Ik had mij na Utopia al voorgenomen dat nooit meer te doen.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ik nog zoveel tijd zou maken om streams te volgen en te posten!
bizar wel hequote:Op maandag 27 juli 2026 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ik nog zoveel tijd zou maken om streams te volgen en te posten!
wowquote:Op maandag 27 juli 2026 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had mij na Utopia al voorgenomen dat nooit meer te doen.
Ik baalde al als de telefoon ging of iemand op bezoek kwam
Ging nergens meer naar toe, baalde als Henk kwam want die vond er geen reet aan dus kon ik ook niet veel kijken in de weekenden.
Nee dat was eenmaal nooit weer
Lijkt net strijden op dtsquote:Op maandag 27 juli 2026 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had mij na Utopia al voorgenomen dat nooit meer te doen.
Ik baalde al als de telefoon ging of iemand op bezoek kwam
Ging nergens meer naar toe, baalde als Henk kwam want die vond er geen reet aan dus kon ik ook niet veel kijken in de weekenden.
Nee dat was eenmaal nooit weer
Ja was echt heel erg. Ik had twee schermen een om te kijken en een om mee te cossen en verslagen te schrijvenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 12:39 schreef Schakeltopia het volgende:
dgk_tegengas en hidiho hadden vaak de mooiste momenten wel opgenomen om terug te kijken
Nee, dat kan ik makkelijk los laten. ALs er bezoek komt vind ik niet erg, en als ik weg ga zit ik ook niet hier.quote:
1 big Family met een kudde zwarte schapenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ging er soms best hevig aan toe ja
Ja de helden waren datquote:Op maandag 27 juli 2026 12:39 schreef Schakeltopia het volgende:
dgk_tegengas en hidiho hadden vaak de mooiste momenten wel opgenomen om terug te kijken
Ja Merel bedoel ik, die waande zich de koningin toen ze met Hesse scharrelde alsof ze de hoofdprijs had gewonnenquote:
Hesse?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja Merel bedoel ik, die waande zich de koningin toen ze met Hesse scharrelde alsof ze de hoofdprijs had gewonnen
En toen was het ook geen coronatijd en kon je niet ongegeneerd isoleren om streams te kijkenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was echt heel erg. Ik had twee schermen een om te kijken en een om mee te cossen en verslagen te schrijven
En dan zat je in een verslag en kwam er vistite, kon ze de deur wel uitkijken
Die verkoopt tegenwoordig haar eigen kledingquote:Op maandag 27 juli 2026 12:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja Merel bedoel ik, die waande zich de koningin toen ze met Hesse scharrelde alsof ze de hoofdprijs had gewonnen
Zeker, dat was echt geweldig als je geen tijd had om te streamen.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:39 schreef Schakeltopia het volgende:
Nee, ik zat soms echt op hete kolen als er bezoek kwam en een vergadering pppfff vervloekte ze.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En toen was het ook geen coronatijd en kon je niet ongegeneerd isoleren om streams te kijken
Is dat Merel?quote:
O werd die Hesse genoemd, dat weet ik niet eens meerquote:
Vond haar wel get type golddigger, maar ze houdt schijnbaar wel haar eigen broek op.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die verkoopt tegenwoordig haar eigen kleding
Vele kilo’s lichter maar wel kilos Botox erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |