De NOS is (uiteraard) weer Oost-Indisch doof, maar de dader zegt toch echt zelf dat zijn bevelen van Allah kwamen:quote:Drie vrouwen gewond bij mesaanval in Parijs, dader opgepakt
Bij een mesaanval in Parijs zijn drie vrouwen gewond geraakt. De vrouwen zijn 19, 24 en 36 jaar en twee van hen zijn ernstig verwond. Dat heeft de Franse minister van Binnenlandse Zaken Nuñez bekendgemaakt. Geen van hen is in levensgevaar volgens de minister. De dader is gearresteerd.
De dader stak rond 11.30 uur met twee messen in op de vrouwen in de wijk Porte de Clichy. Een van hen werd in de rug en de ander in haar buik gestoken. De andere vrouw had enkele lichte verwondingen.
Nuñez meldde dat de dader is gearresteerd door een politieagent die op dat moment vrij was. "Een moedige daad", aldus de minister.
Op beelden op X is te zien hoe een man rondrent met twee messen in zijn hand. Over het motief van de dader is nog niets bekendgemaakt. Volgens Nuñez sprak de man "onsamenhangend" tijdens zijn arrestatie.
Bron: https://nos.nl/artikel/26(...)arijs-dader-opgepakt
Dit ziet er bij uitstek uit als een verward persoon en niet als een gedecideerde islamistische terrorist, eigenlijk...quote:Op maandag 27 juli 2026 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
inb4 usual stakkers die komen melden dat dit niets met de islam van doen heeft.
Verward persoon die de bevelen van Allah opvolgt, daar passen meerdere beschrijvingen bij.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit ziet er bij uitstek uit als een verward persoon en niet als een gedecideerde islamistische terrorist, eigenlijk...
Je hoeft er ook niet naar te luisteren hè ik kreeg een tijd lang te horen dat ik Jeroen moest vermoorden, omdat hij een kloon van mij seksueel misbruikt. Ja, als ik lekker wil bedliggen in de gevangenis is dat een goed idee ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verward persoon die de bevelen van Allah opvolgt, daar passen meerdere beschrijvingen bij.
Terwijl je naar adem ligt te happen niet een dieselwalm in je gezicht is wel een bonus ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Gelukkig mogen vervuilende busjes niet meer in het centrum van Parijs komen. Dat is wel fijn leven als je wordt neergestoken door een moslim.
stemmen zijn ook maar stemmen, gewoon de muziek wat harderquote:Op maandag 27 juli 2026 15:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet naar te luisteren hè ik kreeg een tijd lang te horen dat ik Jeroen moest vermoorden, omdat hij een kloon van mij seksueel misbruikt. Ja, als ik lekker wil bedliggen in de gevangenis is dat een goed idee ja.
Maar handelen deze verwardiërs dan bovengemiddeld vaak vanuit dat specifieke geloof?quote:Op maandag 27 juli 2026 15:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit ziet er bij uitstek uit als een verward persoon en niet als een gedecideerde islamistische terrorist, eigenlijk...
Man met psychische problemen dus.quote:Volgens Nuñez heeft de politie de man nog niet kunnen identificeren. De verdachte zou tijdens zijn aanhouding "onsamenhangende" uitspraken hebben gedaan. Volgens Le Parisien gaat het om een 31-jarige man met psychische problemen.
Oh dan is het goed. Als nu.nl vooral niet meldt dat het de zoveelste moslimterreur is, dan komt alles goed.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)dachte-opgepakt.html
[..]
Man met psychische problemen dus.
En de stem belachelijk maken en uitlachen werkt ook heel goed. Alleen niet doen tijdens een potje zombies, want dan sloopt hij je PS3.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
stemmen zijn ook maar stemmen, gewoon de muziek wat harder
Ja dus? ook iemand met psychische problemen kan het nog steeds in naam doen van...quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)dachte-opgepakt.html
[..]
Man met psychische problemen dus.
Nu blijf je na het steken veel langer goed.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Gelukkig mogen vervuilende busjes niet meer in het centrum van Parijs komen. Dat is wel fijn leven als je wordt neergestoken door een moslim.
Natuurlijk, net zoals doorgedraaide mensen met een christelijke achtergrond altijd denken dat ze opdrachten van Jezus krijgen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar handelen deze verwardiërs dan bovengemiddeld vaak vanuit dat specifieke geloof?
https://nos.nl/artikel/26(...)arijs-dader-opgepaktquote:Op maandag 27 juli 2026 15:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De NOS is (uiteraard) weer Oost-Indisch doof
Oh absoluut. Daarom ook graag meer focus op psychische hulp en minder op islam en immigrant.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja dus? ook iemand met psychische problemen kan het nog steeds in naam doen van...
Denk jij niet dat een relatief groot aandeel van IS bestond uit mensen met 'psychische problemen'?
Dat hebben ze dus later aangepast ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)arijs-dader-opgepakt
zo gaat dat met het nieuwsquote:Op maandag 27 juli 2026 16:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus later aangepast ja.
Waarom dan? dat is een beetje alsof je zegt: graag bij de alcoholist meer focus op zijn neurologische verbinden wat zorgt voor zijn verslavingsgevoeligheid, in plaats op de alcohol.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oh absoluut. Daarom ook graag meer focus op psychische hulp en minder op islam en immigrant.
Precies andersom.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oh absoluut. Daarom ook graag meer focus op psychische hulp en minder op islam en immigrant.
20 jaar? Ze zijn al 1400 jaar op identieke wijze bezig, er is 0 bewijs dat ze van plan zouden zijn om er mee te stoppen, hoe graag de westerse wensdenker het ook wilquote:Op maandag 27 juli 2026 16:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom dan? dat is een beetje alsof je zegt: graag bij de alcoholist meer focus op zijn neurologische verbinden wat zorgt voor zijn verslavingsgevoeligheid, in plaats op de alcohol.
Het lijkt mij beide relevant. Blijkbaar is religie iets wat psychisch gestoorde aantrekt. Met de islam bovenaan. In elk geval in de laatste 20 jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |