Nooit, want dat speelt rechts in de kaart en dat mag nooit gebeuren.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Na hoeveel incidenten mag je eigenlijk spreken van een (islamitische) mannenprobleem?
Opzich is dit ook wel een beetje selectief, het OT bijvoorbeeld staat vol walgelijke daden die door God worden gepleegd of goedgekeurd. Al met al doet religie deze wereld imo meer kwaad dan goed, en dan met name als de wat verder doorgeslagen volgelingen ervan in de weer gaan met geweld en afdwingen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Slechts een kleine greep uit de verschillen, maar het wemelt van dit type grenzeloze tegenstrijdigheden.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha hou toch op.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Slechts een kleine greep uit de verschillen, maar het wemelt van dit type grenzeloze tegenstrijdigheden.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hebben niet alle extreme islamisten psychische problemen? Kip ei verhaalquote:Op maandag 27 juli 2026 18:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nooit, want dat speelt rechts in de kaart en dat mag nooit gebeuren.
Deze meneer had psychische problemen en dit heeft niks met de islam te maken, want islam = vrede
Nou som jij dan wat goeie dingen van Mohammed op of wat slechte en verkeerde dingen van Jezus als je het allemaal zo goed denkt te weten.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:47 schreef Harvest89 het volgende:
Haha hou toch op.
Dat plaatje plaatst met opzet negatieve dingen onder het kopje islam, en positieve dingen onder het kopje christendom.
Dat klopt toch ook?quote:Op maandag 27 juli 2026 18:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha hou toch op.
Dat plaatje plaatst met opzet negatieve dingen onder het kopje islam, en positieve dingen onder het kopje christendom.
Hoeveel positieve dingen kun jij opnoemen over de islam?quote:Op maandag 27 juli 2026 18:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha hou toch op.
Religieuzen hebben sowieso psychische problemen, anders laat je je leven niet leiden door een onzichtbaar vriendjequote:Op maandag 27 juli 2026 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben niet alle extreme islamisten psychische problemen? Kip ei verhaal
Was dat maar waar. Dan had je nog een soort van pleitbaar standpunt.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben niet alle extreme islamisten psychische problemen? Kip ei verhaal
Dat is niks nieuws...quote:Op maandag 27 juli 2026 18:01 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Wat is het toch in dat geloof wat mensen zo agressief maakt?
Dat voor waar aannemen...quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit staat gewoon in de bijbel:
[ afbeelding ]
Ik laat me hier niet misleiden door middel van wat kut plaatjes zoals jij lijkt te doen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou som jij dan wat goeie dingen van Mohammed op of wat slechte en verkeerde dingen van Jezus als je het allemaal zo goed denkt te weten.
quote:Op maandag 27 juli 2026 18:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik laat me hier niet misleiden door middel van wat kut plaatjes zoals jij lijkt te doen.
Ik ga af op eigen ervaringen.
quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik had geweten dat er een groot plaatjesdiarree zou volgen van een onbekende maker dan had ik niets gepost.quote:
Onzin.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:59 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat is niks nieuws...
Als je je leven laat leiden door een sprookjesboek, welke dan ook, dan ben je sowieso niet helemaal lekker..
Ik geloof in mijzelf,dat is het belangrijkste...
Kan zijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:07 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Onzin.
Er zijn geen joden die hier aanslagen plegen. Het zijn keer op keer Mohammedanen.
En hoeveel bladzijden uit de koran hebben ze gelezen… 0quote:Op maandag 27 juli 2026 19:01 schreef HeatWave het volgende:
De Islam/Koran eist aanslagen
De Islam dreigt met aanslagen
De Islam is trots op de aanslagen
De Islam maakt martelaren van de aanslagplegers, moeders zijn trots op hun zelfmoordkinderen
De Islam beloont aanslagen met 72 maagden
De Islam financiert aanslagen, oa Hamas, Qatar
De Islam viert de aanslagen, van 9/11 tot Berlijn 2026
De Islam pleegt de aanslagen
Westerse NPC's, niets te maken met de islam!
Net als knowitall harvest.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:16 schreef FlippingCoin het volgende:
En hoeveel bladzijden uit de koran hebben ze gelezen… 0
Je mag ieder sprookje geloven en ieder boek.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Kan zijn.
Maar persoonlijk vind ik mensen die een religie aanhangen en de boel letterlijk nemen uit hun boekie, niet bijster slimme mensen...
Als het om homo's gaat, vrouwen, andere geloven, besnijdenis...
Zulke zaken....
Dat klopt ja. En hoeveel Christenen hebben de afgelopen 20 jaar dit opgevat om te gaan moorden in Europa?quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haal je nu de bijbel erbij, bij de zoveelste Islamistische aanslag in West Europa ?quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus...quote:Op maandag 27 juli 2026 19:18 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Je mag ieder sprookje geloven en ieder boek.
Maar zodra je aanslagen hier gaat plegen vanuit die achtergrond, is er wat mis. Met dat boek. En de aanhangers daarvan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |