De NOS is (uiteraard) weer Oost-Indisch doof, maar de dader zegt toch echt zelf dat zijn bevelen van Allah kwamen:quote:Drie vrouwen gewond bij mesaanval in Parijs, dader opgepakt
Bij een mesaanval in Parijs zijn drie vrouwen gewond geraakt. De vrouwen zijn 19, 24 en 36 jaar en twee van hen zijn ernstig verwond. Dat heeft de Franse minister van Binnenlandse Zaken Nuñez bekendgemaakt. Geen van hen is in levensgevaar volgens de minister. De dader is gearresteerd.
De dader stak rond 11.30 uur met twee messen in op de vrouwen in de wijk Porte de Clichy. Een van hen werd in de rug en de ander in haar buik gestoken. De andere vrouw had enkele lichte verwondingen.
Nuñez meldde dat de dader is gearresteerd door een politieagent die op dat moment vrij was. "Een moedige daad", aldus de minister.
Op beelden op X is te zien hoe een man rondrent met twee messen in zijn hand. Over het motief van de dader is nog niets bekendgemaakt. Volgens Nuñez sprak de man "onsamenhangend" tijdens zijn arrestatie.
Bron: https://nos.nl/artikel/26(...)arijs-dader-opgepakt
Dit ziet er bij uitstek uit als een verward persoon en niet als een gedecideerde islamistische terrorist, eigenlijk...quote:Op maandag 27 juli 2026 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
inb4 usual stakkers die komen melden dat dit niets met de islam van doen heeft.
Verward persoon die de bevelen van Allah opvolgt, daar passen meerdere beschrijvingen bij.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit ziet er bij uitstek uit als een verward persoon en niet als een gedecideerde islamistische terrorist, eigenlijk...
Je hoeft er ook niet naar te luisteren hè ik kreeg een tijd lang te horen dat ik Jeroen moest vermoorden, omdat hij een kloon van mij seksueel misbruikt. Ja, als ik lekker wil bedliggen in de gevangenis is dat een goed idee ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verward persoon die de bevelen van Allah opvolgt, daar passen meerdere beschrijvingen bij.
Terwijl je naar adem ligt te happen niet een dieselwalm in je gezicht is wel een bonus ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Gelukkig mogen vervuilende busjes niet meer in het centrum van Parijs komen. Dat is wel fijn leven als je wordt neergestoken door een moslim.
stemmen zijn ook maar stemmen, gewoon de muziek wat harderquote:Op maandag 27 juli 2026 15:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet naar te luisteren hè ik kreeg een tijd lang te horen dat ik Jeroen moest vermoorden, omdat hij een kloon van mij seksueel misbruikt. Ja, als ik lekker wil bedliggen in de gevangenis is dat een goed idee ja.
Maar handelen deze verwardiërs dan bovengemiddeld vaak vanuit dat specifieke geloof?quote:Op maandag 27 juli 2026 15:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit ziet er bij uitstek uit als een verward persoon en niet als een gedecideerde islamistische terrorist, eigenlijk...
Man met psychische problemen dus.quote:Volgens Nuñez heeft de politie de man nog niet kunnen identificeren. De verdachte zou tijdens zijn aanhouding "onsamenhangende" uitspraken hebben gedaan. Volgens Le Parisien gaat het om een 31-jarige man met psychische problemen.
Oh dan is het goed. Als nu.nl vooral niet meldt dat het de zoveelste moslimterreur is, dan komt alles goed.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)dachte-opgepakt.html
[..]
Man met psychische problemen dus.
En de stem belachelijk maken en uitlachen werkt ook heel goed. Alleen niet doen tijdens een potje zombies, want dan sloopt hij je PS3.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
stemmen zijn ook maar stemmen, gewoon de muziek wat harder
Ja dus? ook iemand met psychische problemen kan het nog steeds in naam doen van...quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nu blijf je na het steken veel langer goed.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Gelukkig mogen vervuilende busjes niet meer in het centrum van Parijs komen. Dat is wel fijn leven als je wordt neergestoken door een moslim.
Natuurlijk, net zoals doorgedraaide mensen met een christelijke achtergrond altijd denken dat ze opdrachten van Jezus krijgen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar handelen deze verwardiërs dan bovengemiddeld vaak vanuit dat specifieke geloof?
https://nos.nl/artikel/26(...)arijs-dader-opgepaktquote:Op maandag 27 juli 2026 15:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De NOS is (uiteraard) weer Oost-Indisch doof
Oh absoluut. Daarom ook graag meer focus op psychische hulp en minder op islam en immigrant.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja dus? ook iemand met psychische problemen kan het nog steeds in naam doen van...
Denk jij niet dat een relatief groot aandeel van IS bestond uit mensen met 'psychische problemen'?
Dat hebben ze dus later aangepast ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)arijs-dader-opgepakt
zo gaat dat met het nieuwsquote:Op maandag 27 juli 2026 16:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus later aangepast ja.
Waarom dan? dat is een beetje alsof je zegt: graag bij de alcoholist meer focus op zijn neurologische verbinden wat zorgt voor zijn verslavingsgevoeligheid, in plaats op de alcohol.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oh absoluut. Daarom ook graag meer focus op psychische hulp en minder op islam en immigrant.
Precies andersom.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oh absoluut. Daarom ook graag meer focus op psychische hulp en minder op islam en immigrant.
20 jaar? Ze zijn al 1400 jaar op identieke wijze bezig, er is 0 bewijs dat ze van plan zouden zijn om er mee te stoppen, hoe graag de westerse wensdenker het ook wilquote:Op maandag 27 juli 2026 16:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom dan? dat is een beetje alsof je zegt: graag bij de alcoholist meer focus op zijn neurologische verbinden wat zorgt voor zijn verslavingsgevoeligheid, in plaats op de alcohol.
Het lijkt mij beide relevant. Blijkbaar is religie iets wat psychisch gestoorde aantrekt. Met de islam bovenaan. In elk geval in de laatste 20 jaar.
Het is compleet onwerkbaar om psychisch gestoorde migranten te blijven binnenhalen die constant begeleiding nodig hebben om te voorkomen dat ze aanslagen plegen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef kwiwi het volgende:
Nou, daar gaan we weer.
Paar tweets van politici met "medeleven aan de nabestaanden", "we keuren dit ten strengste af", "vreselijk incident"... en door
Na hoeveel incidenten mag je eigenlijk spreken van een (islamitische) mannenprobleem?quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 16:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom dan? dat is een beetje alsof je zegt: graag bij de alcoholist meer focus op zijn neurologische verbinden wat zorgt voor zijn verslavingsgevoeligheid, in plaats op de alcohol.
Het lijkt mij beide relevant. Blijkbaar is religie iets wat psychisch gestoorde aantrekt. Met de islam bovenaan. In elk geval in de laatste 20 jaar.
Laten we deze dader als voorbeeld nemen. Zou hij zonder islam geen psychische problemen hebben? Zou hij zonder islam geen gevaar vormen qua geweld? Ik denk dat hij zonder islam waarschijnlijk ook geweldsgevaarlijk was geweest en dus is het niet logisch om de focus op de islam te leggen of om daar de oplossing te zoeken.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Precies andersom.
De Islam blijkt als ideologie namelijk wel gezonde als mensen met problemen aan te zetten tot terreur. Dan kun je dus wel alles gooien op 'psychische hulp' maar dat lost het probleem niet op. Inzetten op de aanpak van de Islam wel.
quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Psychische problemen en de Islam gaan heel goed samen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100157974_3a6a41abquote:Op maandag 27 juli 2026 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Laten we deze dader als voorbeeld nemen. Zou hij zonder islam geen psychische problemen hebben? Zou hij zonder islam geen gevaar vormen qua geweld? Ik denk dat hij zonder islam waarschijnlijk ook geweldsgevaarlijk was geweest en dus is het niet logisch om de focus op de islam te leggen of om daar de oplossing te zoeken.
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen voorstander van ongebreidelde islam of welke religie dan ook. Gewoon scheiding tussen kerk en staat waarborgen, vrijheid van religie netjes afbakenen en dan ben je er al min of meer. Daar waar het schuurt handelt het rechtssysteem het af.
Waar baseer je dat in vredesnaam op, je duim?quote:Ik denk dat hij zonder islam waarschijnlijk ook geweldsgevaarlijk was geweest en dus is het niet logisch om de focus op de islam te leggen of om daar de oplossing te zoeken.
Er zijn in Europa zoveel mensen met psychise problemen. Hoeveel daarvan plegen aanslagen? Stop eens met dat wegkijken. Het is verbonden aan de Islam. En zeker tegen homo's en vrouwen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Laten we deze dader als voorbeeld nemen. Zou hij zonder islam geen psychische problemen hebben? Zou hij zonder islam geen gevaar vormen qua geweld? Ik denk dat hij zonder islam waarschijnlijk ook geweldsgevaarlijk was geweest en dus is het niet logisch om de focus op de islam te leggen of om daar de oplossing te zoeken.
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen voorstander van ongebreidelde islam of welke religie dan ook. Gewoon scheiding tussen kerk en staat waarborgen, vrijheid van religie netjes afbakenen en dan ben je er al min of meer. Daar waar het schuurt handelt het rechtssysteem het af.
Nee, uit zijn Taqqiyaquote:Op maandag 27 juli 2026 16:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Waar baseer je dat in vredesnaam op, je duim?
Dat is mijn inschatting omdat dat logischer en waarschijnlijker is dan het tegenovergestelde want dan moet je geloven in het idee dat de islam ongevaarlijke mensen op grote schaal verandert in gevaarlijke mensen. Ik weet dat veel mensen dat stiekem of minder stiekem denken maar dat is nog steeds ongefundeerd. Het percentage ongevaarlijke moslims is daarvoor veel en veel te groot.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100157974_3a6a41ab
[..]
Waar baseer je dat in vredesnaam op, je duim?
Jij bent een vrouw, deze man had het op jonge vrouwen gemunt. Ik denk dat jij verstandig stemt,quote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef kwiwi het volgende:
Nou, daar gaan we weer.
Paar tweets van politici met "medeleven aan de nabestaanden", "we keuren dit ten strengste af", "vreselijk incident"... en door
Ik gun hem een paar hechtingen in zijn oogbol. Heb ik nu ook en mag absoluut niet in mijn ogen wrijven ivm infectiegevaar en mogelijk verlies van oog tot gevolg, maar wil dat wel al heel graag 2 weken. Dit zijn de langste weken van mijn leven. Ik gun hem dat, maar dan een jaar of 5. Minstens.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:12 schreef Gibson88 het volgende:
Zijn het geen 'jongeren' zijn het wel 'psychische problemen' toch knap hoe 1beestje zoveel synoniemen heeft.
Dat die vuilnek maar ondraaglijke pijn en jeuk mag krijgen op plekken waar bij niet bij kan.
Omdat het gros van de jonge vrouwen een wereldbeeld heeft bekeken met de roze bril. Die menen nog dat alles leuk, fleurig, sociaal, aardig en één is.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, deze man had het op jonge vrouwen gemunt. Ik denk dat jij verstandig stemt,
Waarom stemt het gros van de jonge vrouwen op migratievriendelijke partijen als dit het resultaat is?
Het is natuurlijk niet zo dat men, omdat men een groot probleem heeft met moslimgekkies, men helemaal geen andere problemen mag aanpakken he?quote:Op maandag 27 juli 2026 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Het is een Israëlisch complot!quote:Op maandag 27 juli 2026 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
inb4 usual stakkers die komen melden dat dit niets met de islam van doen heeft.
quote:Op maandag 27 juli 2026 15:53 schreef thedeedster het volgende:
Sommige mensen nemen hun religie veel te serieus. Doe dat maar lekker ergens anders.
Thoughts and prayers.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef kwiwi het volgende:
Nou, daar gaan we weer.
Verwardiërs...quote:Op maandag 27 juli 2026 16:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja dus? ook iemand met psychische problemen kan het nog steeds in naam doen van...
Denk jij niet dat een relatief groot aandeel van IS bestond uit mensen met 'psychische problemen'?
Die smeren zichzelf meestal met poep in en gaan naakt rondrennen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Natuurlijk, net zoals doorgedraaide mensen met een christelijke achtergrond altijd denken dat ze opdrachten van Jezus krijgen.
Het grote "Dat doet-ie anders nooit"-topic.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Rastamoslim steekt vrouwen neer omdat Allah het wil.
Had ook zomaar de titel van dit topic kunnen zijn. Maar ach.
Die steden bezoek ik sowieso liever al niet.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Incident. Niks met de Islam te maken.
Je bent tegenwoordig barbaars als je je kinderen nog in steden als Londe, Parijs en Amsterdam wil laten opgroeien.
Iedereen is lief, sociaal en gezellig.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat het gros van de jonge vrouwen een wereldbeeld heeft bekeken met de roze bril. Die menen nog dat alles leuk, fleurig, sociaal, aardig en één is.
Helaas zijn die ook wel eens verward door oorlogstrauma's van het land waar ze vandaan komen.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles speculatie, dat klopt. Je hebt de vrijheid om het gegeven dat psychisch-gestoorde vaak religie aanhalen om het geweld voor zichzelf te rationaliseren als toeval af te doen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Jezus zegt eigenlijk "Gij zult niet doden."quote:Op maandag 27 juli 2026 16:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Natuurlijk, net zoals doorgedraaide mensen met een christelijke achtergrond altijd denken dat ze opdrachten van Jezus krijgen.
Weet je het echt niet? In dat geval loont het de moeite om eens een paar Youtube video's aan te kletsen; het wemelt van de mensen die het je uit kunnen en willen leggen daar.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:01 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Wat is het toch in dat geloof wat mensen zo agressief maakt?
Ja, net als in de tien geboden die God aan Mozes gaf. Maar die tien geboden zijn uit de Korn weggelaten omdat dat de overheersende missie van de islam niet uitkwam. God is daar gewoon genegeerd dus in het enige "waarachtige" boek.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
Jezus zegt eigenlijk "Gij zult niet doden."
Breivik was toch ook een verschrikkelijke aanslag? Maar wel een loon woelf. Dat moet gezegd worden.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:11 schreef Tengano het volgende:
Is het woord Breivik of Israel al gevallen, of is de tacqiyya brigade nog aan het bijkomen van alle effort die ze moesten steken om de aanslag van Berlijn onder het tapijt te vegen?
Breivik wordt uitsluitend in dit type topics misbruikt om net te doen alsof er in de "witte" geciviliseerde wereld net zo veel aanslagen gepleegd worden als in de islam, of zelfs nog erger. Wat natuurijk grote flauwekul is, maar het wordt geprobeerd om de ware intentie van de islam iedere keer weer te verdoezelen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Breivik was toch ook een verschrikkelijke aanslag? Maar wel een loon woelf. Dat moet gezegd worden.
Alles wat niet moslim is, is de vijand.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:01 schreef PieterDeRijcke het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2026 18:01 schreef PieterDeRijcke het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2026 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Denk dat die mensen groepen en geloofssystemen willen respecteren en dat deze relativerende opmerkingen niet te verteren zijn voor mensen die direct maatregelen willen. Niet iedereen is even woest. Ik ben dat alleen op deze koekwaus en die van gisteren.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Breivik wordt uitsluitend in dit type topics misbruikt om net te doen alsof er in de "witte" geciviliseerde wereld net zo veel aanslagen gepleegd worden als in de islam, of zelfs nog erger. Wat natuurijk grote flauwekul is, maar het wordt geprobeerd om de ware intentie van de islam iedere keer weer te verdoezelen.
Waarom moeten we een geloofssysteem resepecteren dat er voor uitkomt een hekel te hebben aan homo's, vrouwen en alles wat niet Moslim?quote:Op maandag 27 juli 2026 18:30 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Denk dat die mensen groepen en geloofssystemen willen respecteren en dat deze relativerende opmerkingen niet te verteren zijn voor mensen die direct maatregelen willen. Niet iedereen is even woest. Ik ben dat alleen op deze koekwaus en die van gisteren.
Dat krijg je he, als de rek er een beetje uit is.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:30 schreef Harvest89 het volgende:
De geluiden worden steeds extremer he.
Eerst moesten alleen wat onrust stokende asielzoekers weg. Daarna het deporteren van burgers. En nu om ambtenaren, politiek leiders die in een complexe crisis situatie besluiten moesten nemen voor een tribunaal te slepen.
Jub. @Harvest89 is binnen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:32 schreef matspontius het volgende:
Zijn er al goedpraters gespot die Israel, Wilders, FvD en de USA erbij slepen? Of worden ze inmiddels zelf ook doodmoe van dat continue wegkijkgedrag en de hullie doen het ook instelling 🤮
Dit staat gewoon in de bijbel:quote:
Ik ga je voortaan Colijn noemen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat is mijn inschatting omdat dat logischer en waarschijnlijker is dan het tegenovergestelde want dan moet je geloven in het idee dat de islam ongevaarlijke mensen op grote schaal verandert in gevaarlijke mensen. Ik weet dat veel mensen dat stiekem of minder stiekem denken maar dat is nog steeds ongefundeerd. Het percentage ongevaarlijke moslims is daarvoor veel en veel te groot.
Respect moet je verdienen. Het is geen buskaart.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom moeten we een geloofssysteem resepecteren dat er voor uitkomt een hekel te hebben aan homo's, vrouwen en alles wat niet Moslim?
Precies. En volgens mij hebben we maar problemen met een bevolkingsgroep. Het is allemaal niet zo lastig.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen. Het is geen buskaart.
Kun je een voorval van dit jaar of vorig jaar posten, waar we dit terug kunnen zien en waar dit in de praktijk is gebracht. Ik neem aan dat er dan minstens zoveel voorbeelden moeten zijn als alle moslimaanvallen die we iedere keer voorbij zien komen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
Dit staat gewoon in de bijbel:
[ afbeelding ]
Denk dat de weging heel globaal is. Men denkt dat niet alle gelovigen 'zo denken en handelen'. Wat feitelijk juist is. Hoeveel islamisten zijn nodig om alle islamieten in diskrediet te brengen. Iedereen ziet dat anders.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom moeten we een geloofssysteem respecteren dat er voor uitkomt een hekel te hebben aan homo's, vrouwen en alles wat niet Moslim?
Dat is het mooiste ja. Het zijn Karin en Jan die even gaan vertellen dat dit echt niet de Islam is. Die nog nooit het midden oosten hebben bezocht. Het was grappig geweest als het niet zo gevaarlijk was en niet ten koste ging van allemaal onschuldigen. Geen Moslim die zich uitspreekt.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer hoor ik de fijne moslims dit eens veroordelen en benoemen dat dit niet hun geloof is? Ik zie alleen maar helper whiteys getuigen dat dit toch echt niet de islam is, zonder ooit een koran gelezen te hebben.
In het Nieuwe Testament staat dit:quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot ze zeggenschap hebben in de politiek. Dat wijst de geschiedenis uit. Dan gaat het hard. En geen gematigde Moslim die zich dan gaat uitspreken tegen maatregelen tegen Christenen en Joden hoor.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Denk dat de weging heel globaal is. Men denkt dat niet alle gelovigen 'zo denken en handelen'. Wat feitelijk juist is. Hoeveel islamisten zijn nodig om alle islamieten in diskrediet te brengen. Iedereen ziet dat anders.
Dat komt ook -denk ik- omdat iedereen die Koran anders interpreteert.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Denk dat de weging heel globaal is. Men denkt dat niet alle gelovigen 'zo denken en handelen'. Wat feitelijk juist is. Hoeveel islamisten zijn nodig om alle islamieten in diskrediet te brengen. Iedereen ziet dat anders.
Uiteraard het is een moslim, de islam tast blijkbaar je hersenen aan. Het is geen religie maar eerder een ziekte.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een agressieve kanker waar je niet dood aan gaat.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Uiteraard het is een moslim, de islam tast blijkbaar je hersenen aan. Het is geen religie maar eerder een ziekte.
Dat ben ik wel enigzins met je eens. Schaamtecultuur en de strakke sociale controle op afvalligheid verhinderen dit. Bij ons is schuld en zonde erkennen een deugd.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer hoor ik de fijne moslims dit eens veroordelen en benoemen dat dit niet hun geloof is? Ik zie alleen maar helper whiteys getuigen dat dit toch echt niet de islam is, zonder ooit een koran gelezen te hebben.
Dit is een voorspelling over de val van Babylon geen oproep om dit te praktiseren.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechts een kleine greep uit de verschillen, maar het wemelt van dit type grenzeloze tegenstrijdigheden.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee anderen gaan er dood aan.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:40 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Een agressieve kanker waar je niet dood aan gaat.
Daar zijn we nog lang niet. Zulke onderwerping is een angstvisioen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Tot ze zeggenschap hebben in de politiek. Dat wijst de geschiedenis uit. Dan gaat het hard. En geen gematigde Moslim die zich dan gaat uitspreken tegen maatregelen tegen Christenen en Joden hoor.
Verdiep je eens in die passage zou ik zeggen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |