Terwijl ik slaap. Geen idee waarom.quote:
Vervelend, iets onbewust misschienquote:
Morguh Stigquote:
Smoepsiequote:
Ja maar die zou juist minder moeten worden aangezien het einde voorzichtig in zicht lijkt te komen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, iets onbewust misschien
Misschien alle stress rondom je ogen?
Misschien komt daarom alle stress er nu uit.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar die zou juist minder moeten worden aangezien het einde voorzichtig in zicht lijkt te komen.
Nouja goed is een groot woord. Ik zal sowieso de rest van mijn leven visueel debiel blijven.🤓quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
Fijn dat het met je ogen de goede kant op gaat, fijn te horen.
Leuk zal het zeker niet zijn, maar zoals je zegt het had erger gekund.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja goed is een groot woord. Ik zal sowieso de rest van mijn leven visueel debiel blijven.🤓
Maar het had erger gekund, dat is heel zeker.
Morguh GGquote:
Spannend Child. Hopelijk is hij schoon en hoef je niet veel te doenquote:Op maandag 10 augustus 2026 07:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
Straks de wisselwoning (ivm renovatie) gaan schoonmaken. Het zal me benieuwen
Dank u! Even de schouders eronderquote:Op maandag 10 augustus 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend Child. Hopelijk is hij schoon en hoef je niet veel te doen
Heb je hulp?quote:Op maandag 10 augustus 2026 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank u! Even de schouders eronder
Negen minuten te laatquote:
Een prima en schone woning gelukkigquote:Op maandag 10 augustus 2026 08:09 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Spannend, @:childofthestars! Altijd maar afwachten wat je aantreft…
Ik heb een Kale Jonker voor je (met spinrag)
[ afbeelding ]
Ohw iddquote:Op maandag 10 augustus 2026 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Negen minuten te laat
Maar goedemiddag
[..]
Een prima en schone woning gelukkig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |