Volgens mij hebben pappie en mammie haar aardig geholpenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vond haar wel get type golddigger, maar ze houdt schijnbaar wel haar eigen broek op.
Wat een secreet was dat
Die is gehalveerdquote:
Tjezus, die had ik niet herkend. Denk dat er ook de nodige filters/fotobewerking op de foto is losgelaten want zo lang was ze toch niet.quote:
Weet niet of ze nu een maagverkleining had gedaanquote:
Flinke hakkenquote:Op maandag 27 juli 2026 12:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tjezus, die had ik niet herkend. Denk dat er ook de nodige filters/fotobewerking op de foto is losgelaten want zo lang was ze toch niet.
Ook niet zo gek als je vader een coffeeshop heeft, dan is de drempel om te experimenteren wel groter denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.shownieuws.nl(...)aan-alcohol-en-drugs
Zou kunnen, misschien wel een gesponsorde in Turkije?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet niet of ze nu een maagverkleining had gedaan
Dat is wel goede wetgeving, mogen ze hier ook doorvoeren.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:50 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen moeten bewerkte fotos inreclames als zodanig gemerkt worden.
Bekijk deze YouTube-video
Ongeveer 7% van de foto moet uit dit bestaan
[ afbeelding ]
Dr tandjes in ieder gevalquote:Op maandag 27 juli 2026 12:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou kunnen, misschien wel een gesponsorde in Turkije?
Meteen globaalquote:Op maandag 27 juli 2026 12:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is wel goede wetgeving, mogen ze hier ook doorvoeren.
Hey Grrrrrrrrrquote:
Hoho, het is al middagquote:Op maandag 27 juli 2026 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Grrrrrrrrrjij hier op een maandagmorgen
O ja maar even goed. Jij op een maandagmiddag hierquote:
En dank u wel, die voelde goedquote:
Ik vertoon uitstelgedragquote:Op maandag 27 juli 2026 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja maar even goed. Jij op een maandagmiddag hier
O jee, wat probeer je te ontlopen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |