Zo weet de Tour altijd toch weer ergens epische televisie vandaan te toverenquote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een weergaloze ontknoping, ik moet net als Mathieu even bijkomen.
Had het gevoel dat hij Pogi wel wat meer het werk liet doen.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar op het vlakke keihard uit het wiel geknald, deze beelden gaan in mijn persoonlijke archief.
En dan graag een diepgravend artikel erbij dat dit niet kan.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar op het vlakke keihard uit het wiel geknald, deze beelden gaan in mijn persoonlijke archief.
Hoe hebben we het eigenlijk decennialang geaccepteerd dat we in de laatste etappe van de grootste wedstrijd die er bestaat naar een weerzinwekkende optocht gevolgd door een levensgevaarlijk massasprintje hebben zitten kijken?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een weergaloze ontknoping, ik moet net als Mathieu even bijkomen.
Kooij heeft zich denk ik bij de tweede beklimming kapot gereden.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef Szura het volgende:
Decathlon heeft zich kapot gefietst en Kooij is niet eens uit het zadel geweest
Volgend jaar weer samen naar de Paterquote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die laatste overname van Pogacar, dat was wel echt een cruciale vriendendienst
Weer meerijden in Vlaanderen volgend jaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die laatste overname van Pogacar, dat was wel echt een cruciale vriendendienst
Omdat tot de OS niemand het bestaan van de Montmartre als klim kende?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe hebben we het eigenlijk decennialang geaccepteerd dat we in de laatste etappe van de grootste wedstrijd die er bestaat naar een weerzinwekkende optocht gevolgd door een levensgevaarlijk massasprintje hebben zitten kijken?
Wel andere inspanningquote:Op zondag 26 juli 2026 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:
VDP is heel diep gegaan en dit kan je zien, en dan zo'n Pogacar die na een zware bergetappe geen spoor van vermoeidheid vertoont.
Zeg jij hier nou dat Thierry Gouvenou een fraud is?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat tot de OS niemand het bestaan van de Montmartre als klim kende?
Nils vd Poel?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:02 schreef Zorro het volgende:
Tuurlijk is Tjeu kapot.
Een 1500 m schaatser is ook dood na afloop, die doet ook maar 1500m
Net die twee gasten zit het meer dan goed hoor.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:01 schreef kilon het volgende:
Het helpt (onbewust) ook wel mee dat Philipsen al zijn zege op de Champs Elysees heeft. Dan is het nog makkelijker helpen. Maar dan nog goed teamwerk.
Terwijl het toch duidelijk te zien is in die beelden van de skylinequote:Op zondag 26 juli 2026 20:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat tot de OS niemand het bestaan van de Montmartre als klim kende?
Nee die loopt dan nog een marathonquote:
Geen Astana gezien tot aan de sprint zelf, terwijl die er zaten met Velasco, Teunissen (en Kanter)quote:Op zondag 26 juli 2026 19:52 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Als die er waren hadden ze al gereden.
Daar kan geen twijfel over bestaanquote:Op zondag 26 juli 2026 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeg jij hier nou dat Thierry Gouvenou een fraud is?
Yep.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:02 schreef Zorro het volgende:
Tuurlijk is Tjeu kapot.
Raymond van Barneveld zat ook steenkapot.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:02 schreef Zorro het volgende:
Tuurlijk is Tjeu kapot.
Als ik het goed heb, was het verhaal dat het veel te smal zou zijn voor ene wielerkoers. En dat was ook de conclusie na de OS, geloof ik.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Terwijl het toch duidelijk te zien is in die beelden van de skyline
Vroeger zag je dit nog wel eens in de cross na een laatste ronde op leven en dood tegen van Aertquote:Op zondag 26 juli 2026 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij is nog steeds helemaal naar de vaantjes.
En dan zie je Pogacar na de Alpe d'Huez, klein verschil.
Dat is dan ook absolute topsportquote:Op zondag 26 juli 2026 20:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld zat ook steenkapot.
Mathieu maakt er ook graag een act van, zie o.a. Amstel Gold Race.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dat Pogacar vandaag ook helemaal niet kapot zat, en gewoon de overwinning aan Matje weggaf.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja ze waren bang dat het met een groter peloton niet mogelijk was inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, was het verhaal dat het veel te smal zou zijn voor ene wielerkoers. En dat was ook de conclusie na de OS, geloof ik.
Gelukkig toch wel doorgezet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |