Het plaatje uit jouw post weghalen? Ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:40 schreef Karzai het volgende:
dat weet ik niet boca , even aan een mod vragen of hij die weg kan halen?, ik kan het niet meer wijzigen helaas
Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Karzal, ik krijg steeds als ik post jouw filmpje van die aalscholver en die boot te zien, hoe krijg ik die voorgoed weg?
Hey Vosss hoe is het nu?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:50 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren feestje gehad. Slecht geslapen en zo brak als een aap nu.
Geen idee waarvan want ik drink geen alcohol.
Of in de ziektewet staat.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:22 schreef Chandler het volgende:
Werkse allemaal, tenzij je vakantie hebt dan niet werkse vandaag!
Ik duim voor je!quote:
Dat denk ik ook niet, zou wel erg vreemd zijn voor de meeste FOK!Zolderkamer autisten, die slapen namelijk net.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 05:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk niet dat iedereen al wakker is, goedemorgen
Twee redenen:quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:39 schreef vosss het volgende:
Waarom de natuur niet gewoon zijn ding laten doen?
Nu eten die plantjes dalijk de bevers open loopt vervolgens alles onder water!! Lekker gewerkt pik!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 07:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Mede dankzij de bevers blijft hier tegenwoordig flink water in de beek staan (ja, ook als ik er dagelijks een bres in sla) en zo komen er allerlei plantjes in het water tegenwoordig tot wasdom en bloei.
Vandaag ontdekte ik Groot Blaasjeskruid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een vleesetentje plantje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |