Nuttige dingen doenquote:
Dan blijf je gewoon hier lekker nuttig bolkenquote:
Ik drink rustig mijn koffie op en dan ga ikquote:Op maandag 27 juli 2026 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijf je gewoon hier lekker nuttig bolken
Hello heer Fogelquote:
Wat voor nuttigs gaat u doen?quote:Op maandag 27 juli 2026 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink rustig mijn koffie op en dan ga ik
Met name huishoudenquote:
O dat, ja is nuttig, alleen over een paar dagen kan je het weer doenquote:
Daarom stel ik het altijd uitquote:Op maandag 27 juli 2026 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, ja is nuttig, alleen over een paar dagen kan je het weer doenzo nutteloos iets nuttigs in huis te doen
Snap ik. Het is zo terug kerend dat huishoudenquote:
quote:
Alweerquote:
en 24 secondequote:
Alweer blozenquote:
Ja omdat ik ook moest posten in het 1337 topic.quote:
Nee, jij hebt Mario ingehaald.quote:
Het is wat met die tijdenquote:Op maandag 27 juli 2026 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja omdat ik ook moest posten in het 1337 topic.
Ik kan maar 1 ding tegelijk
Koffie verkeerd of latte macchiato is groter en natuurlijk een kleine espresso (voor de liefhebber)quote:Op maandag 27 juli 2026 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zijn die laatste 2 koppen koffie verschillend in grootte? [ afbeelding ]
Dan neem ik die latte macchiatoquote:Op maandag 27 juli 2026 14:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Koffie verkeerd of latte macchiato is groter en natuurlijk een kleine espresso (voor de liefhebber)
Eerderquote:Op maandag 27 juli 2026 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
doe mij maar een quad espresso
[ afbeelding ]
Meen je niet. Nou ben benieuwd want je vrienden hadden ook afgezegd toch?quote:Op maandag 27 juli 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
woensdag warmste dag en raad eens wanneer ik weer eens afspreek met vrienden waar ik die afspraak had verzet vanwege vorige hittegolf eind juni?
ja ik had wel initiatief genomen om het te verzetten, maar ik verwacht niet dat het verzet gaat worden tenzij ze zelf last hebben, zit er momenteel fysiek en mentaal veel lekkerder bij dan toenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet. Nou ben benieuwd want je vrienden hadden ook afgezegd toch?
Ik had hetzelfde, ik had al mijn afspraken twee weken later gezet en net in die week was de tweede hittegolf
Gelukkig dan maar, ik zou dan een restaurant met airco uitzoekenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik had wel initiatief genomen om het te verzetten, maar ik verwacht niet dat het verzet gaat worden tenzij ze zelf last hebben, zit er momenteel fysiek en mentaal veel lekkerder bij dan toen
is al gereserveerd en ik zie dat ze airco hebbenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, ik zou dan een restaurant met airco uitzoeken
lekker hotpotten?quote:Op maandag 27 juli 2026 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is al gereserveerd en ik zie dat ze airco hebben
O gelukkig dan maar, dan kan je daar tenminste lekker zitten om te etenquote:Op maandag 27 juli 2026 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is al gereserveerd en ik zie dat ze airco hebben
Ik wil weten waarom mijn beveiligingscamera's offline zijn. Ik zit in Rotterdam, ik was bij m'n zoons die morgen naar Frankrijk vertrekken.quote:Op maandag 27 juli 2026 15:58 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt ramen om door te kijken toch?
In het verleden waren er ook geen camera's
Dat gaat niet vanaf afstandquote:
Dan kan je toch eerst zelf gaan kijken als je thuis bent. Neem aan de je weer onderweg bent naar huisquote:Op maandag 27 juli 2026 16:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom mijn beveiligingscamera's offline zijn. Ik zit in Rotterdam, ik was bij m'n zoons die morgen naar Frankrijk vertrekken.
Gisteren werkte alles gewoon nog.
Ik ben bang dat de woningbouw voorgesorteerd heeft op het vonnis en m'n stroom heeft afgesloten en begonnen is met ontruimen, ondanks dat ik nog 5 weken de tijd heb.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:02 schreef Schakeltopia het volgende:
zal wel gewoon internet storing zijn, anders had je wel melding gekregen dat er iemand voor je camera stond neem ik aan
Lieve schat, alles goed en wel, maar zelf kan ik pas op z'n vroegst over 2,5 uur thuis zijn. Rob is er met 20 minuten.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je toch eerst zelf gaan kijken als je thuis bent. Neem aan de je weer onderweg bent naar huis
Ik ben zelf iemand die het eerst zelf probeert op te lossen voor ik er een andere naar laat kijken.
Misschien moet je gewoon even resetten
Mijn dochter vertrekt morgen naar Malloraca, mijn kleinzoon is vandaag vertrokken ook naar mallorca
Is niet de zoon van de dochter die gaat, was puur toeval het zonder van elkaar te weten
Dat kan toch niet, je mag er nog 6 weken wonen dus zullen ze je niet zo maar afsluiten en je woning ontruimen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de woningbouw voorgesorteerd heeft op het vonnis en m'n stroom heeft afgesloten en begonnen is met ontruimen, ondanks dat ik nog 5 weken de tijd heb.
Geen storing bekend bij kpn overigens. Zowel stroom als internet heb ik eerst gecontroleerd voordat ik Rob gevraagd heb om te gaan kijken.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:02 schreef Schakeltopia het volgende:
zal wel gewoon internet storing zijn, anders had je wel melding gekregen dat er iemand voor je camera stond neem ik aan
Ik snap het probleem niet als ze het even niet doen, je bent toch niet thuis en wat kan er dan gebeuren?quote:Op maandag 27 juli 2026 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lieve schat, alles goed en wel, maar zelf kan ik pas op z'n vroegst over 2,5 uur thuis zijn. Rob is er met 20 minuten.
Je weet het niet. Mijn wbv is keihard iig.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, je mag er nog 6 weken wonen dus zullen ze je niet zo maar afsluiten en je woning ontruimen.
Die heeft zich ook te houden aan de uitspraak van de rechterquote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet het niet. Mijn wbv is keihard iig.
stroom word toch nooit zomaar afgesloten, zelfs wanbetalers komen niet snel zonder stroom te zittenquote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de woningbouw voorgesorteerd heeft op het vonnis en m'n stroom heeft afgesloten en begonnen is met ontruimen, ondanks dat ik nog 5 weken de tijd heb.
Dit is zo'n moment waarop mijn autisme en adhd keihard botsen. Of samenwerken. Als het niet werkt zoals het zou moeten werken moet ik onmiddelijk weten wat daar de oorzaak van is, anders blijf ik ongerust.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft zich ook te houden aan de uitspraak van de rechter
Zelf leeghalen doen ze pas als je het zelf niet doet en dan komt er eerst altijd nog een deurwaarder.
Je ziet nu echt beren op de weg die er niet zijn
Misschien tijd om daar eens aan te gaan werken. Leren omgaan met je autisme en ADHDquote:Op maandag 27 juli 2026 16:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop mijn autisme en adhd keihard botsen. Of samenwerken. Als het niet werkt zoals het zou moeten werken moet ik onmiddelijk weten wat daar de oorzaak van is, anders blijf ik ongerust.
de WBW gaat echt niet ontruimen als die 6 weken nog niet voorbij zijn hoor, en ze sluiten je voor die tijd ook echt niet afquote:Op maandag 27 juli 2026 16:14 schreef Schakeltopia het volgende:
laten we maar gewoon hopen dat je modem is vastgelopen
kloptquote:Op maandag 27 juli 2026 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
de WBW gaat echt niet ontruimen als die 6 weken nog niet voorbij zijn hoor, en ze sluiten je voor die tijd ook echt niet af
is ook weer zoquote:Op maandag 27 juli 2026 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
prima opgelost om Rob te sturen als die toch redelijk dichtbij is toch?
Fijn dat jij me wel begrijpt. Het zit me ook gewoon niet lekker vanwege die mongool die m'n olijfboom naar beneden pleurde.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
prima opgelost om Rob te sturen als die toch redelijk dichtbij is toch?
Als het geheugen vol is stopt hij ookquote:Op maandag 27 juli 2026 16:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment waarop mijn autisme en adhd keihard botsen. Of samenwerken. Als het niet werkt zoals het zou moeten werken moet ik onmiddelijk weten wat daar de oorzaak van is, anders blijf ik ongerust.
Nope. De video deurbel gooit alles in een cloud voor 180 dagen, en kan ik elk moment uitlezen. De lsc bewaart de beelden voor 3 of 5 dagen online en wist automatisch het geheugen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:21 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Als het geheugen vol is stopt hij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |