Geen idee waar je op uit bent, ik heb seculiere moslimvrienden en zelfs familie en geen een is van plan om te gaan radicaliseren.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ze willen zo graag buren van je worden.
Ze zullen het dan vast publiekelijk afkeuren.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen idee waar je op uit bent, ik heb seculiere moslimvrienden en zelfs familie en geen een is van plan om te gaan radicaliseren.
Omdat dat ook onzin is en alleen maar meer polariseert, dat snap elke domme hufter zelf toch wel?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:17 schreef quo_ het volgende:
[ x ]
Wat is het ook een enorme lafbek. Geen enkele verwijzing, hoe klein of substiel dan ook, naar de echte achtergrond van deze terreuraanslag.
Al was het maar 0,0000036% verwizing naar de religie van de haat geweest.
Wat een homo is het ookquote:Op zondag 26 juli 2026 22:17 schreef quo_ het volgende:
[ x ]
Wat is het ook een enorme lafbek. Geen enkele verwijzing, hoe klein of substiel dan ook, naar de echte achtergrond van deze terreuraanslag.
Al was het maar 0,0000036% verwijzing naar de religie van de haat geweest.
*ahum* Palestijnen *ahum*quote:Op zondag 26 juli 2026 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen kind leert van zijn ouders om met een auto op een groep burgers in te rijden.
Wat is de reden voor de aanslag dan?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat dat ook onzin is en alleen maar meer polariseert, dat snap elke domme hufter zelf toch wel?
Echte leiders durven problemen te benoemen en pakken ze ook aan.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
Omdat dat ook onzin is en alleen maar meer polariseert, dat snap elke domme hufter zelf toch wel?
Altijd prettig zo'n uitgebalanceerde reactie die ook nog uitblinkt in de verfijnde toepassing van de nederlandsche taal.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De Duitse politie is best divers, maar roze pakjes en zichtbare dameslullen zitten niet in het assortiment.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:26 schreef Chadi het volgende:
Hopelijk is het laatste wat hij zag een vrouw met een lul in een roze pakje wat hem en kogel door zijn kop flikkerde.
Nee en dat wordt helemaal niet angstvallig verborgen. Aanhangers van IS zijn er heel duidelijk in wat ze willen bereiken.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is de reden voor de aanslag dan?
Is een beetje raar en verdacht om dat angstvallig te verbergen of niet dan.
Ja dan is dat toch het motief voor de aanslag, benoem dat dan ook gewoon.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee en dat wordt helemaal niet angstvallig verborgen. Aanhangers van IS zijn er heel duidelijk in wat ze willen bereiken.
Huh? Dat is toch al gedaan?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan is dat toch het motief voor de aanslag, benoem dat dan ook gewoon.
En hun komen richting hier, dus het moet je wel degelijk uitmaken.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Boeit mij dat, ze zoeken het daar maar uit, ik leef hier.
Maar extreem rechts keurt hij wel (terecht) af met namen en nummers.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juli 2026 22:29 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En hun komen richting hier, dus het moet je wel degelijk uitmaken.
Jij kent al Hamas aanhangers? Dat verbaasd mij dan ook weer niets. Er lopen er genoeg in Europa.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]sorry, moest even hardop lachen. Hun komen niet hier, ze zijn er al en daar moet jij mee leven.
Tuurlijk niet, malle appie, wel weet ik dat veel moslims (en daar gaan we weeeeeer) de tactiek van Israel in Gaza al jaren afkeurt.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jij kent al Hamas aanhangers? Dat verbaasd mij dan ook weer niets. Er lopen er genoeg in Europa.
Precies, en dat zie je niet alleen bij onze MP, maar ook bij gemeenten en burgemeesters. De angst voor islam zit diep, te diep. Dus benoemen we het maar niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:31 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar extreem rechts keurt hij wel (terecht) af met namen en nummers.
Het is gewoon een enorme lafaard die bang is te benoemen waar dit extreme geweld vandaan komt. Ze zijn allemaal bang voor de extreme Islam. En nog terecht ook. Want ook hij weet dat hij de volgende kan zijn als hij het benoemt.
De angst voor extreme idioten is terecht.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Precies, en dat zie je niet alleen bij onze MP, maar ook bij gemeenten en burgemeesters. De angst voor islam zit diep, te diep. Dus benoemen we het maar niet.
Ja, je kunt dan ook maar weinig moslims vinden die dat slachtfeestje van 7 oktober afkeuren, maar voor de rest zijn het hele redelijke mensen hoorquote:Op zondag 26 juli 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Tuurlijk niet, malle appie, wel weet ik dat veel moslims (en daar gaan we weeeeeer) de tactiek van Israel in Gaza al jaren afkeurt.
Ken geen een die die actie goed vonden, maar ja, verkeer ook in verstandige contreien.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, je kunt dan ook maar weinig moslims vinden die dat slachtfeestje van 7 oktober afkeuren, maar voor de rest zijn het hele redelijke mensen hoor
''De angst'' voor een extreme ideologie zou ook terecht moeten zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De angst voor extreme idioten is terecht.
Er zijn er wel een paar maar die zijn vervolgens weer doodsbang voor wraak.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, je kunt dan ook maar weinig moslims vinden die dat slachtfeestje van 7 oktober afkeuren, maar voor de rest zijn het hele redelijke mensen hoor
Dus benoem dan die radicale islam. Dat zijn immers extreme idioten.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De angst voor extreme idioten is terecht.
Deze snap ik niet, je hoeft helemaal geen angst te hebben voor een extreme ideologie zolang je nog woont in een maatschappij die dat nooit toe zal laten.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:41 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
''De angst'' voor een extreme ideologie zou ook terecht moeten zijn.
Maar hé, die zielige ''gematigde'' aanhangers van die gestoorde ideologie.
We hebben net (voor de zoveelste keer weer) kunnen zien hoe een extreme ideologie voor dood en verderf zorgt, hier.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, je hoeft helemaal geen angst te hebben voor een extreme ideologie zolang je nog woont in een maatschappij die dat nooit toe zal laten.
quote:Op zondag 26 juli 2026 22:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, je hoeft helemaal geen angst te hebben voor een extreme ideologie zolang je nog woont in een maatschappij die dat nooit toe zal laten.
Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een menigte door om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf, door de bosbranden zijn er nu al meer slachtoffers.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:47 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
We hebben net (voor de zoveelste keer weer) kunnen zien hoe een extreme ideologie voor dood en verderf zorgt, hier.![]()
Wat zit je nou te lullen man.
Hoewel ik geen D66 stemmer ben, vind ik dat Rob Jetten het netjes doet, zowel in zijn excuses naar de Molukse gemeenschap in Nederland als ook in dit bericht. Hij verwoordt tactvol, behoedzaam en zorgvuldig zijn medeleven naar de slachtoffers en de nabestaanden. Kortom; ingetogen, correct en diplomatiek, ik zou echt heel gek opkijken als Rob Jetten bot om zich heen zou slaan in een bericht als een Trump na dit drama.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:17 schreef quo_ het volgende:
[ x ]
Al was het maar 0,0000036% verwijzing naar de religie van de haat geweest.
Om nog maar te zwijgen over hart- en vaatziekten.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een menigte door om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf, door de bosbranden zijn er nu al meer slachtoffers.
Hiermee zet je jezelf aardig buitenspel, in wat voor een wereld leef jij joh?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een menigte door om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf, door de bosbranden zijn er nu al meer slachtoffers.
Hoe durf je.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Swango het volgende:
[..]
Hoewel ik geen D66 stemmer ben, vind ik dat Rob Jetten het netjes doet, zowel in zijn excuses naar de Molukse gemeenschap in Nederland als ook in dit bericht. Hij verwoordt tactvol, behoedzaam en zorgvuldig zijn medeleven naar de slachtoffers en de nabestaanden. Kortom; ingetogen, correct en diplomatiek, ik zou echt heel gek opkijken als Rob Jetten bot om zich heen zou slaan in een bericht als een Trump na dit drama.
Dat zit ik mij werkelijk af te vragen over jou, sorry. In welke wereld leef jij?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hiermee zet je jezelf aardig buitenspel, in wat voor een wereld leef jij joh?
#koekoekquote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
Gelukkig dat er veel voorkomen word door de terroristen speurders, daardoor is het eens in de zoveel tijd.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja niet in de jouwe, sorry ouwe jongen, je bent ergens een zachtaardige ziel maar ook echt af na wat zeer bijzondere uitlatingen.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat zit ik mij werkelijk af te vragen over jou, sorry. In welke wereld leef jij?
Uh, ik leefde al toen diezelfde Molukkers de treinkapingen deden, jij kennelijk niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:57 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hoe durf je.
Het verhaal van de molukkers (militairen in dienst van het koninkrijk) en hun nazaten in 1 adem noemen met een terroristische moordpartij van islamitische gek.
Laat je nakijken.
Dit soort islamitisch gelul.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ik denk dan weer, ach, die UitStraling is alleen maar bang en in zijn hartje een goeie jongen.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja niet in de jouwe, sorry ouwe jongen, je bent ergens een zachtaardige ziel maar ook echt af na wat zeer bijzondere uitlatingen.
De intentie van die mafklapper was ook natuurlijk gewoon om alle 28 of meer pride bezoekers te vermoordenquote:
Moslims raken soms ook in discussies wat snel opgewonden en dan zakt af en toe het masker iets te ver weg.quote:
Zou je ook zo reageren als er iedere week ergens een ongelovige een paar moslims neersteekt of een moskee inrijdt met doden en gewonden. Of worden de moslims dan ineens weer hysterisch en trekken ze dan de racistenkaart en de islamofobiekaart?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
quote:Jesus, man, wat zit jij nu weer te lullen, er vliegt eens in de tijd een idioot een moskee in om met een auto wat te rammen, das kut. Een dooie dader en veel gewonden en een dood slachtoffer. Hoepel even op met je dood en verderf, door de bosbranden zijn er nu al meer slachtoffers.
Nee, komt dat iedere week voor dan?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren als er iedere week ergens een ongelovige een paar moslims neersteekt of een moskee inrijdt met doden en gewonden. Of worden de moslims dan ineens weer hysterisch en trekken ze dan de racistenkaart en de islamofobiekaart?
[..]
De muzzie laat zich wel lekker kennen. Dat gehuil over Palestina is ook maar gerommel in de marge.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |