Een inbraak waarbij ze je Ringcamera hebben gesloopt, of het stelen van je ringcamera lijkt mij meer voor de hand liggend dan een wbv die eerder gaat ontruimen dan een rechter zegt.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet het niet. Mijn wbv is keihard iig.
Dat is binnenkort ook opgelost.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien tijd om daar eens aan te gaan werken. Leren omgaan met je autisme en ADHD
Je maakt je zelf iedere keer helemaal gek
Beren op de weg zien die er niet zijn alleen omdat een camera niet werkt
ALs je dat dan zo erg hebt haal die dingen dan weg. Je bent zelden tot nooit thuis. Of zet ze alleen aan als je thuis bent
Eerste wat ik gedaan heb (op afstand dan). Er zijn geen bekende storingen bekend op stroom of internet bekend in mijn buurt.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een inbraak waarbij ze je Ringcamera hebben gesloopt, of het stelen van je ringcamera lijkt mij meer voor de hand liggend dan een wbv die eerder gaat ontruimen dan een rechter zegt.
Al gecheckt op stroomuitval?
Ik gok een kwartiertje, als hij idd om 16:30 vertrokken isquote:Op maandag 27 juli 2026 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is de eta van rob want ik ben nu wel reuze benieuwd geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ze zouden morgen op vakantie gaan, dochter zegt weet niet of dat nu nog doorgaatquote:
Ja heel triestquote:
Rob nog niet ter plaatse?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:30 schreef DJMO het volgende:
Ook m'n derde (binnen) camera is offline zie ik nu.
Dat duidt dus duidelijk op stroomuitval. Anders had ik wel een melding van de deurbel gehad dat er iemand voor de deur stond.
En toch ben ik er niet gerust op.
Wat wie waar?quote:
Dat is niet veelquote:
Nee, hij wacht me op in Uitgeest, zodat we samen kunnen gaan.quote:
Best wel hoor. Een vacuum is niet leeg, niets is niet niets (quantum fluctuations).quote:
quote:
Ik ook nietquote:
Ja er kieperde geloof ik zo'n containerwagen om, precies bovenop een kind terwijl hij met zijn heftruckje er net voorbij reed. Hij draaide het ding gelijk om en tilde die omgevallen wagen meteen van het kind af.quote:
Ja kan zo binnenkomer van jou verwachtenquote:Op maandag 27 juli 2026 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]Ja ik dacht: ff een beschaafde binnenkomer gebruiken!
Die had ik laatst in een hyaluronzuurtopic gepost!
quote:Op maandag 27 juli 2026 18:00 schreef Homijn het volgende:
* Homijn moet geloof ik even een functioneringsgesprek voeren
o jee vertel?quote:Op maandag 27 juli 2026 18:00 schreef Homijn het volgende:
* Homijn moet geloof ik even een functioneringsgesprek voeren
Klinkt grappigquote:Op maandag 27 juli 2026 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er kieperde geloof ik zo'n containerwagen om, precies bovenop een kind terwijl hij met zijn heftruckje er net voorbij reed. Hij draaide het ding gelijk om en tilde die omgevallen wagen meteen van het kind af.
En toen kwam hij dus met dit soort fratsen tijdens het interview er over!![]()
lolquote:Op maandag 27 juli 2026 18:02 schreef Homijn het volgende:
Het heeft iets te maken met een gedicht dat niet wordt herschreven. Dus graag een tandje bij zetten.
quote:Op maandag 27 juli 2026 18:02 schreef Homijn het volgende:
Het heeft iets te maken met een gedicht dat niet wordt herschreven. Dus graag een tandje bij zetten.
Je kunt er ook een duo rijm van makenquote:Op maandag 27 juli 2026 18:05 schreef Homijn het volgende:
Ik stop niet mijn ziel en zaligheid in een gedicht dat nergens meer op slaat.
Dan verander je alleen de naamquote:Op maandag 27 juli 2026 18:05 schreef Homijn het volgende:
Ik stop niet mijn ziel en zaligheid in een gedicht dat nergens meer op slaat.
Slaat nergens opquote:Deze maand gaat de zege naar DJMO
Zoals altijd ging het weer vlotteke
Nee dat kan inderdaad nietquote:
Oké, dan is dat duidelijk. Aan de bak.quote:
Ik had ook al vrij vroeg aangegeven niet te willen winnenquote:Op maandag 27 juli 2026 18:12 schreef Homijn het volgende:
[..]
Oké, dan is dat duidelijk. Aan de bak.
Deze bolk was onbedoeld
. Dan zeg je gewoon. Ik was het zat altijd voor de nr 1 een gedicht te make. Dus ik ga deze maand voor de nr 2. Dat is mijn winnaar deze maandquote:Op maandag 27 juli 2026 18:21 schreef Homijn het volgende:
* Homijn staat straks dus voor gek met zijn maandgedicht, mooi is dat
quote:Goed plan om het gedicht aan te passen! Het is het makkelijkst om de kern (de lofzang op de winnares, haar prestaties in het Dodetopicspel, humor, forum-vibes) te behouden en vooral de naam en een paar persoonlijke verwijzingen om te wisselen. Zo blijft de structuur en het ritme grotendeels intact.
Tips om te herschrijven
Vervang de naam — Zoek in je originele gedicht naar regels met de oude winnares. Vervang die door regels met DJMO (of Monique, als dat beter past). Gebruik haar forum-persoonlijkheid: #trut, actief, Frontpage Koningin, wandelen/reizen, etc. als je dat kent.
Pas het rijmschema aan — Als de oude naam op een specifiek woord rijmde, zoek een nieuw paar. DJMO leent zich goed voor speelse, upbeat regels.
Houd de lengte en toon hetzelfde — Maak het complimenterend, grappig en forum-achtig (licht plagerig mag).
Voorbeeldstructuur (als je origineel zoiets had):
nleiding: de maandwinnares aankondigen.
Midden: haar prestaties in het spel prijzen.
Slot: felicitatie + grapje.
Voorbeeld van een aangepaste opening:
In het Dodetopic is de strijd gestreden,
Deze maand gaat de kroon naar DJMO, tevreden!
Met slimme posts en vlijmscherpe replies,
Laat ze de concurrentie achter zich... (rijm op replies, etc.)
Woorden die rijmen op DJMO
DJMO klinkt ongeveer als "dee-jay-mo" of "dij-mo". Goede Nederlandse rijmopties (op -mo, -jo, -demo, etc.):demo (perfect, kort en bruikbaar)
mojo (ze heeft mojo / de winnaars-mojo)
homo (alleen als het grappig/plagerig past, anders vermijden)
promo, info, foto, echo, dojo, iglo
jojo, klimop (iets langer)
automo (niet echt), beter: domino, pomo (postmoderne? nee), loco, fiasco (voor humor)
Langere: supremo, ultimo, maximo, ritmo (ritme)
Creatief: deejay-pro, win-mo, forum-hero, top-trofee-mo
Voorbeelden van rijmende regels met DJMO:
"DJMO wint met verve en met mojo!"
"Niemand komt eraan voorbij, het is DJMO's show!"
"Slim als een demo, sterk als een pro – gefeliciteerd DJMO!"
"Ze rockt het topic van hoog tot laag, DJMO is de baas vandaag!"
"Met replies zo scherp, geen ontkomen aan – de winnares is DJMO, man man man!"
"Van Dodetopic-koningin tot echte fenomeen, DJMO heeft het helemaal gezien!"
Als je me een paar regels of het hele originele gedicht stuurt (of de oude naam en de structuur), kan ik een concrete herschreven versie voor je maken. Dan pas ik het precies aan op rijm en lengte. Succes met het nieuwe gedicht – DJMO zal het vast waarderen! Wil je meer suggesties of hulp bij specifieke coupletten?
oh op die manierquote:Op maandag 27 juli 2026 18:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lol
de ringbel verloor regelmatig de verbinding met de wifi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |