abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2026 @ 19:48:58 #101
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221439724
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2026 19:40 schreef ExTec het volgende:

Nee, ik gaf niet het antwoord.

Jij bestaat het.. :') om deze aanval op burgerdoel te vergoeilijken vanwege wildberries,
Ik vergoeilijk helemaal niks. Maar dat is wel vaker met jou, als het antwoord je niet bevalt ben je een Putin pijper, pro Rus, krijg je Roebels, verplaats je de doelpalen of vergoeilijk je de boel. Jij kunt alleen maar binair denken, 1 of 0, meer is er niet bij jou.

quote:
en ik vraag je simpelweg:

En het staat je vrij om met andere antwoorden dan degene die ik suggereerde te komen.

En als het ff kan dan ook nog een antwoord die de niet-navelstaarders in deze topic ervan overtuigen dat rus niet gewoon vanaf dag 1 al burgerdoelen onder schot aan het nemen was.

Ik wacht geduldig ;)
Waarom zou ik dat moeten doen? Alsof ik jou en/of anderen ga overtuigen. Het is in het vorige deel al uit en treure aan bod gekomen, oa door @LXIV .
pi_221439738
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2026 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens vraag ik mij ook af wat het nou uitmaakt of Rusland het wel of niet intentioneel doet. Stel dat er evidentie zou zijn dat Rusland zo nu en dan bewust civiele doelen aanvalt, wat dan? Gaan we dan een nog groter sanctiepakket instellen, of een marathon vergadering houden?
Natuurlijk doen ze dat bewust, net zoals dat Oekraïne dat bewust doet. Het enige verschil is dat men alleen verontwaardigd is als de Rus iemand aanvalt.

Oorlog voeren met Oekraïne, de NATO en Europa als geheel plaatst de landen niet op een gelijk speelveld. Internationaal recht volgen is onmogelijk in een oorlog tussen landen die de facto het internationaal recht bepalen.

Oekraïne viel al in 2014 burgerdoelen aan. Rusland kan moeilijk toekijken.

Ik wacht de Russische verkiezingen met smacht af. De CPRF lijkt de laatste weken fors in populariteit te stijgen onder jongeren als ik de Russische socials check. (VK/Tele) En de CPRF heeft een veel vijandiger standpunt tegenover de NAVO dat UR die momenteel 'regeert'.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221439753
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 19:48 schreef AchJa het volgende:

Waarom zou ik dat moeten doen? Alsof ik jou en/of anderen ga overtuigen. Het is in het vorige deel al uit en treure aan bod gekomen, oa door @:LXIV .
Ok, dus als ik hier bewijs post dat rus duidelijk burgerdoelen onder schot nam voor heel het wildberries gebeuren, wens je daar gewoon niet op te reageren?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221439818
Ik heb niet het vermoeden dat Achja pro-Rusland is.
pi_221440019
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 19:53 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb niet het vermoeden dat Achja pro-Rusland is.
Hmmmmm,

Hij heeft een beetje last van misplaatste vereenzelviging.

Het is constant: ik ben NL militair, wij zouden dat nooit doen, dus kan het niet anders dan dat hun dat ook niet doen!

Dat hij en de zijnen geen kinderen verkrachten en burgers vermoorden, en rus soldaten bleedin' obviously wel, doet hem wat dat betreft totaal niet van gedachten veranderen.

Geld zo ongeveer net zo goed voor meneer LXIV.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221440049
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2026 19:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hmmmmm,

Het is constant: ik ben NL militair, wij zouden dat nooit doen, dus kan het niet anders dan dat hun dat ook niet doen!

Dat hij en de zijnen geen kinderen verkrachten en burgers vermoorden, en rus soldaten bleedin' obviously wel, doet hem wat dat betreft totaal niet van gedachten veranderen.

Laten we het Achja direct vragen en wachten op antwoord.

@AchJa, ontken jij dat Rusland in deze oorlog oorlogsmisdaden hebben gepleegd?
pi_221440095
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Laten we het Achja direct vragen en wachten op antwoord.

@:Achja, ontken jij dat Rusland in deze oorlog oorlogsmisdaden hebben gepleegd?
Daar krijg je een obligaat antwoord op.

Betere vraag:

quote:
Waarom blijf jij doen of rus net zo opereert als jij dat zou doen?
pi_221440147
quote:

[..]
Hmmmmm,

Ze moeten jou eens een paar weken druit gooien hier.
Zou het topic van opknappen
Vakman pur sang
  zondag 26 juli 2026 @ 20:07:47 #109
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_221440208
quote:

[..]
Hmmmmm,

Aan de andere kant, moet je van onze strijdkrachten dan verwachten dat ze civiele doelwitten aanvallen omdat een tegenstander erger doet?
Als je dat vind moet je jezelf aanmelden en aangeven dat je het geen probleem vindt je in het grijze gebied te begeven. En dan lekker slapen over die moeder met kind op de achterbank die stond te tanken terwijl jij met je drone naar binnen kwam zetten.
pi_221440279
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Daar krijg je een obligaat antwoord op.

Betere vraag:
[..]

We wachten af. Maar stel Achja geeft als antwoord dat hij dat niet doet/denkt. Stop jij dan met te blijven doen alsof hij dat wel doet?
pi_221440301
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:07 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Aan de andere kant, moet je van onze strijdkrachten dan verwachten dat ze civiele doelwitten aanvallen omdat een tegenstander erger doet?
Nee, juist niet.

quote:
Misplaatste vereenzelviging is een ten onrechte gemaakte gelijkstelling of identificatie van twee verschillende begrippen, personen of zaken die in werkelijkheid van elkaar verschillen.
Maar ondertussen wel blijven roepen:

quote:
Nee, onmogelijk hoor, dat rus anti-air in bebouwde kom zet! Want dat is slecht! Want dan komt je munitie neer op bebouwing! Waarom? Nou, omdat mij geleerd is dat het zo niet moet! En dan kan het niet anders dan dat rus ook zo in de race zit!
En ondertussen zijn de rus anti-air installaties op daken in moskou niet meer te tellen, ok? :')
  zondag 26 juli 2026 @ 20:15:02 #112
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221440337
quote:
88s.gif Op zondag 26 juli 2026 19:49 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Natuurlijk doen ze dat bewust, net zoals dat Oekraïne dat bewust doet. Het enige verschil is dat men alleen verontwaardigd is als de Rus iemand aanvalt.

Oorlog voeren met Oekraïne, de NATO en Europa als geheel plaatst de landen niet op een gelijk speelveld. Internationaal recht volgen is onmogelijk in een oorlog tussen landen die de facto het internationaal recht bepalen.

Oekraïne viel al in 2014 burgerdoelen aan. Rusland kan moeilijk toekijken.

Ik wacht de Russische verkiezingen met smacht af. De CPRF lijkt de laatste weken fors in populariteit te stijgen onder jongeren als ik de Russische socials check. (VK/Tele) En de CPRF heeft een veel vijandiger standpunt tegenover de NAVO dat UR die momenteel 'regeert'.
Jij hebt een hele andere invalshoek. Jij stelt dat Rus apriori burgerdoelen aanvalt, ik twijfel daaraan. Maar jij stelt dat Oekraine bewust in 2014 eigen bevolking aanviel in de Don Bas, daar ben ik nog niet van overtuigd.

En goed voorhoede dat de CCCP weer terugkomt in het Russische bestuur.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221440338
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
We wachten af. Maar stel Achja geeft als antwoord dat hij dat niet doet/denkt. Stop jij dan met te blijven doen alsof hij dat wel doet?
Als hij kapt met rus acties verklaren vanuit zijn eigen achtergrond, stop ik daar mee.

Want zijn achtergrond, is niet de achtergrond van een rus soldaat.

Gelukkig maar ;)
  Moderator zondag 26 juli 2026 @ 20:17:57 #114
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221440376
Kunnen we allemaal even rustig ademhalen en gewoon als normale, redelijke mensen posten? Ik ben een beetje veegmoe.
- vmi voor intimi -
pi_221440386
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
Als hij kapt met rus acties verklaren vanuit zijn eigen achtergrond, stop ik daar mee.

Want zijn achtergrond, is niet de achtergrond van een rus soldaat.

Gelukkig maar ;)
De kans lijkt mij nihil dat hij denkt van wel :)
  zondag 26 juli 2026 @ 20:18:55 #116
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221440389
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, juist niet.
[..]
Maar ondertussen wel blijven roepen:
[..]
En ondertussen zijn de rus anti-air installaties op daken in moskou niet meer te tellen, ok? :')
Ah ja, op gebouwen, tankstations en natuurlijk paard en wagen ;)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator zondag 26 juli 2026 @ 20:21:15 #117
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221440418
Moskou is duidelijk AA aan het wegtrekken van andere delen van land het die het ook nodig hebben.
- vmi voor intimi -
pi_221440444
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De kans lijkt mij nihil dat hij denkt van wel :)
Voor de goede orde, natuurlijk twijfel ik niet aan @AchJa z'n insteek zelf.

Mocht ik weer onder de wapenen eindigen, kan ik me geen beter adje wensen dan hij. 🫡
pi_221440447
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jij hebt een hele andere invalshoek. Jij stelt dat Rus apriori burgerdoelen aanvalt, ik twijfel daaraan. Maar jij stelt dat Oekraine bewust in 2014 eigen bevolking aanviel in de Don Bas, daar ben ik nog niet van overtuigd.

En goed voorhoede dat de CCCP weer terugkomt in het Russische bestuur.
Neuh, zullen bijna nooit aanvallen zijn die bewust op burgerdoelen zijn gericht, maar er zijn echt wel aanvallen geweest ter vergelding waarvan ik echt niet in zie dat dat geen bewuste aanvallen waren.

Verder zie ik er ook niet veel mis mee.

Het is nog afwachten qua CPRF. Ik volg alleen jongeren en daar zie ik de populariteit fors stijgen. Denk dat het grootste deel van de rest nog steeds United Russia zal stemmen, al zie ik de CPRF graag groot genoeg worden voor het bestuur :Y
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator zondag 26 juli 2026 @ 20:24:00 #120
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221440457
quote:
88s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:23 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Neuh, zullen bijna nooit aanvallen zijn die bewust op burgerdoelen zijn gericht, maar er zijn echt wel aanvallen geweest ter vergelding waarvan ik echt niet in zie dat dat geen bewuste aanvallen waren.

Verder zie ik er ook niet veel mis mee.

Het is nog afwachten qua CPRF. Ik volg alleen jongeren en daar zie ik de populariteit fors stijgen. Denk dat het grootste deel van de rest nog steeds United Russia zal stemmen, al zie ik de CPRF graag groot genoeg worden voor het bestuur :Y
Geen idee wie dat zijn als ze maar anti oorlog zijn.
- vmi voor intimi -
  zondag 26 juli 2026 @ 20:25:44 #121
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221440476
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ga er maar niet vanuit dat de commies alles zouden terugdraaien. Maar misschien wel meer bereidheid hebben om te onderhandelen. Maar de Krim is onbespreekbaar.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 26 juli 2026 @ 20:26:32 #122
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator zondag 26 juli 2026 @ 20:26:52 #123
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221440492
quote:
7s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ga er maar niet vanuit dat de commies alles zouden terugdraaien. Maar misschien wel meer bereidheid hebben om te onderhandelen. Maar de Krim is onbespreekbaar.
Nee zijn wel regio's die meer Russich zijn en niet toevallig economisch de hoofdprijs zijn.
- vmi voor intimi -
  zondag 26 juli 2026 @ 20:27:21 #124
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221440498
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:22 schreef ExTec het volgende:

[..]
Voor de goede orde, natuurlijk twijfel ik niet aan @:AchJa z'n insteek zelf.

Mocht ik weer onder de wapenen eindigen, kan ik me geen beter adje wensen dan hij. 🫡
Ik denk dat wij vroeger op een van de Edese kazernes ook een prima biertje hadden kunnen drinken. B:)B
pi_221440573
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:24 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Communistische partij, specifiek Marxistisch-leninistisch.

Ze zijn voorstander van de invasie, zien de oorlog als anti-Westerse struggle. Sterker nog, zij wilde al veel eerder dan 2022 de Donbas erkennen als onafhankelijk.

Zijn wel veel meer bereid te onderhandelen. Anti-oorlog zijn betekent soms dat je ook oorlog moet voeren.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')