Het zijn toch maar twee hete dagen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:25 schreef cinderloom het volgende:
Goedemorgen.
Zometeen naar de kapper en dan lekker binnen blijven op deze bloedhete dag
Ik ben onder andere hartpatient.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zijn toch maar twee hete dagen?
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:34 schreef vosss het volgende:
Nu is pas echt duidelijk wat stuk is qua zicht. Dat is best wel wat.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:24 schreef Chandler het volgende:
Fruitboompjes, ben benieuwd wat het gaat worden.
Komt goed. Dankje.quote:
Nice. Ik zoek zelf nog wat meer bes houdende planten!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:00 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen altesaam!
[..]![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ik verheug me nu al op de abrikozen (ooit) en ik ben heel blij met een Schone van Boskoop; daar is lastig aan te komen en ik wil 'm per se en tot nu toe is me een aantal keer een verkeerde boom verkocht en het laagstamboskoopje dat ik wel te pakken kreeg heeft aantastingen..
Vandaag op pad om meer rum te kopen om de laatste perziken te plukken & verwerken, dan kan daarna de boom gesnoeid worden.
Er mogen ook wel een paar bessenstruiken bij; afgelopen twee jaar zijn er wat oude struiken geruimd en dus is er plaats voor nieuwe. De hoeveelheid die ik oogst loopt ook teveel terug:quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:55 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nice. Ik zoek zelf nog wat meer bes houdende planten!maar die van jou is zeker een mooie aanvulling voor een eetbare tuin!!
Zo de tering, dat is idd iets meer oogst dan ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:44 schreef sigme het volgende:
Goede zaterdagmorgen!
[..]
Er mogen ook wel een paar bessenstruiken bij; afgelopen twee jaar zijn er wat oude struiken geruimd en dus is er plaats voor nieuwe. De hoeveelheid die ik oogst loopt ook teveel terug:
[ afbeelding ]
Wij hebben wel een heel aantal vijgenbomen staan die erg goed groeien, maar ze leveren eigenlijk geen eetbare vijgen op.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:15 schreef Chandler het volgende:
Vijgen: hangt al lekker vol
Dit jaar wel meer walnoten maar die zijn nog niet klaar, had er vorig jaar wel 5..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben wel twee grote (GROTE) walnotenbomen, zelf gezet, 25 jaar geleden en die geven meestal een flinke oogst. Dit jaar hangt er echt ridicuul veel aan, dus ik vrees een recordoogst.
Foto'tje van twee maanden geleden:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |