Ja heb ook een overhemd aan we zijn aan het fietsen in de duinen nabij bergen, schoorl, groet.quote:
dat is al vlug met nog bijna een maand te gaan in de vakantiequote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:13 schreef Karzai het volgende:
Morning, de straat staat weer vol met auto's dus iedereen lijkt weer terug te zijn van vakantie.
[ afbeelding ]
Ja geen idee afgelopen weken stonden er veel minder en was de halve straat leeg met parkeerplekken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is al vlug met nog bijna een maand te gaan in de vakantie
Karzal, ik krijg steeds als ik post jouw filmpje van die aalscholver en die boot te zien, hoe krijg ik die voorgoed weg?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 06:57 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen heel Amsterdam is opgetogen dat het opgewarmde lijk van Madonna hier vandaag naartoe komt om op te treden![]()
Ik ga niet kijken![]()
Het plaatje uit jouw post weghalen? Ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:40 schreef Karzai het volgende:
dat weet ik niet boca , even aan een mod vragen of hij die weg kan halen?, ik kan het niet meer wijzigen helaas
Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Karzal, ik krijg steeds als ik post jouw filmpje van die aalscholver en die boot te zien, hoe krijg ik die voorgoed weg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |