquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kopecky is n fraud tegenwoordig
Sinds ze een klassementsrenner wilde worden na de OS is het misgelopen. De Tour van 2023 waarin ze tweede werd heeft haar geen goed gedaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al 2 jaar vrij matig (na haar laatste wereldtitel), maar ze wint in die 2 jaar wel gewoon MSR en Vlaanderen.. apart wel
Maar heel groot was de groep ook niet meer toch? En buiten Wiebes eigenlijk alleen maar rensters de goed kunnen klimmen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:52 schreef gianni61 het volgende:
Ik stond in de bocht op 900 meter. Niet verwacht dat er toen nog zo'n grote groep bij elkaar zou zijn met Wiebes.
Door de valpartijen waren er ook wel groepjes die op meerdere minuten binnen kwamen. Het applaus toen Reuser binnen kwam was wel mooi. Sowieso bij iedereen die over de streep kwam. Nu afpilsen bij de bar van sram.
Nee, het was zeker geen peloton meer, wel meer dan ik had verwacht nadat ik al een paar keer die helling op had gelopen. Maar ja, die rensters wegen ook wel de helft en drinken niet een paar halve liters bier onder aan de havenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar heel groot was de groep ook niet meer toch? En buiten Wiebes eigenlijk alleen maar rensters de goed kunnen klimmen.
(En Vos, naar die was ook leeg(
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, het was zeker geen peloton meer, wel meer dan ik had verwacht nadat ik al een paar keer die helling op had gelopen. Maar ja, die rensters wegen ook wel de helft en drinken niet een paar halve liters bier onder aan de haven
Pardon, op de weg is puck garantie op ereplaatsenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:22 schreef DeeBee het volgende:
Wiebes, tsja, niks aan te doen
Puck met benen, het is een wonder
Ja, fenomenale ereplaatsen. Toch heb ik een beetje het idee van een meh-seizoen, zeker omdat ze er op de MTB ook totaal niet aan te pas komt (en met de cross toch ook weer geen wereldtitel pakte)quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Pardon, op de weg is puck garantie op ereplaatsen
https://www.procyclingstats.com/rider/puck-pieterse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |