That's the spirit!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
En doorBlij dat we weer een nieuwe dag mogen begroeten!.
Jawel, komende dagen wordt het weer rond de 30 graden, dat vind ik eigenlijk net iets teveel van goede 25 zou ideaal zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 06:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Weer een lekkere zomerse dag (hoop ik)
Nu eerst koffie met een ontbijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Nou eindelijk, dat is mooi nieuws Vosss!!!quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:09 schreef vosss het volgende:
Dus het heeft er schijn van dat het einde nu aan de horizon in zicht lijkt te komen. En dat is bijzonder prettig, want mijn leven staat letterlijk al een jaar helemaal stil.Dus goedemorgen iedereen
Zeker. Ik moest bijna huilen toen ik weer heel even "goed" kon kijken met dat oog. Zo lang in onzekerheid zitten over wat er over blijft van een van je zintuigen kan ik niemand aanraden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou eindelijk, dat is mooi nieuws Vosss!!!
quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:46 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Deze ochtend maar eens voorzichtig een perzikje geplukt, de boom hangt aardig vol met nog vrij kleine perzikjes:
[ afbeelding ]
Straks proeven of ze al rijp genoeg worden om elke dag te plukken. Staat klaar voor het ontbijt; samen met wat appels van de Drentse Bellefleur, en nog een handje versgeplukte bramen & bessen.
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:43 schreef Karzai het volgende:
lekker vrij vandaag ik vertrek zo naar het strand
Ja heb ook een overhemd aan we zijn aan het fietsen in de duinen nabij bergen, schoorl, groet.quote:
dat is al vlug met nog bijna een maand te gaan in de vakantiequote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:13 schreef Karzai het volgende:
Morning, de straat staat weer vol met auto's dus iedereen lijkt weer terug te zijn van vakantie.
[ afbeelding ]
Ja geen idee afgelopen weken stonden er veel minder en was de halve straat leeg met parkeerplekken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is al vlug met nog bijna een maand te gaan in de vakantie
Karzal, ik krijg steeds als ik post jouw filmpje van die aalscholver en die boot te zien, hoe krijg ik die voorgoed weg?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 06:57 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen heel Amsterdam is opgetogen dat het opgewarmde lijk van Madonna hier vandaag naartoe komt om op te treden![]()
Ik ga niet kijken![]()
Het plaatje uit jouw post weghalen? Ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:40 schreef Karzai het volgende:
dat weet ik niet boca , even aan een mod vragen of hij die weg kan halen?, ik kan het niet meer wijzigen helaas
Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Karzal, ik krijg steeds als ik post jouw filmpje van die aalscholver en die boot te zien, hoe krijg ik die voorgoed weg?
Hey Vosss hoe is het nu?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:50 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren feestje gehad. Slecht geslapen en zo brak als een aap nu.
Geen idee waarvan want ik drink geen alcohol.
Of in de ziektewet staat.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:22 schreef Chandler het volgende:
Werkse allemaal, tenzij je vakantie hebt dan niet werkse vandaag!
Ik duim voor je!quote:
Dat denk ik ook niet, zou wel erg vreemd zijn voor de meeste FOK!Zolderkamer autisten, die slapen namelijk net.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 05:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk niet dat iedereen al wakker is, goedemorgen
Twee redenen:quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:39 schreef vosss het volgende:
Waarom de natuur niet gewoon zijn ding laten doen?
Nu eten die plantjes dalijk de bevers open loopt vervolgens alles onder water!! Lekker gewerkt pik!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 07:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Mede dankzij de bevers blijft hier tegenwoordig flink water in de beek staan (ja, ook als ik er dagelijks een bres in sla) en zo komen er allerlei plantjes in het water tegenwoordig tot wasdom en bloei.
Vandaag ontdekte ik Groot Blaasjeskruid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een vleesetentje plantje!
Jij weer met je mooie foto'squote:Op zondag 9 augustus 2026 07:57 schreef sigme het volgende:
Morgen! Het wordt vast een stralende dag:
[ afbeelding ]
Thnx, jij ook. Al ben ik die zon wel een beetje zat, het licht van de zon niet maar de warmte welquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:11 schreef cinderloom het volgende:
Goedemorgen
Geniet van deze mooie zonnige zondag fokkers
Met je eens.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, jij ook. Al ben ik die zon wel een beetje zat, het licht van de zon niet maar de warmte wel
Maar wel heel warm te warm, 36 gr hier vrijdagquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:24 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Met je eens.
Maar vandaag en komende week is er droge lucht. Dus niet benauwd.
Hier allebei zat. Zin in herfst en feestdagenquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, jij ook. Al ben ik die zon wel een beetje zat, het licht van de zon niet maar de warmte wel
Dat kan ook.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier allebei zat. Zin in herfst en feestdagen
Ja, eerst jij je zin en daarna ikquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Een lekkere nazomer van zo 22 graden is ook niet verkeerd.
Met de feestdagen heb ik echt niets
Door de warmte misschien?quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:42 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen!
Vannacht weer lekker rustig geslapen en heerlijk opgeladen:
[ afbeelding ]
En dat al dagen op rij. Geen idee waarom, maar ik word dus ook gewoon compleet bekaf en brak wakker.
We kunnen ook 22 graden hebben en feestdagen lolquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, eerst jij je zin en daarna ik![]()
September komt er aan
O zoveel stresss? Dat is niet fijnquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:42 schreef vosss het volgende:
Oranje is stress overigens voor degene die niet bekend zijn met Garmin.
Terwijl ik slaap. Geen idee waarom.quote:
Vervelend, iets onbewust misschienquote:
Morguh Stigquote:
Smoepsiequote:
Ja maar die zou juist minder moeten worden aangezien het einde voorzichtig in zicht lijkt te komen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, iets onbewust misschien
Misschien alle stress rondom je ogen?
Misschien komt daarom alle stress er nu uit.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar die zou juist minder moeten worden aangezien het einde voorzichtig in zicht lijkt te komen.
Nouja goed is een groot woord. Ik zal sowieso de rest van mijn leven visueel debiel blijven.🤓quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
Fijn dat het met je ogen de goede kant op gaat, fijn te horen.
Leuk zal het zeker niet zijn, maar zoals je zegt het had erger gekund.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja goed is een groot woord. Ik zal sowieso de rest van mijn leven visueel debiel blijven.🤓
Maar het had erger gekund, dat is heel zeker.
Morguh GGquote:
Spannend Child. Hopelijk is hij schoon en hoef je niet veel te doenquote:Op maandag 10 augustus 2026 07:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
Straks de wisselwoning (ivm renovatie) gaan schoonmaken. Het zal me benieuwen
Dank u! Even de schouders eronderquote:Op maandag 10 augustus 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend Child. Hopelijk is hij schoon en hoef je niet veel te doen
Heb je hulp?quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank u! Even de schouders eronder
Negen minuten te laatquote:
Een prima en schone woning gelukkigquote:Op maandag 10 augustus 2026 08:09 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Spannend, @:childofthestars! Altijd maar afwachten wat je aantreft…
Ik heb een Kale Jonker voor je (met spinrag)
[ afbeelding ]
Ohw iddquote:Op maandag 10 augustus 2026 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Negen minuten te laat
Maar goedemiddag
[..]
Een prima en schone woning gelukkig
Je rooit je fantastisch Vosss.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:10 schreef vosss het volgende:
Pics van voor en na!
Goedemorgen
Met een beetje mazzel vandaag mijn opnieuw aangepaste bril. Hopelijk kijk ik daar wat rustiger mee en met minder error in mijn kop.
En dan begint het wennen aan mijn nieuwe zicht. Dat is nog wel een dingetje.
Ruim 9 maanden lang in onzekerheid zitten, waarvan 4 maanden weten dat het niet meer goed gaat komen, en dan het resultaat zien, letterlijk, is toch behoorlijk confronterend.
Ik zal er zeker aan wennen, maar het is nu wel heel erg "in my face" (wederom letterlijk) dat er een vosss was van voor 1 september 2025 en een van er na.
Dus soms wordt ik daar wel kwaad of verdrietig over/van. Maarja. Het is wat het is. Dus doe het er maar mee. Lang niet altijd makkelijk.
Het zijn toch maar twee hete dagen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:25 schreef cinderloom het volgende:
Goedemorgen.
Zometeen naar de kapper en dan lekker binnen blijven op deze bloedhete dag
Ik ben onder andere hartpatient.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zijn toch maar twee hete dagen?
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:34 schreef vosss het volgende:
Nu is pas echt duidelijk wat stuk is qua zicht. Dat is best wel wat.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:24 schreef Chandler het volgende:
Fruitboompjes, ben benieuwd wat het gaat worden.
Komt goed. Dankje.quote:
Nice. Ik zoek zelf nog wat meer bes houdende planten!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:00 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen altesaam!
[..]![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ik verheug me nu al op de abrikozen (ooit) en ik ben heel blij met een Schone van Boskoop; daar is lastig aan te komen en ik wil 'm per se en tot nu toe is me een aantal keer een verkeerde boom verkocht en het laagstamboskoopje dat ik wel te pakken kreeg heeft aantastingen..
Vandaag op pad om meer rum te kopen om de laatste perziken te plukken & verwerken, dan kan daarna de boom gesnoeid worden.
Er mogen ook wel een paar bessenstruiken bij; afgelopen twee jaar zijn er wat oude struiken geruimd en dus is er plaats voor nieuwe. De hoeveelheid die ik oogst loopt ook teveel terug:quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:55 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nice. Ik zoek zelf nog wat meer bes houdende planten!maar die van jou is zeker een mooie aanvulling voor een eetbare tuin!!
Zo de tering, dat is idd iets meer oogst dan ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:44 schreef sigme het volgende:
Goede zaterdagmorgen!
[..]
Er mogen ook wel een paar bessenstruiken bij; afgelopen twee jaar zijn er wat oude struiken geruimd en dus is er plaats voor nieuwe. De hoeveelheid die ik oogst loopt ook teveel terug:
[ afbeelding ]
Wij hebben wel een heel aantal vijgenbomen staan die erg goed groeien, maar ze leveren eigenlijk geen eetbare vijgen op.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:15 schreef Chandler het volgende:
Vijgen: hangt al lekker vol
Dit jaar wel meer walnoten maar die zijn nog niet klaar, had er vorig jaar wel 5..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben wel twee grote (GROTE) walnotenbomen, zelf gezet, 25 jaar geleden en die geven meestal een flinke oogst. Dit jaar hangt er echt ridicuul veel aan, dus ik vrees een recordoogst.
Foto'tje van twee maanden geleden:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
luizenleventje hoorquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ben ik jaloers op die snoezepoes
moet er veel gebeurenquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Geen zin in deze dag, maar we maken er het beste van
Eerst een kop koffie en dan maar flink aan de slag met opruimen en inpakken
Niet meer. Alleen de deadline is bijna en ik ben bang dingen te vergetenquote:
Poezebeest ziet er zo tevreden uitquote:
Ik zat in een geheel verkeerd topic goedemorgen te wensen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |