Welnee... "met de vingers in de neus!"quote:Op zondag 26 juli 2026 20:11 schreef Slobeend het volgende:
Het kwam uit het eelt van z'n tenen zou Mart zeggen.
Tjeu had nooit gewonnen als er bij deze etappe geen 40 kilometer was geschrapt.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:02 schreef Zorro het volgende:
Tuurlijk is Tjeu kapot.
Een 1500 m schaatser is ook dood na afloop, die doet ook maar 1500m
Ja precies. Je hebt die 2 echt wel nodig, enig ander had t met deze afstand tot de finish niet gered. Wmb gaan we terug naar t parcours van vorig jaarquote:Op zondag 26 juli 2026 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Montmartre is niet mensonterend zwaar (een kilometer aan 5%). Het is dat Pogi en Mathieu het elkaar gunden; anders wordt het altijd een sprint.
Ja ik bedoel met deze afstand.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver de finish van de top ligt
Ja daar zouden we tegen in bescherming genomen moeten wordenquote:
Dan lag de laatste keer het bergje op dichter bij de finish toch? Denk het wel.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tjeu had nooit gewonnen als er bij deze etappe geen 40 kilometer was geschrapt.
Die heeft hij ook nog gewoon gefietst anders.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gianetti zal iets gehoord hebben, Bruyneel was ook altijd goed op de hoogte.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu vertoont Pogi ook geen vermoeidheid. Dus je vraagt je af waarom hij dan niet doortrok?
Wel met een vrij kleine groep dan, zoveel renners waren er niet meer overquote:Op zondag 26 juli 2026 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Montmartre is niet mensonterend zwaar (een kilometer aan 5%). Het is dat Pogi en Mathieu het elkaar gunden; anders wordt het altijd een sprint.
Boeiend. Als ik een toprenner geworden was had ik gewonnen.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als groen nog spannend was nu ook al. We danken dikke MADS.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit wordt vaak sprinten met deze extra kilometers.
Klopt, dan had Mathieu inderdaad niet meegereden.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als groen nog spannend was nu ook al. We danken dikke MADS.
Normaal gesproken heb je Wout er ook nog bijquote:Op zondag 26 juli 2026 20:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja precies. Je hebt die 2 echt wel nodig, enig ander had t met deze afstand tot de finish niet gered. Wmb gaan we terug naar t parcours van vorig jaar
Sowieso Bittner en Hagenesquote:Op zondag 26 juli 2026 20:16 schreef Bugno3 het volgende:
Weten we al wie er ellamaal bij die valpartij lagen?
Dat was ook episch.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb je Wout er ook nog bij
Sympathieke, lieve, aimabele jongen.quote:
Hij zei achteraf dat dit het grote doel was, dan twijfel ik toch of hij die kans had opgegevenquote:Op zondag 26 juli 2026 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, anders had Mathieu inderdaad niet meegereden.
Wil zich nu na vertrek De Lie als de sprinter van Lotto gaan profileren las ik in NRCquote:Op zondag 26 juli 2026 20:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Artz 15e, die jongen heeft wel karakter
Maar hij praatte snel over vandaag heen.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sympathieke, lieve, aimabele jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |