quote:Op maandag 27 juli 2026 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oh absoluut. Daarom ook graag meer focus op psychische hulp en minder op islam en immigrant.
Denk dat die mensen groepen en geloofssystemen willen respecteren en dat deze relativerende opmerkingen niet te verteren zijn voor mensen die direct maatregelen willen. Niet iedereen is even woest. Ik ben dat alleen op deze koekwaus en die van gisteren.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Breivik wordt uitsluitend in dit type topics misbruikt om net te doen alsof er in de "witte" geciviliseerde wereld net zo veel aanslagen gepleegd worden als in de islam, of zelfs nog erger. Wat natuurijk grote flauwekul is, maar het wordt geprobeerd om de ware intentie van de islam iedere keer weer te verdoezelen.
Waarom moeten we een geloofssysteem resepecteren dat er voor uitkomt een hekel te hebben aan homo's, vrouwen en alles wat niet Moslim?quote:Op maandag 27 juli 2026 18:30 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Denk dat die mensen groepen en geloofssystemen willen respecteren en dat deze relativerende opmerkingen niet te verteren zijn voor mensen die direct maatregelen willen. Niet iedereen is even woest. Ik ben dat alleen op deze koekwaus en die van gisteren.
Dat krijg je he, als de rek er een beetje uit is.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:30 schreef Harvest89 het volgende:
De geluiden worden steeds extremer he.
Eerst moesten alleen wat onrust stokende asielzoekers weg. Daarna het deporteren van burgers. En nu om ambtenaren, politiek leiders die in een complexe crisis situatie besluiten moesten nemen voor een tribunaal te slepen.
Jub. @Harvest89 is binnen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:32 schreef matspontius het volgende:
Zijn er al goedpraters gespot die Israel, Wilders, FvD en de USA erbij slepen? Of worden ze inmiddels zelf ook doodmoe van dat continue wegkijkgedrag en de hullie doen het ook instelling 🤮
Dit staat gewoon in de bijbel:quote:
Ik ga je voortaan Colijn noemen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat is mijn inschatting omdat dat logischer en waarschijnlijker is dan het tegenovergestelde want dan moet je geloven in het idee dat de islam ongevaarlijke mensen op grote schaal verandert in gevaarlijke mensen. Ik weet dat veel mensen dat stiekem of minder stiekem denken maar dat is nog steeds ongefundeerd. Het percentage ongevaarlijke moslims is daarvoor veel en veel te groot.
Respect moet je verdienen. Het is geen buskaart.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom moeten we een geloofssysteem resepecteren dat er voor uitkomt een hekel te hebben aan homo's, vrouwen en alles wat niet Moslim?
Precies. En volgens mij hebben we maar problemen met een bevolkingsgroep. Het is allemaal niet zo lastig.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen. Het is geen buskaart.
Kun je een voorval van dit jaar of vorig jaar posten, waar we dit terug kunnen zien en waar dit in de praktijk is gebracht. Ik neem aan dat er dan minstens zoveel voorbeelden moeten zijn als alle moslimaanvallen die we iedere keer voorbij zien komen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
Dit staat gewoon in de bijbel:
[ afbeelding ]
Denk dat de weging heel globaal is. Men denkt dat niet alle gelovigen 'zo denken en handelen'. Wat feitelijk juist is. Hoeveel islamisten zijn nodig om alle islamieten in diskrediet te brengen. Iedereen ziet dat anders.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom moeten we een geloofssysteem respecteren dat er voor uitkomt een hekel te hebben aan homo's, vrouwen en alles wat niet Moslim?
Dat is het mooiste ja. Het zijn Karin en Jan die even gaan vertellen dat dit echt niet de Islam is. Die nog nooit het midden oosten hebben bezocht. Het was grappig geweest als het niet zo gevaarlijk was en niet ten koste ging van allemaal onschuldigen. Geen Moslim die zich uitspreekt.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer hoor ik de fijne moslims dit eens veroordelen en benoemen dat dit niet hun geloof is? Ik zie alleen maar helper whiteys getuigen dat dit toch echt niet de islam is, zonder ooit een koran gelezen te hebben.
In het Nieuwe Testament staat dit:quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot ze zeggenschap hebben in de politiek. Dat wijst de geschiedenis uit. Dan gaat het hard. En geen gematigde Moslim die zich dan gaat uitspreken tegen maatregelen tegen Christenen en Joden hoor.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Denk dat de weging heel globaal is. Men denkt dat niet alle gelovigen 'zo denken en handelen'. Wat feitelijk juist is. Hoeveel islamisten zijn nodig om alle islamieten in diskrediet te brengen. Iedereen ziet dat anders.
Dat komt ook -denk ik- omdat iedereen die Koran anders interpreteert.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Denk dat de weging heel globaal is. Men denkt dat niet alle gelovigen 'zo denken en handelen'. Wat feitelijk juist is. Hoeveel islamisten zijn nodig om alle islamieten in diskrediet te brengen. Iedereen ziet dat anders.
Uiteraard het is een moslim, de islam tast blijkbaar je hersenen aan. Het is geen religie maar eerder een ziekte.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)dachte-opgepakt.html
[..]
Man met psychische problemen dus.
Een agressieve kanker waar je niet dood aan gaat.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Uiteraard het is een moslim, de islam tast blijkbaar je hersenen aan. Het is geen religie maar eerder een ziekte.
Dat ben ik wel enigzins met je eens. Schaamtecultuur en de strakke sociale controle op afvalligheid verhinderen dit. Bij ons is schuld en zonde erkennen een deugd.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer hoor ik de fijne moslims dit eens veroordelen en benoemen dat dit niet hun geloof is? Ik zie alleen maar helper whiteys getuigen dat dit toch echt niet de islam is, zonder ooit een koran gelezen te hebben.
Dit is een voorspelling over de val van Babylon geen oproep om dit te praktiseren.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechts een kleine greep uit de verschillen, maar het wemelt van dit type grenzeloze tegenstrijdigheden.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee anderen gaan er dood aan.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:40 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Een agressieve kanker waar je niet dood aan gaat.
Daar zijn we nog lang niet. Zulke onderwerping is een angstvisioen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Tot ze zeggenschap hebben in de politiek. Dat wijst de geschiedenis uit. Dan gaat het hard. En geen gematigde Moslim die zich dan gaat uitspreken tegen maatregelen tegen Christenen en Joden hoor.
Verdiep je eens in die passage zou ik zeggen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |