Begin deze week een rit cadeau gekregen van Mathieu, dat cadeautje kon hij nu mooi teruggeven.quote:
me vriendinquote:Op zondag 26 juli 2026 20:05 schreef Maver24 het volgende:
Ik en me vriendin schreeuwend voor de buis. Jezus. Moet ff bijkomen
quote:Op zondag 26 juli 2026 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Picnic juichend over de finish.
Ritsucces, Parijs gehaald!
Nu vertoont Pogi ook geen vermoeidheid. Dus je vraagt je af waarom hij dan niet doortrok?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:
VDP is heel diep gegaan en dit kan je zien, en dan zo'n Pogacar die na een zware bergetappe geen spoor van vermoeidheid vertoont.
Nog even Hagenes onderuit maaien op het einde zodat je vol in beeld komt terwijl je over de finish wandelt, briljante tactiek!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Picnic juichend over de finish.
Ritsucces, Parijs gehaald!
Omdat hun grote voorbeeld, Frank Vandenbroucke, ook een gevalletje drugs en dope was misschien?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom zijn die gasten allemaal geblondeerd?
Nee het gaat erom dat Pogacar blijkbaar alles op doping doet, en Mathieu natuurlijk niet!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu vertoont Pogi ook geen vermoeidheid. Dus je vraagt je af waarom hij dan niet doortrok?
Wij claimen Wout gewoon, zal ze lerenquote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Max Vertsappen is ook een Belg hoor ik net
Zonder bovenmenselijke renners als Pogacar en VDP die er voor willen gaan is dit ieder jaar voor de sprintersquote:Op zondag 26 juli 2026 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeer knap van Tjeu. Mooi einde zo, de sprinters hebben zowaar een kans op dit parcours.
Monegaskquote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Max Vertsappen is ook een Belg hoor ik net
Ik vond de laatste week met dank aan Carapaz oa en vd poel nu een stuk leuker dan een week geleden verwacht.quote:
Ligt eraan hoe ver de finish van de top ligtquote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonder bovenmenselijke renners als Pogacar en VDP die er voor willen gaan is dit ieder jaar voor de sprinters
Het was gewoon een kadootje.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu vertoont Pogi ook geen vermoeidheid. Dus je vraagt je af waarom hij dan niet doortrok?
De heren dubbel 2 die in Ljubljana net naast het goud grijpt, maar toch mooi zilver pakt!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar zullen ze er wel weer in slagen om iets te kiezen wat helemaal geen moment is.
Pogacar stond er ook nu weer meteen fris bij, ondanks dat hij uit het wiel werd geknald.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij is nog steeds helemaal naar de vaantjes.
En dan zie je Pogacar na de Alpe d'Huez, klein verschil.
Juh maakt un grapjuhquote:Op zondag 26 juli 2026 20:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het was gewoon een kadootje.
Pogi had nog wel tig van die rondjes op volle snelheid kunnen doen.
Wat een sof.
Wat een masochistenbende hier.
Die Montmartre is niet mensonterend zwaar (een kilometer aan 5%). Het is dat Pogi en Mathieu het elkaar gunden; anders wordt het altijd een sprint.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeer knap van Tjeu. Mooi einde zo, de sprinters hebben zowaar een kans op dit parcours.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |