Ooh nee, das niet genoeg.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Communistische partij, specifiek Marxistisch-leninistisch.
Ze zijn voorstander van de invasie, zien de oorlog als anti-Westerse struggle. Sterker nog, zij wilde al veel eerder dan 2022 de Donbas erkennen als onafhankelijk.
Zijn wel veel meer bereid te onderhandelen. Anti-oorlog zijn betekent soms dat je ook oorlog moet voeren.
Ik zag dat de stevin/elias beekman omgebouwd was naar een woonwijk.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk dat wij vroeger op een van de Edese kazernes ook een prima biertje hadden kunnen drinken.
Is dit militaire taal? jij bent militair geweest?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voor de goede orde, natuurlijk twijfel ik niet aan @:AchJa z'n insteek zelf.
Mocht ik weer onder de wapenen eindigen, kan ik me geen beter adje wensen dan hij. 🫡
Mwuah, zijn ondanks "controlled" opposition de enigen die echt kritiek leveren. CPRF politici zijn de enigen die ik nog openlijk fel kritiek zie uitten over de manier waarop Poetin oorlog voert.quote:
Yup.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is dit militaire taal? jij bent militair geweest?
Uh wacht ff. De reden waarom heb ik uitgelegd en dat heeft bijzonder weinig te maken met de munitie die op gebouwen neer zou kunnen komen of burgerslachtoffers of whatever. Als je mijn uitleg een beetje begrijpend had gelezen is het (radar)zicht met daaraan gekoppeld een vrij vuuruitwerkingsgebied het grote probleem in bebouwd gebied. En als je niks ziet kun je ook nergens op schieten, daar gaat het om. Dan kun je als Rus wel dapper allerlei meuk ergens in een stad neerzetten maar je hebt er geen fluit aan. Nog even los van het weapon release verhaal als het om vliegtuigen gaat.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:12 schreef ExTec het volgende:]
Maar ondertussen wel blijven roepen:
En ondertussen zijn de rus anti-air installaties op daken in moskou niet meer te tellen, ok?
Dat is het beetje een nadeel van een totalitair systeem.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah, zijn ondanks "controlled" opposition de enigen die echt kritiek leveren. CPRF politici zijn de enigen die ik nog openlijk fel kritiek zie uitten over de manier waarop Poetin oorlog voert.
Ik zat natuurlijk op West (PMK), maar ja, ook al woonwijk...quote:Op zondag 26 juli 2026 20:33 schreef ExTec het volgende:
Ik zag dat de stevin/elias beekman omgebouwd was naar een woonwijk.
The good old days...
Heb alleen famillie in het CM.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zat natuurlijk op West (PMK), maar ja, ook al woonwijk...
Ik zie er wel heil in. In landen als China zie je dat er echt wordt samengewerkt. De CPC neemt de belangen van de andere partijen zeer nauw waardoor iedereen wordt gehoord i.p.v. dat een partij met 2 zetels nooit wat te zeggen heeft.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is het beetje een nadeel van een totalitair systeem.
Weet jij dat zeker?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah, zijn ondanks "controlled" opposition de enigen die echt kritiek leveren. CPRF politici zijn de enigen die ik nog openlijk fel kritiek zie uitten over de manier waarop Poetin oorlog voert.
Ik zal nooit zo ver gaan om de eventuele ideeen/meningen van een individu toe te dichten aan het geheel.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En toch zo lelijk doen over de moraal van ons leger?
KM = Koninklijke Marinequote:
Nee dat is nog erger idd. Maar ik heb hem nooit Kmarns horen zeggenquote:Op zondag 26 juli 2026 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
KM = Koninklijke Marine
Kmarns = Korps Mariniers.
Dus als je oom een Marn (marinier) is zou ik vooral niet tegen hem zeggen dat hij bij de KM zit...
Ook, maar er wordt ook gewoon kritiek geleverd over de incompetentie bij legerleidingen en dat er gewoon te veel geld verloren gaat aan corruptie.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet jij dat zeker?
Volgens mij ageert de CP meer tegen het economisch liberale beleid, uit kritiek op de demografische ontwikkelingen, en wil sommige bedrijven weer nationaliseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |