Nee zeker niet, want de "ongelovigen" en "vijanden" van de islam houden zich wel rustig.quote:
Ik ben voor niets of niemand bang, laat mijn leiband los en ik verscheur ze met mijn blote tanden en handen.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ik denk dan weer, ach, die UitStraling is alleen maar bang en in zijn hartje een goeie jongen.
Geweld waarom dan ook keur is sowieso af dan heb je mijn antwoord al.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, want de "ongelovigen" en "vijanden" van de islam houden zich wel rustig.
Maar er stond:
Zou je ook zo reageren als er iedere week ergens een ongelovige een paar moslims neersteekt of een moskee inrijdt met doden en gewonden. Of worden de moslims dan ineens weer hysterisch en trekken ze dan de racistenkaart en de islamofobiekaart?
Het eerste lijkt mij humaner..quote:Op zondag 26 juli 2026 23:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Gaan jullie mekaar afrukken of opvreten?
Hier wist je het anders aardig te bagatelliseren. Maar misschien zit dat vergoeilijken en normaliseren van moslimterreur zo in je islamitische karakter, dat je dat nog niet eens door hebt.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
Geweld waarom dan ook keur is sowieso af dan heb je mijn antwoord al.
quote:Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een menigte door om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf.
Blij dat we het eens kunnen zijn over het feit dat moslims wat minder hysterisch moeten doen over af en toe een incidentje in de Palestijnse gebieden.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geweld waarom dan ook keur is sowieso af dan heb je mijn antwoord al.
Dit is wel een bijzondere manier om een post over waardering en intergriteit compleet uit zijn verband te rukken. Waar je maar blij van wordt, of boos zoals jij.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:57 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hoe durf je.
Het verhaal van de molukkers (militairen in dienst van het koninkrijk) en hun nazaten in 1 adem noemen met een terroristische moordpartij van islamitische gek.
Laat je nakijken.
Rare reactie, Tengano, ineens heb ik een islamitisch karakter volgens jou, in wat voor tunnelvisie ben jij in de godsnaam beland?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hier wist je het anders aardig te bagatelliseren. Maar misschien zit dat vergoeilijken en normaliseren van moslimterreur zo in je islamitische karakter, dat je dat nog niet eens door hebt.
[..]
Oh nee, dan is het goed inderdaad. Af en toe een dooie door een of andere stinkhaatbaard. Prima.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een menigte door om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf, door de bosbranden zijn er nu al meer slachtoffers.
Ja, de wereld staat niet in brand gelijk en uiteraard had dit voorkomen moeten worden en elke dooie is er een teveel.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het goed inderdaad. Af en toe een dooie door een of andere stinkhaatbaard. Prima.
#whataboutisme
Heb je het aantal reakties op jouw tunnelvisie op moslimterreur al geteld?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
Rare reactie, Tengano, ineens heb ik een islamitisch karakter volgens jou, in wat voor tunnelvisie ben jij in de godsnaam beland?
Waarom doe jij aan whataboutisme? De zoveelste islamitische gek pleegt weer eens een aanslag en dan kom jij aan met "Jaaaaa, die bosbranden zijn ook heul erg!!!!11".quote:Op zondag 26 juli 2026 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Rare reactie, Tengano, ineens heb ik een islamitisch karakter volgens jou, in wat voor tunnelvisie ben jij in de godsnaam beland?
Ik ken terreur. Doe niet aan wijzen.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je het aantal reakties op jouw tunnelvisie op moslimterreur al geteld?
Koekoekquote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een menigte door om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf, door de bosbranden zijn er nu al meer slachtoffers.
Pas maar op, het kan aanstekelijk werken.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Toch wel de uitspraak van het jaar tot nu toe, "bosbranden zijn veel gevaarlijker dan moslims"
Nou, zie de feiten dan maar eens straks..quote:Op zondag 26 juli 2026 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Toch wel de uitspraak van het jaar tot nu toe, "bosbranden zijn veel gevaarlijker dan moslims"
Ik niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:22 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ik vind het lovenswaardig dat wij als maatschappij zoveel moeite en geld steken in het deradicaliseren van dit soort jongeren.
Zou je denken?quote:Op zondag 26 juli 2026 21:22 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Maar is het misschien soms ook niet wat te naïef? Wij, als Maatschappij.
Die is op vakantie.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:44 schreef Tengano het volgende:
Het recreatie uurtje van Ambtenaar is blijbaar weer om.
Jij wordt alleen door fanatieke geloofsbroeders uitgenodigd voor een iftar of het vieren van de ramadan?quote:Op zondag 26 juli 2026 21:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Het zijn toch de fanatieke geloofsbroeders die hun geloof verspreiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |