Ken geen een die die actie goed vonden, maar ja, verkeer ook in verstandige contreien.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, je kunt dan ook maar weinig moslims vinden die dat slachtfeestje van 7 oktober afkeuren, maar voor de rest zijn het hele redelijke mensen hoor
''De angst'' voor een extreme ideologie zou ook terecht moeten zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De angst voor extreme idioten is terecht.
Er zijn er wel een paar maar die zijn vervolgens weer doodsbang voor wraak.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, je kunt dan ook maar weinig moslims vinden die dat slachtfeestje van 7 oktober afkeuren, maar voor de rest zijn het hele redelijke mensen hoor
Dus benoem dan die radicale islam. Dat zijn immers extreme idioten.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De angst voor extreme idioten is terecht.
Deze snap ik niet, je hoeft helemaal geen angst te hebben voor een extreme ideologie zolang je nog woont in een maatschappij die dat nooit toe zal laten.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:41 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
''De angst'' voor een extreme ideologie zou ook terecht moeten zijn.
Maar hé, die zielige ''gematigde'' aanhangers van die gestoorde ideologie.
We hebben net (voor de zoveelste keer weer) kunnen zien hoe een extreme ideologie voor dood en verderf zorgt, hier.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, je hoeft helemaal geen angst te hebben voor een extreme ideologie zolang je nog woont in een maatschappij die dat nooit toe zal laten.
quote:Op zondag 26 juli 2026 22:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, je hoeft helemaal geen angst te hebben voor een extreme ideologie zolang je nog woont in een maatschappij die dat nooit toe zal laten.
Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een menigte door om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf, door de bosbranden zijn er nu al meer slachtoffers.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:47 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
We hebben net (voor de zoveelste keer weer) kunnen zien hoe een extreme ideologie voor dood en verderf zorgt, hier.![]()
Wat zit je nou te lullen man.
Hoewel ik geen D66 stemmer ben, vind ik dat Rob Jetten het netjes doet, zowel in zijn excuses naar de Molukse gemeenschap in Nederland als ook in dit bericht. Hij verwoordt tactvol, behoedzaam en zorgvuldig zijn medeleven naar de slachtoffers en de nabestaanden. Kortom; ingetogen, correct en diplomatiek, ik zou echt heel gek opkijken als Rob Jetten bot om zich heen zou slaan in een bericht als een Trump na dit drama.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:17 schreef quo_ het volgende:
[ x ]
Wat is het ook een enorme lafbek. Geen enkele verwijzing, hoe klein of substiel dan ook, naar de echte achtergrond van deze terreuraanslag.
Al was het maar 0,0000036% verwijzing naar de religie van de haat geweest.
Om nog maar te zwijgen over hart- en vaatziekten.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een menigte door om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf, door de bosbranden zijn er nu al meer slachtoffers.
Hiermee zet je jezelf aardig buitenspel, in wat voor een wereld leef jij joh?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een menigte door om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf, door de bosbranden zijn er nu al meer slachtoffers.
Hoe durf je.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Swango het volgende:
[..]
Hoewel ik geen D66 stemmer ben, vind ik dat Rob Jetten het netjes doet, zowel in zijn excuses naar de Molukse gemeenschap in Nederland als ook in dit bericht. Hij verwoordt tactvol, behoedzaam en zorgvuldig zijn medeleven naar de slachtoffers en de nabestaanden. Kortom; ingetogen, correct en diplomatiek, ik zou echt heel gek opkijken als Rob Jetten bot om zich heen zou slaan in een bericht als een Trump na dit drama.
Dat zit ik mij werkelijk af te vragen over jou, sorry. In welke wereld leef jij?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hiermee zet je jezelf aardig buitenspel, in wat voor een wereld leef jij joh?
#koekoekquote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
Gelukkig dat er veel voorkomen word door de terroristen speurders, daardoor is het eens in de zoveel tijd.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja niet in de jouwe, sorry ouwe jongen, je bent ergens een zachtaardige ziel maar ook echt af na wat zeer bijzondere uitlatingen.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zit ik mij werkelijk af te vragen over jou, sorry. In welke wereld leef jij?
Uh, ik leefde al toen diezelfde Molukkers de treinkapingen deden, jij kennelijk niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:57 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hoe durf je.
Het verhaal van de molukkers (militairen in dienst van het koninkrijk) en hun nazaten in 1 adem noemen met een terroristische moordpartij van islamitische gek.
Laat je nakijken.
Dit soort islamitisch gelul.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ik denk dan weer, ach, die UitStraling is alleen maar bang en in zijn hartje een goeie jongen.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja niet in de jouwe, sorry ouwe jongen, je bent ergens een zachtaardige ziel maar ook echt af na wat zeer bijzondere uitlatingen.
De intentie van die mafklapper was ook natuurlijk gewoon om alle 28 of meer pride bezoekers te vermoordenquote:
Moslims raken soms ook in discussies wat snel opgewonden en dan zakt af en toe het masker iets te ver weg.quote:
Zou je ook zo reageren als er iedere week ergens een ongelovige een paar moslims neersteekt of een moskee inrijdt met doden en gewonden. Of worden de moslims dan ineens weer hysterisch en trekken ze dan de racistenkaart en de islamofobiekaart?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
quote:Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een moskee in om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf, door de bosbranden zijn er nu al meer slachtoffers.
Nee, komt dat iedere week voor dan?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren als er iedere week ergens een ongelovige een paar moslims neersteekt of een moskee inrijdt met doden en gewonden. Of worden de moslims dan ineens weer hysterisch en trekken ze dan de racistenkaart en de islamofobiekaart?
[..]
De muzzie laat zich wel lekker kennen. Dat gehuil over Palestina is ook maar gerommel in de marge.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee zeker niet, want de "ongelovigen" en "vijanden" van de islam houden zich wel rustig.quote:
Ik ben voor niets of niemand bang, laat mijn leiband los en ik verscheur ze met mijn blote tanden en handen.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ik denk dan weer, ach, die UitStraling is alleen maar bang en in zijn hartje een goeie jongen.
Geweld waarom dan ook keur is sowieso af dan heb je mijn antwoord al.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, want de "ongelovigen" en "vijanden" van de islam houden zich wel rustig.
Maar er stond:
Zou je ook zo reageren als er iedere week ergens een ongelovige een paar moslims neersteekt of een moskee inrijdt met doden en gewonden. Of worden de moslims dan ineens weer hysterisch en trekken ze dan de racistenkaart en de islamofobiekaart?
Het eerste lijkt mij humaner..quote:Op zondag 26 juli 2026 23:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Gaan jullie mekaar afrukken of opvreten?
Hier wist je het anders aardig te bagatelliseren. Maar misschien zit dat vergoeilijken en normaliseren van moslimterreur zo in je islamitische karakter, dat je dat nog niet eens door hebt.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
Geweld waarom dan ook keur is sowieso af dan heb je mijn antwoord al.
quote:Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een menigte door om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf.
Blij dat we het eens kunnen zijn over het feit dat moslims wat minder hysterisch moeten doen over af en toe een incidentje in de Palestijnse gebieden.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geweld waarom dan ook keur is sowieso af dan heb je mijn antwoord al.
Dit is wel een bijzondere manier om een post over waardering en intergriteit compleet uit zijn verband te rukken. Waar je maar blij van wordt, of boos zoals jij.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:57 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hoe durf je.
Het verhaal van de molukkers (militairen in dienst van het koninkrijk) en hun nazaten in 1 adem noemen met een terroristische moordpartij van islamitische gek.
Laat je nakijken.
Rare reactie, Tengano, ineens heb ik een islamitisch karakter volgens jou, in wat voor tunnelvisie ben jij in de godsnaam beland?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hier wist je het anders aardig te bagatelliseren. Maar misschien zit dat vergoeilijken en normaliseren van moslimterreur zo in je islamitische karakter, dat je dat nog niet eens door hebt.
[..]
Oh nee, dan is het goed inderdaad. Af en toe een dooie door een of andere stinkhaatbaard. Prima.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, de wereld staat niet in brand gelijk en uiteraard had dit voorkomen moeten worden en elke dooie is er een teveel.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het goed inderdaad. Af en toe een dooie door een of andere stinkhaatbaard. Prima.
#whataboutisme
Heb je het aantal reakties op jouw tunnelvisie op moslimterreur al geteld?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
Rare reactie, Tengano, ineens heb ik een islamitisch karakter volgens jou, in wat voor tunnelvisie ben jij in de godsnaam beland?
Waarom doe jij aan whataboutisme? De zoveelste islamitische gek pleegt weer eens een aanslag en dan kom jij aan met "Jaaaaa, die bosbranden zijn ook heul erg!!!!11".quote:Op zondag 26 juli 2026 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Rare reactie, Tengano, ineens heb ik een islamitisch karakter volgens jou, in wat voor tunnelvisie ben jij in de godsnaam beland?
Ik ken terreur. Doe niet aan wijzen.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je het aantal reakties op jouw tunnelvisie op moslimterreur al geteld?
Koekoekquote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Pas maar op, het kan aanstekelijk werken.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Toch wel de uitspraak van het jaar tot nu toe, "bosbranden zijn veel gevaarlijker dan moslims"
Nou, zie de feiten dan maar eens straks..quote:Op zondag 26 juli 2026 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Toch wel de uitspraak van het jaar tot nu toe, "bosbranden zijn veel gevaarlijker dan moslims"
Ik niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:22 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ik vind het lovenswaardig dat wij als maatschappij zoveel moeite en geld steken in het deradicaliseren van dit soort jongeren.
Zou je denken?quote:Op zondag 26 juli 2026 21:22 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Maar is het misschien soms ook niet wat te naïef? Wij, als Maatschappij.
Die is op vakantie.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:44 schreef Tengano het volgende:
Het recreatie uurtje van Ambtenaar is blijbaar weer om.
Jij wordt alleen door fanatieke geloofsbroeders uitgenodigd voor een iftar of het vieren van de ramadan?quote:Op zondag 26 juli 2026 21:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Het zijn toch de fanatieke geloofsbroeders die hun geloof verspreiden?
Ach hou toch op, je bent onderdeel van het probleem.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beetje een terrorist die dood gaat terwijl hij zijn eigen bom aan bouwen is.
Naja als het waar is dan is het probleem nu wel een stukje kleiner geworden.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach hou toch op, je bent onderdeel van het probleem.
Onderdelen van het probleem zijn de wegkijkers, de binnenhalers en de dwazen die komen met 'deradicaliseringstrajecten'.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach hou toch op, je bent onderdeel van het probleem.
Waar heb jij het over joh?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Precies en dan andere mensen die gaan juichen als iemand dood gaat die op PVV heeft gestemd
Zou toch mooi zijn als vanavond de volgende moslimterrorist gewoon in zijn slaap overlijdt en er verder geen onschuldige doden en gewonden bij vallen toch?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:52 schreef Momo het volgende:
Nou ga maar lekker juichen met gedachte dat misschien iemand dood is met een heel andere levensvisie dan jou.
Maar als je blij bent dat anderen dood zijn omdat ze een andere politieke visie dan ben je zeker een groot persoon?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Onderdelen van het probleem zijn de wegkijkers, de binnenhalers en de dwazen die komen met 'deradicaliseringstrajecten'.
Waar wil je heen met je vraag?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als je blij bent dat anderen dood zijn omdat ze een andere politieke visie dan ben je zeker een groot persoon?
Als jij zo blij bent dat het slachtoffer misschien van antifa is ?Prachtige wereld hoor. Wat erg dat iemand is vermoord alleen als hij dezelfde poltieke visie heeft als mij.quote:
Ik heb het niet over de dader maar het slachtoffer Hans.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow zeker. Iemand die het licht in de ogen niet gunt van een ander omdat die niet aanhangt wat een sprookjesboek zegt, heeft geen recht van leven.
Intolerant naar intolerantie.
Als jouw politieke visie is meer mensen binnenlaten die anderen in gevaar brengen, en die mensen leggen jou vervolgens om juist om jouw politieke visie.. dan is dat wel de ultieme stap van suïcidale empathie.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Als jij zo blij bent dat het slachtoffer misschien van antifa is ?Prachtige wereld hoor. Wat erg dat iemand is vermoord alleen als hij dezelfde poltieke visie heeft als mij.
Nee man. Hij is de belastingcenten niet waard. Opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De Duitse politie is best divers, maar roze pakjes en zichtbare dameslullen zitten niet in het assortiment.
Verder tja, ik lig niet wakker van zijn dood maar levend hadden ze nog informatie uit hem kunnen halen en hem levenslang kunnen straffen. Nu is hij er veel te makkelijk vanaf gekomen.
Je kunt de witte blanke medemens er altijd zo makkelijk uithalenquote:Op zondag 26 juli 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Misschien een idee om moslims zelf hun eigen geradicaliseerde jeugd eens te gaan deradicaliseren.
Ja, daar wonen we mee samen in de EU.quote:
White savior syndroom.quote:Op maandag 27 juli 2026 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zelfs Saudi moslims hebben jaren geleden al gewaarschuwd, maar onze politici wisten het allemaal beter. Er vallen inmiddels letterlijk elke dag doden. Wanneer is genoeg genoeg?
quote:Op maandag 27 juli 2026 01:22 schreef Zoddie het volgende:
[..]
White savior syndroom.
Westerse landen is er vol van.
Geen idee, maar ik zit hier prima. Dus heb de popcorn maar gepakt, we gaan het zien.quote:Op maandag 27 juli 2026 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zelfs Saudi moslims hebben jaren geleden al gewaarschuwd, maar onze politici wisten het allemaal beter. Er vallen inmiddels letterlijk elke dag doden. Wanneer is genoeg genoeg?
Dat is naïef. Verdiep je in Taqiyya.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, malle appie, wel weet ik dat veel moslims (en daar gaan we weeeeeer) de tactiek van Israel in Gaza al jaren afkeurt.
Weer zo een typische gutmensen frame om te kunnen zeggen: Ja maar Islamitische mensen zijn prima hoor, die zouden dit natuurlijk afkeuren.quote:Islamitisch en islamistisch
Het woord islamitisch gaat over alles wat te maken heeft met de islam als godsdienst, zoals feestdagen. Ben je islamitisch, dan geloof je in Allah en ben je moslim.
Islamistisch (dus met een s in het midden) verwijst naar een politieke stroming. Die vindt dat de islam niet alleen een geloof moet zijn, maar ook de basis van hoe de samenleving moet worden ingericht. Ben je islamitisch en moslim, betekent dat dus niet dat je ook islamistisch bent.
Waarom is die post van @HeatWave geschrapt die jij quote? Er staat letterlijk niks in wat 'tegen de policy' is?quote:Op maandag 27 juli 2026 01:22 schreef Zoddie het volgende:
[..]
White savior syndroom.
Westerse landen is er vol van.
Zie hierboven.quote:Op maandag 27 juli 2026 02:28 schreef Jippie het volgende:
Graag on topic, gejijbak en links/rechts gezever gaat de shredder in. Denk om de nuancering.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |