Zo weet de Tour altijd toch weer ergens epische televisie vandaan te toverenquote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een weergaloze ontknoping, ik moet net als Mathieu even bijkomen.
Had het gevoel dat hij Pogi wel wat meer het werk liet doen.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar op het vlakke keihard uit het wiel geknald, deze beelden gaan in mijn persoonlijke archief.
En dan graag een diepgravend artikel erbij dat dit niet kan.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar op het vlakke keihard uit het wiel geknald, deze beelden gaan in mijn persoonlijke archief.
Hoe hebben we het eigenlijk decennialang geaccepteerd dat we in de laatste etappe van de grootste wedstrijd die er bestaat naar een weerzinwekkende optocht gevolgd door een levensgevaarlijk massasprintje hebben zitten kijken?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een weergaloze ontknoping, ik moet net als Mathieu even bijkomen.
Kooij heeft zich denk ik bij de tweede beklimming kapot gereden.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef Szura het volgende:
Decathlon heeft zich kapot gefietst en Kooij is niet eens uit het zadel geweest
Volgend jaar weer samen naar de Paterquote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die laatste overname van Pogacar, dat was wel echt een cruciale vriendendienst
Weer meerijden in Vlaanderen volgend jaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die laatste overname van Pogacar, dat was wel echt een cruciale vriendendienst
Omdat tot de OS niemand het bestaan van de Montmartre als klim kende?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe hebben we het eigenlijk decennialang geaccepteerd dat we in de laatste etappe van de grootste wedstrijd die er bestaat naar een weerzinwekkende optocht gevolgd door een levensgevaarlijk massasprintje hebben zitten kijken?
Wel andere inspanningquote:Op zondag 26 juli 2026 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:
VDP is heel diep gegaan en dit kan je zien, en dan zo'n Pogacar die na een zware bergetappe geen spoor van vermoeidheid vertoont.
Zeg jij hier nou dat Thierry Gouvenou een fraud is?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat tot de OS niemand het bestaan van de Montmartre als klim kende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |