Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Slecht geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, allemaal gedoe gisteravond. Was om half vier nog wakker. Halen we wel weer in en anders maar nietquote:![]()
![]()
O jee, alweer gedoequote:Op maandag 27 juli 2026 12:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, allemaal gedoe gisteravond. Was om half vier nog wakker. Halen we wel weer in en anders maar niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag jij je nooit af hoe het met al die Utopianen is vergaan? Vraag mij af of dat is ergens ooit is bijgehouden.quote:![]()
Goudse bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, gedoe is inherent aan een mensenleven. Maar problemen zijn er om overwonnen te worden of de mogelijke effecten te minimaliserenquote:![]()
![]()
Dat is zeker waar. Maar ik gun je zo graag even rust aan het hoofdquote:Op maandag 27 juli 2026 12:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, gedoe is inherent aan een mensenleven. Maar problemen zijn er om overwonnen te worden of de mogelijke effecten te minimaliserenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mij boeit mij dat helemaal nietquote:Op maandag 27 juli 2026 12:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vraag jij je nooit af hoe het met al die Utopianen is vergaan? Vraag mij af of dat is ergens ooit is bijgehouden.
Er word hier iedere dag nog wel iets neergezet
RLS / Het RLS Social Media-topic #160 Zonder Kolonel!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt wel weer. Kan altijd nog slaapmedicatie nemen, maar die wil ik niet op voorhand innemen als ik de volgende dag geen werkafspraken heb in de ochtend.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ik gun je zo graag even rust aan het hoofd![]()
ooh eigenlijk niet, uit het oog uit het hartquote:Op maandag 27 juli 2026 12:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vraag jij je nooit af hoe het met al die Utopianen is vergaan? Vraag mij af of dat is ergens ooit is bijgehouden.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Niet eens of de snotsnuiver nog elke dag snot aan het snuiven isquote:Op maandag 27 juli 2026 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij boeit mij dat helemaal niet
Er word hier iedere dag nog wel iets neergezet
RLS / Het RLS Social Media-topic #160 Zonder Kolonel!!
Was wel een leuke tijd, heb echt veel gelachen om al die intriges en gekonkel daar. Al was er volgens mij wel een hoop gescript.![]()
Potverdorie
Die schakelt is weer scherp
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Oei zelfs die pittige dame op je uiquote:Op maandag 27 juli 2026 12:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh eigenlijk niet, uit het oog uit het hart
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
En je hebt Shelley als UI? Daardoor is ze niet uit mijn oog en moet ik aan Utopia denkenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh eigenlijk niet, uit het oog uit het hart![]()
![]()
sjellie me poppequote:Op maandag 27 juli 2026 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oei zelfs die pittige dame op je ui![]()
ja zelfs daarvan zou ik niet weten hoe het gaat
jaa daar heb je een goed puntquote:Op maandag 27 juli 2026 12:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
En je hebt Shelley als UI? Daardoor is ze niet uit mijn oog en moet ik aan Utopia denken
voor mij is het gewoon een UI inmiddels
wel een hele vertrouwde daarom wijzig ik hem niet
Kook niequote:Op maandag 27 juli 2026 12:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sjellie me poppe![]()
ja zelfs daarvan zou ik niet weten hoe het gaat
De enige die probeert in de picture te blijven is onze Gerrit
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
gerrit, was die niet floormanager bij de mcdonaldsquote:Op maandag 27 juli 2026 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kook nie
De enige die probeert in de picture te blijven is onze Gerrit
no fear mr finance is here
Die snotsnuiver zie ik nog wel eens in dat topic voorbij komen, heeft inmiddels twee kinderenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niet eens of de snotsnuiver nog elke dag snot aan het snuiven is
Was wel een leuke tijd, heb echt veel gelachen om al die intriges en gekonkel daar. Al was er volgens mij wel een hoop gescript.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft toch echt een 100k gewonnen bij de bondgenotenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gerrit, was die niet floormanager bij de mcdonalds
no fear mr finance is here
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
ooh nou good for him, kan hij eindelijk zijn studieschuld aflossenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft toch echt een 100k gewonnen bij de bondgenoten
Vreselijke aura heeft die manquote:Op maandag 27 juli 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die snotsnuiver zie ik nog wel eens in dat topic voorbij komen, heeft inmiddels twee kinderenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Hij deed het daar echt een stuk leukerquote:Op maandag 27 juli 2026 12:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh nou good for him, kan hij eindelijk zijn studieschuld aflossen
Misschien doordat hij de bende van ellende niet achter zich hadAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Hou hem maar gewoon, voor mij voelt hij ook vertrouwd aanquote:Op maandag 27 juli 2026 12:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa daar heb je een goed punt
voor mij is het gewoon een UI inmiddels
wel een hele vertrouwde daarom wijzig ik hem niet![]()
![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja het is ook niet mijn dekseltje hoorquote:
dat zou goed kunnen, en stukje ouder nu natuurlijk. toch wat meer levenservaringquote:Op maandag 27 juli 2026 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij deed het daar echt een stuk leuker
Misschien doordat hij de bende van ellende niet achter zich had
Hoe hette 'Karbonkel' ook al weer, kan alleen op haar bijnaam komen.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die snotsnuiver zie ik nog wel eens in dat topic voorbij komen, heeft inmiddels twee kinderen![]()
![]()
jaa dat heb ik dus ook, dan probeer ik is wat anders, maar dan voelt het toch niet hetzelfdequote:Op maandag 27 juli 2026 12:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou hem maar gewoon, voor mij voelt hij ook vertrouwd aan
Oh, deed hij daar aan mee? Keek dat eigenlijk nooit, maar had Gerrit nog wel in 'actie' willen zien.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft toch echt een 100k gewonnen bij de bondgenoten![]()
![]()
Ik heb geen idee wie je hier mee bedoeldquote:Op maandag 27 juli 2026 12:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe hette 'Karbonkel' ook al weer, kan alleen op haar bijnaam komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien kun je hem beter op zijn buikje leggen ( dat deed hij altijd met die foto van Lotus toch? )quote:Op maandag 27 juli 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ook niet mijn dekseltje hoorAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Sommige oud utopianen mogen daar best een come back makenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh, deed hij daar aan mee? Keek dat eigenlijk nooit, maar had Gerrit nog wel in 'actie' willen zien.
Beau was er ook
1 maand
En toen snel naar huis want ze had wat uitgevroten wat vriendlief niet leuk vondAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Merel ?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe hette 'Karbonkel' ook al weer, kan alleen op haar bijnaam komen.
Of Billy ?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
O ja is ook zoquote:Op maandag 27 juli 2026 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kun je hem beter op zijn buikje leggen ( dat deed hij altijd met die foto van Lotus toch? )
Kan me ook niet voorstellen dat ik nog zoveel tijd zou maken om streams te volgen en te posten!quote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik had mij na Utopia al voorgenomen dat nooit meer te doen.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ik nog zoveel tijd zou maken om streams te volgen en te posten!
Ik baalde al als de telefoon ging of iemand op bezoek kwam
Ging nergens meer naar toe, baalde als Henk kwam want die vond er geen reet aan dus kon ik ook niet veel kijken in de weekenden.
Nee dat was eenmaal nooit weer
bizar wel hequote:Op maandag 27 juli 2026 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ik nog zoveel tijd zou maken om streams te volgen en te posten!
wowquote:Op maandag 27 juli 2026 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had mij na Utopia al voorgenomen dat nooit meer te doen.
Ging nergens meer naar toe, baalde als Henk kwam want die vond er geen reet aan dus kon ik ook niet veel kijken in de weekenden.
Nee dat was eenmaal nooit weer
Lijkt net strijden op dtsquote:Op maandag 27 juli 2026 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had mij na Utopia al voorgenomen dat nooit meer te doen.
Nee dat was eenmaal nooit weerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dgk_tegengas en hidiho hadden vaak de mooiste momenten wel opgenomen om terug te kijken
Ja was echt heel erg. Ik had twee schermen een om te kijken en een om mee te cossen en verslagen te schrijvenquote:
En dan zat je in een verslag en kwam er vistite, kon ze de deur wel uitkijken
quote:Op maandag 27 juli 2026 12:39 schreef Schakeltopia het volgende:
dgk_tegengas en hidiho hadden vaak de mooiste momenten wel opgenomen om terug te kijken![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Nee, dat kan ik makkelijk los laten. ALs er bezoek komt vind ik niet erg, en als ik weg ga zit ik ook niet hier.quote:
Is best wel een heel verschil niet te vergelijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1 big Family met een kudde zwarte schapenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ging er soms best hevig aan toe ja
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ja de helden waren datquote:Op maandag 27 juli 2026 12:39 schreef Schakeltopia het volgende:
dgk_tegengas en hidiho hadden vaak de mooiste momenten wel opgenomen om terug te kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja Merel bedoel ik, die waande zich de koningin toen ze met Hesse scharrelde alsof ze de hoofdprijs had gewonnenquote:![]()
![]()
Hesse?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja Merel bedoel ik, die waande zich de koningin toen ze met Hesse scharrelde alsof ze de hoofdprijs had gewonnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En toen was het ook geen coronatijd en kon je niet ongegeneerd isoleren om streams te kijkenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was echt heel erg. Ik had twee schermen een om te kijken en een om mee te cossen en verslagen te schrijven
En dan zat je in een verslag en kwam er vistite, kon ze de deur wel uitkijken
Uw ADH vitamine Worst
Die verkoopt tegenwoordig haar eigen kledingquote:Op maandag 27 juli 2026 12:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja Merel bedoel ik, die waande zich de koningin toen ze met Hesse scharrelde alsof ze de hoofdprijs had gewonnen
Vele kilo’s lichter maar wel kilos Botox erin
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Zeker, dat was echt geweldig als je geen tijd had om te streamen.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:39 schreef Schakeltopia het volgende:
dgk_tegengas en hidiho hadden vaak de mooiste momenten wel opgenomen om terug te kijken![]()
ZweterigWerewolf
Nee, ik zat soms echt op hete kolen als er bezoek kwam en een vergadering pppfff vervloekte ze.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En toen was het ook geen coronatijd en kon je niet ongegeneerd isoleren om streams te kijken
Het was echt niet gezond hoor, ik heb mij toen ook echt voor genomen ga ik nooit meer doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat Merel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O werd die Hesse genoemd, dat weet ik niet eens meerquote:
Vond haar wel get type golddigger, maar ze houdt schijnbaar wel haar eigen broek op.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die verkoopt tegenwoordig haar eigen kleding
Vele kilo’s lichter maar wel kilos Botox erin
Wat een secreet was dat![]()
![]()
Volgens mij hebben pappie en mammie haar aardig geholpenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vond haar wel get type golddigger, maar ze houdt schijnbaar wel haar eigen broek op.
Wat een secreet was dat
Maar druk op tiktok
En haar eigen zaakAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Die is gehalveerdquote:
Tjezus, die had ik niet herkend. Denk dat er ook de nodige filters/fotobewerking op de foto is losgelaten want zo lang was ze toch niet.quote:![]()
Weet niet of ze nu een maagverkleining had gedaanquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Flinke hakkenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tjezus, die had ik niet herkend. Denk dat er ook de nodige filters/fotobewerking op de foto is losgelaten want zo lang was ze toch niet.
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ook niet zo gek als je vader een coffeeshop heeft, dan is de drempel om te experimenteren wel groter denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.shownieuws.nl(...)aan-alcohol-en-drugs![]()
Zou kunnen, misschien wel een gesponsorde in Turkije?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet niet of ze nu een maagverkleining had gedaan![]()
In Noorwegen moeten bewerkte fotos inreclames als zodanig gemerkt worden.
Bekijk deze YouTube-video
Ongeveer 7% van de foto moet uit dit bestaan
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
MiauwWerewolf
Dat is wel goede wetgeving, mogen ze hier ook doorvoeren.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:50 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen moeten bewerkte fotos inreclames als zodanig gemerkt worden.
Bekijk deze YouTube-video
Ongeveer 7% van de foto moet uit dit bestaan
[ afbeelding ]![]()
Dr tandjes in ieder gevalquote:Op maandag 27 juli 2026 12:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou kunnen, misschien wel een gesponsorde in Turkije?
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Meteen globaalquote:Op maandag 27 juli 2026 12:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is wel goede wetgeving, mogen ze hier ook doorvoeren.
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Rugpijn bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Rugpijn bolk, Zenuw beklemming onderrug bolk, beide SI gewrichten pijnlijk bolk, buikpijn bolk, schouderpijnbolk, nekpijnbolk, bilpijnbolk, beenpijnbolk, voetpijnbolk. Borstenpijnbolk Ribpijnbolk, spierverkrampgingen bolk
Elleboogpijnbolk, vduimpijn bolk. maagpijnbolk en benauwdzijnbolk. niet kunnen lopen bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkBolk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey Grrrrrrrrrquote:jij hier op een maandagmorgen
Hoho, het is al middagquote:Op maandag 27 juli 2026 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Grrrrrrrrrjij hier op een maandagmorgen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
O ja maar even goed. Jij op een maandagmiddag hierquote:
En dank u wel, die voelde goedquote:
Ik vertoon uitstelgedragquote:Op maandag 27 juli 2026 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja maar even goed. Jij op een maandagmiddag hier
O jee, wat probeer je te ontlopen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stress bolk
Kut psychiater bolk
EtcIk heb er één en ik ben er trots op
Dan moet je er niet meer heen gaan als het een kut psychiater is
Nuttige dingen doenquote:
![]()
Dan blijf je gewoon hier lekker nuttig bolkenquote:
Ik drink rustig mijn koffie op en dan ga ikquote:Op maandag 27 juli 2026 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijf je gewoon hier lekker nuttig bolken
Hello heer Fogelquote:
Wat voor nuttigs gaat u doen?quote:Op maandag 27 juli 2026 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink rustig mijn koffie op en dan ga ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met name huishoudenquote:
O dat, ja is nuttig, alleen over een paar dagen kan je het weer doenquote:zo nutteloos iets nuttigs in huis te doen
Daarom stel ik het altijd uitquote:Op maandag 27 juli 2026 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, ja is nuttig, alleen over een paar dagen kan je het weer doenzo nutteloos iets nuttigs in huis te doen
Snap ik. Het is zo terug kerend dat huishoudenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ho maar weer.
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄![]()
Ho zeg je maar tegen een paard
quote:
1337
Alweerquote:
en 24 secondequote:
Alweer blozenquote:
Ja omdat ik ook moest posten in het 1337 topic.quote:
Ik kan maar 1 ding tegelijk
Nee, jij hebt Mario ingehaald.quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
InhaalbolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Het is wat met die tijdenquote:Op maandag 27 juli 2026 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja omdat ik ook moest posten in het 1337 topic.
Ik kan maar 1 ding tegelijk
Ja.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
NeeI'm surrounded by morons!
Niet?
Vooruit dan maar.I'm surrounded by morons!
![]()
hema bolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
* gebrokenglas doet net alsof hij geen actieve herinnering heeft aan de onlangs verspreide memo en plaatst een Rob bolk
Koffie verkeerd of latte macchiato is groter en natuurlijk een kleine espresso (voor de liefhebber)quote:Op maandag 27 juli 2026 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zijn die laatste 2 koppen koffie verschillend in grootte? [ afbeelding ]![]()
Dan neem ik die latte macchiatoquote:Op maandag 27 juli 2026 14:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Koffie verkeerd of latte macchiato is groter en natuurlijk een kleine espresso (voor de liefhebber)![]()
Eerderquote:Op maandag 27 juli 2026 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
doe mij maar een quad espresso
[ afbeelding ]![]()
somsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DutjeWerewolf
prutjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
woensdag warmste dag en raad eens wanneer ik weer eens afspreek met vrienden waar ik die afspraak had verzet vanwege vorige hittegolf eind juni?
Uw ADH vitamine Worst
zullen wel airco hebben in restaurant
vorige hittegolf was ik de hele week kapot, denk dat het die dag wel meevaltUw ADH vitamine Worst
Meen je niet. Nou ben benieuwd want je vrienden hadden ook afgezegd toch?quote:Op maandag 27 juli 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
woensdag warmste dag en raad eens wanneer ik weer eens afspreek met vrienden waar ik die afspraak had verzet vanwege vorige hittegolf eind juni?
Ik had hetzelfde, ik had al mijn afspraken twee weken later gezet en net in die week was de tweede hittegolfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik had wel initiatief genomen om het te verzetten, maar ik verwacht niet dat het verzet gaat worden tenzij ze zelf last hebben, zit er momenteel fysiek en mentaal veel lekkerder bij dan toenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet. Nou ben benieuwd want je vrienden hadden ook afgezegd toch?
Ik had hetzelfde, ik had al mijn afspraken twee weken later gezet en net in die week was de tweede hittegolfUw ADH vitamine Worst
Gelukkig dan maar, ik zou dan een restaurant met airco uitzoekenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik had wel initiatief genomen om het te verzetten, maar ik verwacht niet dat het verzet gaat worden tenzij ze zelf last hebben, zit er momenteel fysiek en mentaal veel lekkerder bij dan toenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is al gereserveerd en ik zie dat ze airco hebbenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, ik zou dan een restaurant met airco uitzoekenUw ADH vitamine Worst
Ja bolk maar weer eensIk heb er één en ik ben er trots op
lekker hotpotten?quote:Op maandag 27 juli 2026 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is al gereserveerd en ik zie dat ze airco hebbenIk heb het recht om te bepalen!![]()
O gelukkig dan maar, dan kan je daar tenminste lekker zitten om te etenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is al gereserveerd en ik zie dat ze airco hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig is Rob zo klaar met werken en kan hij naar castricum rijden om te kijken wat er aan de hand is. Allebei m'n camera's zijn offline en volgens liander is er geen stroomstoring bekend.
Dit zit me compleet niet lekker
Ik heb er één en ik ben er trots op
Je hebt ramen om door te kijken toch?
In het verleden waren er ook geen camera's
Ik wil weten waarom mijn beveiligingscamera's offline zijn. Ik zit in Rotterdam, ik was bij m'n zoons die morgen naar Frankrijk vertrekken.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:58 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt ramen om door te kijken toch?
In het verleden waren er ook geen camera's
Gisteren werkte alles gewoon nog.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat gaat niet vanaf afstandquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
zal wel gewoon internet storing zijn, anders had je wel melding gekregen dat er iemand voor je camera stond neem ik aanIk heb het recht om te bepalen!![]()
Dan kan je toch eerst zelf gaan kijken als je thuis bent. Neem aan de je weer onderweg bent naar huisquote:Op maandag 27 juli 2026 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom mijn beveiligingscamera's offline zijn. Ik zit in Rotterdam, ik was bij m'n zoons die morgen naar Frankrijk vertrekken.
Gisteren werkte alles gewoon nog.
Ik ben zelf iemand die het eerst zelf probeert op te lossen voor ik er een andere naar laat kijken.
Misschien moet je gewoon even resetten
Mijn dochter vertrekt morgen naar Malloraca, mijn kleinzoon is vandaag vertrokken ook naar mallorca
Is niet de zoon van de dochter die gaat, was puur toeval het zonder van elkaar te wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben bang dat de woningbouw voorgesorteerd heeft op het vonnis en m'n stroom heeft afgesloten en begonnen is met ontruimen, ondanks dat ik nog 5 weken de tijd heb.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:02 schreef Schakeltopia het volgende:
zal wel gewoon internet storing zijn, anders had je wel melding gekregen dat er iemand voor je camera stond neem ik aanIk heb er één en ik ben er trots op
Lieve schat, alles goed en wel, maar zelf kan ik pas op z'n vroegst over 2,5 uur thuis zijn. Rob is er met 20 minuten.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je toch eerst zelf gaan kijken als je thuis bent. Neem aan de je weer onderweg bent naar huis
Ik ben zelf iemand die het eerst zelf probeert op te lossen voor ik er een andere naar laat kijken.
Misschien moet je gewoon even resetten
Mijn dochter vertrekt morgen naar Malloraca, mijn kleinzoon is vandaag vertrokken ook naar mallorca
Is niet de zoon van de dochter die gaat, was puur toeval het zonder van elkaar te wetenIk heb er één en ik ben er trots op
Dat kan toch niet, je mag er nog 6 weken wonen dus zullen ze je niet zo maar afsluiten en je woning ontruimen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de woningbouw voorgesorteerd heeft op het vonnis en m'n stroom heeft afgesloten en begonnen is met ontruimen, ondanks dat ik nog 5 weken de tijd heb.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen storing bekend bij kpn overigens. Zowel stroom als internet heb ik eerst gecontroleerd voordat ik Rob gevraagd heb om te gaan kijken.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:02 schreef Schakeltopia het volgende:
zal wel gewoon internet storing zijn, anders had je wel melding gekregen dat er iemand voor je camera stond neem ik aanIk heb er één en ik ben er trots op
Ik snap het probleem niet als ze het even niet doen, je bent toch niet thuis en wat kan er dan gebeuren?quote:Op maandag 27 juli 2026 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lieve schat, alles goed en wel, maar zelf kan ik pas op z'n vroegst over 2,5 uur thuis zijn. Rob is er met 20 minuten.
Doe eens relaxt en maak niet overal gelijk een punt van, slecht voor je stressWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet het niet. Mijn wbv is keihard iig.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, je mag er nog 6 weken wonen dus zullen ze je niet zo maar afsluiten en je woning ontruimen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Die heeft zich ook te houden aan de uitspraak van de rechterquote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet het niet. Mijn wbv is keihard iig.
Zelf leeghalen doen ze pas als je het zelf niet doet en dan komt er eerst altijd nog een deurwaarder.
Je ziet nu echt beren op de weg die er niet zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
stroom word toch nooit zomaar afgesloten, zelfs wanbetalers komen niet snel zonder stroom te zittenquote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de woningbouw voorgesorteerd heeft op het vonnis en m'n stroom heeft afgesloten en begonnen is met ontruimen, ondanks dat ik nog 5 weken de tijd heb.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dit is zo'n moment waarop mijn autisme en adhd keihard botsen. Of samenwerken. Als het niet werkt zoals het zou moeten werken moet ik onmiddelijk weten wat daar de oorzaak van is, anders blijf ik ongerust.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft zich ook te houden aan de uitspraak van de rechter
Zelf leeghalen doen ze pas als je het zelf niet doet en dan komt er eerst altijd nog een deurwaarder.
Je ziet nu echt beren op de weg die er niet zijnIk heb er één en ik ben er trots op
Misschien tijd om daar eens aan te gaan werken. Leren omgaan met je autisme en ADHDquote:Op maandag 27 juli 2026 16:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop mijn autisme en adhd keihard botsen. Of samenwerken. Als het niet werkt zoals het zou moeten werken moet ik onmiddelijk weten wat daar de oorzaak van is, anders blijf ik ongerust.
Je maakt je zelf iedere keer helemaal gek
Beren op de weg zien die er niet zijn alleen omdat een camera niet werkt
ALs je dat dan zo erg hebt haal die dingen dan weg. Je bent zelden tot nooit thuis. Of zet ze alleen aan als je thuis bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
prima opgelost om Rob te sturen als die toch redelijk dichtbij is toch?Uw ADH vitamine Worst
de WBW gaat echt niet ontruimen als die 6 weken nog niet voorbij zijn hoor, en ze sluiten je voor die tijd ook echt niet afquote:Op maandag 27 juli 2026 16:14 schreef Schakeltopia het volgende:
laten we maar gewoon hopen dat je modem is vastgelopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kloptquote:Op maandag 27 juli 2026 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
de WBW gaat echt niet ontruimen als die 6 weken nog niet voorbij zijn hoor, en ze sluiten je voor die tijd ook echt niet afIk heb het recht om te bepalen!![]()
is ook weer zoquote:Op maandag 27 juli 2026 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
prima opgelost om Rob te sturen als die toch redelijk dichtbij is toch?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Fijn dat jij me wel begrijpt. Het zit me ook gewoon niet lekker vanwege die mongool die m'n olijfboom naar beneden pleurde.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
prima opgelost om Rob te sturen als die toch redelijk dichtbij is toch?Ik heb er één en ik ben er trots op
Als het geheugen vol is stopt hij ookquote:Op maandag 27 juli 2026 16:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop mijn autisme en adhd keihard botsen. Of samenwerken. Als het niet werkt zoals het zou moeten werken moet ik onmiddelijk weten wat daar de oorzaak van is, anders blijf ik ongerust.![]()
Nope. De video deurbel gooit alles in een cloud voor 180 dagen, en kan ik elk moment uitlezen. De lsc bewaart de beelden voor 3 of 5 dagen online en wist automatisch het geheugen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:21 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Als het geheugen vol is stopt hij ookIk heb er één en ik ben er trots op
Behalve als de boel offline is dus.Ik heb er één en ik ben er trots op
Een inbraak waarbij ze je Ringcamera hebben gesloopt, of het stelen van je ringcamera lijkt mij meer voor de hand liggend dan een wbv die eerder gaat ontruimen dan een rechter zegt.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet het niet. Mijn wbv is keihard iig.
Al gecheckt op stroomuitval?![]()
Dat is binnenkort ook opgelost.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien tijd om daar eens aan te gaan werken. Leren omgaan met je autisme en ADHD
Je maakt je zelf iedere keer helemaal gek
Beren op de weg zien die er niet zijn alleen omdat een camera niet werkt
ALs je dat dan zo erg hebt haal die dingen dan weg. Je bent zelden tot nooit thuis. Of zet ze alleen aan als je thuis bentIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Eerste wat ik gedaan heb (op afstand dan). Er zijn geen bekende storingen bekend op stroom of internet bekend in mijn buurt.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een inbraak waarbij ze je Ringcamera hebben gesloopt, of het stelen van je ringcamera lijkt mij meer voor de hand liggend dan een wbv die eerder gaat ontruimen dan een rechter zegt.
Al gecheckt op stroomuitval?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik gok een kwartiertje, als hij idd om 16:30 vertrokken isquote:Op maandag 27 juli 2026 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is de eta van rob want ik ben nu wel reuze benieuwd gewordenIk heb er één en ik ben er trots op
HeftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zouden morgen op vakantie gaan, dochter zegt weet niet of dat nu nog doorgaatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heel triestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ProostbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook m'n derde (binnen) camera is offline zie ik nu.
Dat duidt dus duidelijk op stroomuitval. Anders had ik wel een melding van de deurbel gehad dat er iemand voor de deur stond.
En toch ben ik er niet gerust op.Ik heb er één en ik ben er trots op
Rob nog niet ter plaatse?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:30 schreef DJMO het volgende:
Ook m'n derde (binnen) camera is offline zie ik nu.
Dat duidt dus duidelijk op stroomuitval. Anders had ik wel een melding van de deurbel gehad dat er iemand voor de deur stond.
En toch ben ik er niet gerust op.Uw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
Wat wie waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
liedje die ik in 1001 verschillende versies heb gehoord maar nooit origineel tot nu
Uw ADH vitamine Worst
Zo buik weer volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet veelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, hij wacht me op in Uitgeest, zodat we samen kunnen gaan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Best wel hoor. Een vacuum is niet leeg, niets is niet niets (quantum fluctuations).quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ja hoor daar hebben we ToT
quote:Ja ik dacht: ff een beschaafde binnenkomer gebruiken!
Die had ik laatst in een hyaluronzuurtopic gepost!![]()
![]()
Ik zocht eigenlijk die andere, dat hij dat op een vorkheftruck roept terwijl hij rond aan het scheuren is tijdens zijn interview over zijn heldhaftige daad dat hij iemands leven gered had met dat ding.![]()
Ik ook nietquote:
Ja er kieperde geloof ik zo'n containerwagen om, precies bovenop een kind terwijl hij met zijn heftruckje er net voorbij reed. Hij draaide het ding gelijk om en tilde die omgevallen wagen meteen van het kind af.quote:
En toen kwam hij dus met dit soort fratsen tijdens het interview er over!![]()
![]()
![]()
Ja kan zo binnenkomer van jou verwachtenquote:Op maandag 27 juli 2026 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]Ja ik dacht: ff een beschaafde binnenkomer gebruiken!
Die had ik laatst in een hyaluronzuurtopic gepost!
* Homijn moet geloof ik even een functioneringsgesprek voerenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 27 juli 2026 18:00 schreef Homijn het volgende:
* Homijn moet geloof ik even een functioneringsgesprek voeren![]()
![]()
o jee vertel?quote:Op maandag 27 juli 2026 18:00 schreef Homijn het volgende:
* Homijn moet geloof ik even een functioneringsgesprek voerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het heeft iets te maken met een gedicht dat niet wordt herschreven. Dus graag een tandje bij zetten.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Klinkt grappigquote:Op maandag 27 juli 2026 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er kieperde geloof ik zo'n containerwagen om, precies bovenop een kind terwijl hij met zijn heftruckje er net voorbij reed. Hij draaide het ding gelijk om en tilde die omgevallen wagen meteen van het kind af.
En toen kwam hij dus met dit soort fratsen tijdens het interview er over!
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
lolquote:Op maandag 27 juli 2026 18:02 schreef Homijn het volgende:
Het heeft iets te maken met een gedicht dat niet wordt herschreven. Dus graag een tandje bij zetten.Ik geloof dat jij de enige bent die wil dat ik win
quote:Op maandag 27 juli 2026 18:02 schreef Homijn het volgende:
Het heeft iets te maken met een gedicht dat niet wordt herschreven. Dus graag een tandje bij zetten.
Ik stop niet mijn ziel en zaligheid in een gedicht dat nergens meer op slaat.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je kunt er ook een duo rijm van makenquote:Op maandag 27 juli 2026 18:05 schreef Homijn het volgende:
Ik stop niet mijn ziel en zaligheid in een gedicht dat nergens meer op slaat.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan verander je alleen de naamquote:Op maandag 27 juli 2026 18:05 schreef Homijn het volgende:
Ik stop niet mijn ziel en zaligheid in een gedicht dat nergens meer op slaat.
Slaat nergens opquote:Deze maand gaat de zege naar DJMO
Zoals altijd ging het weer vlotteke
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nee dat kan inderdaad nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk dan Homijn. Laforest en Schakel bolken mij als een gek en DJMO en Rob ook zo kan ik toch ook niet winnuhhhh jonguhhhhhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oké, dan is dat duidelijk. Aan de bak.quote:
Deze bolk was onbedoeld
Ik had ook al vrij vroeg aangegeven niet te willen winnenquote:Op maandag 27 juli 2026 18:12 schreef Homijn het volgende:
[..]
Oké, dan is dat duidelijk. Aan de bak.
Deze bolk was onbedoeld
Ik vind het leuk dit spel steeds net iets boven DJMO uit te komen zodat ze weer even hard aan het werk moet
* Homijn staat straks dus voor gek met zijn maandgedicht, mooi is dat
. Dan zeg je gewoon. Ik was het zat altijd voor de nr 1 een gedicht te make. Dus ik ga deze maand voor de nr 2. Dat is mijn winnaar deze maandquote:Op maandag 27 juli 2026 18:21 schreef Homijn het volgende:
* Homijn staat straks dus voor gek met zijn maandgedicht, mooi is dat
Over vijf minuten in castricum.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Hopelijk is er niets aan de hand.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
mijn vorige overbuurman had ook een ringbel, hoevaak ik dat ding wel niet heb zien knipperen omdat hij z'n wifi weer is kwijt was
Ik heb geen flauw idee. Alles doet het gewoon, het licht brand, de koelkast doet het.
Router leek het ook normaal te doen, maar uit voorzorg een harde gereset gegeven
.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Goed plan om het gedicht aan te passen! Het is het makkelijkst om de kern (de lofzang op de winnares, haar prestaties in het Dodetopicspel, humor, forum-vibes) te behouden en vooral de naam en een paar persoonlijke verwijzingen om te wisselen. Zo blijft de structuur en het ritme grotendeels intact.
Tips om te herschrijven
Vervang de naam — Zoek in je originele gedicht naar regels met de oude winnares. Vervang die door regels met DJMO (of Monique, als dat beter past). Gebruik haar forum-persoonlijkheid: #trut, actief, Frontpage Koningin, wandelen/reizen, etc. als je dat kent.
Pas het rijmschema aan — Als de oude naam op een specifiek woord rijmde, zoek een nieuw paar. DJMO leent zich goed voor speelse, upbeat regels.
Houd de lengte en toon hetzelfde — Maak het complimenterend, grappig en forum-achtig (licht plagerig mag).
Voorbeeldstructuur (als je origineel zoiets had):
nleiding: de maandwinnares aankondigen.
Midden: haar prestaties in het spel prijzen.
Slot: felicitatie + grapje.
Voorbeeld van een aangepaste opening:
In het Dodetopic is de strijd gestreden,
Deze maand gaat de kroon naar DJMO, tevreden!
Met slimme posts en vlijmscherpe replies,
Laat ze de concurrentie achter zich... (rijm op replies, etc.)
Woorden die rijmen op DJMO
DJMO klinkt ongeveer als "dee-jay-mo" of "dij-mo". Goede Nederlandse rijmopties (op -mo, -jo, -demo, etc.):demo (perfect, kort en bruikbaar)
mojo (ze heeft mojo / de winnaars-mojo)
homo (alleen als het grappig/plagerig past, anders vermijden)
promo, info, foto, echo, dojo, iglo
jojo, klimop (iets langer)
automo (niet echt), beter: domino, pomo (postmoderne? nee), loco, fiasco (voor humor)
Langere: supremo, ultimo, maximo, ritmo (ritme)
Creatief: deejay-pro, win-mo, forum-hero, top-trofee-mo
Voorbeelden van rijmende regels met DJMO:
"DJMO wint met verve en met mojo!"
"Niemand komt eraan voorbij, het is DJMO's show!"
"Slim als een demo, sterk als een pro – gefeliciteerd DJMO!"
"Ze rockt het topic van hoog tot laag, DJMO is de baas vandaag!"
"Met replies zo scherp, geen ontkomen aan – de winnares is DJMO, man man man!"
"Van Dodetopic-koningin tot echte fenomeen, DJMO heeft het helemaal gezien!"
Als je me een paar regels of het hele originele gedicht stuurt (of de oude naam en de structuur), kan ik een concrete herschreven versie voor je maken. Dan pas ik het precies aan op rijm en lengte. Succes met het nieuwe gedicht – DJMO zal het vast waarderen! Wil je meer suggesties of hulp bij specifieke coupletten?MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
oh op die manierquote:Op maandag 27 juli 2026 18:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lol
de ringbel verloor regelmatig de verbinding met de wifi![]()
Uw ADH vitamine Worst
In de router kun je in de logging ook zien of de verbinding gehaperd heeft (zolang je dat ding niet reset.)Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ik heb geen ring deurbel. Als ik wil weten wie er aan de deur is geweest is hier in de buurt vast wel iemand die het gezien heeft
deurbelbolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄
Forum Opties Forumhop: Hop naar: