Jij weer met je mooie foto'squote:Op zondag 9 augustus 2026 07:57 schreef sigme het volgende:
Morgen! Het wordt vast een stralende dag:
[ afbeelding ]
Thnx, jij ook. Al ben ik die zon wel een beetje zat, het licht van de zon niet maar de warmte welquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:11 schreef cinderloom het volgende:
Goedemorgen
Geniet van deze mooie zonnige zondag fokkers
Met je eens.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, jij ook. Al ben ik die zon wel een beetje zat, het licht van de zon niet maar de warmte wel
Maar wel heel warm te warm, 36 gr hier vrijdagquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:24 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Met je eens.
Maar vandaag en komende week is er droge lucht. Dus niet benauwd.
Hier allebei zat. Zin in herfst en feestdagenquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, jij ook. Al ben ik die zon wel een beetje zat, het licht van de zon niet maar de warmte wel
Dat kan ook.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier allebei zat. Zin in herfst en feestdagen
Ja, eerst jij je zin en daarna ikquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Een lekkere nazomer van zo 22 graden is ook niet verkeerd.
Met de feestdagen heb ik echt niets
Door de warmte misschien?quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:42 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen!
Vannacht weer lekker rustig geslapen en heerlijk opgeladen:
[ afbeelding ]
En dat al dagen op rij. Geen idee waarom, maar ik word dus ook gewoon compleet bekaf en brak wakker.
We kunnen ook 22 graden hebben en feestdagen lolquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, eerst jij je zin en daarna ik![]()
September komt er aan
O zoveel stresss? Dat is niet fijnquote:Op zondag 9 augustus 2026 08:42 schreef vosss het volgende:
Oranje is stress overigens voor degene die niet bekend zijn met Garmin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |