quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een Ajax shirt is nooit prachtig.
quote:
Jij grijpt ook alles aanquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:04 schreef Zipportal het volgende:
Alleen al om Mantingh hoop je dat Ajax verliest.
Dan moeten we dit tipic maar sluiten.quote:
Jaquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:10 schreef GGMM het volgende:
Zitten we nou hier weer
Ik snap er geen zak van
Hier kijken we Twente!quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:10 schreef GGMM het volgende:
Zitten we nou hier weer
Ik snap er geen zak van
Het is Weghorstquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:10 schreef Zorro het volgende:
Ik moet er nog een beetje inkomen.
Wie is de grote aankoop van Twente? Je gaat me niet zeggen dat dat Weghorst is he.
Dit experiment is geen succes.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:10 schreef GGMM het volgende:
Zitten we nou hier weer
Ik snap er geen zak van
Zerroukiquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:10 schreef Zorro het volgende:
Ik moet er nog een beetje inkomen.
Wie is de grote aankoop van Twente? Je gaat me niet zeggen dat dat Weghorst is he.
Nou daar hoeven we (als in: elke erdivisieclub) ons dit seizoen dan ook geen zorgen over te maken he,quote:
Nee ik snap het inmiddels sorryquote:
Dat boeit niemandquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:11 schreef Coco het volgende:
En hier Ajax VBL / [Conference League 20:00 uur] Vojvodina Novi Sad - Ajax
Je zou zeggen dat men na het WK wel wist hoe het allemaal werkt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:11 schreef Coco het volgende:
En hier Ajax VBL / [Conference League 20:00 uur] Vojvodina Novi Sad - Ajax
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik snap het inmiddels sorry
Ajax is zo groot dat het een eigen topic verdient.
En terecht
Ja laten we beiden hier doen @Cocoquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
Die paar users die er nog zijn op FOK! verspreiden over meerdere topics
Oke oke akkoord.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een tokkie en heb een betje op hun.
Ja zeg, dan had iemand dat tegen Twente moeten vertellen. Nu wisten ze dat natuurlijk niet.quote:
Scheld jij sporters ook uit als het tegenzit met je heidense hobby?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een tokkie en heb een betje op hun.
Ik heb José Félix Parra uitgevloekt vandaag.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Scheld jij sporters ook uit als het tegenzit met je heidense hobby?
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Scheld jij sporters ook uit als het tegenzit met je heidense hobby?
En ik zag nu dat ie ook zelf die kutpass gaf eerst.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Rooij stond daar echt ontzettend te pitten
Dan is het een gezonde bezigheid. Succes met je bet!quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:20 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Nee verder dan schelden voor de TV ga ik niet.
Max pit meestal 2.3 secondenquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Rooij stond daar echt ontzettend te pitten
Door Twente of door Ferencvárosi TC?quote:
Jaquote:
Rondje rijden is eldersquote:
Thanx maat.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan is het een gezonde bezigheid. Succes met je bet!
Akkoord. Hopelijk lukt het om alles netjes af te ronden voordat je van je welverdiende vakantie gaat genietenquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:23 schreef GGMM het volgende:
Rondje rijden heeft niks met sport te maken
Bedanktquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:26 schreef ISVV het volgende:
[..]
Akkoord. Hopelijk lukt het om alles netjes af te ronden voordat je van je welverdiende vakantie gaat genieten
Erger nog vind ik dat ik niet op de Belg kan kijkenquote:
Ik zou dat accent geen dag trekkenquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erger nog vind ik dat ik niet op de Belg kan kijken
Een heel stuk aangenamer dan "Hollandsch"quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou dat accent geen dag trekken
Zo erg vind ik het niet eigenlijkquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou dat accent geen dag trekken
@Lenny77 er is nog kansquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo erg vind ik het niet eigenlijk
Ik vind het wel iets aandoenlijks hebben
Brabander gespotquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een heel stuk aangenamer dan "Hollandsch"
Al lang blij dat ik niet voor Limburger wordt uitgemaaklt.quote:
Nee de returnquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:35 schreef Faraday01 het volgende:
Is Twente meteen eruit als ze dit verliezen of wacht dan nog de Mickey Mouse competitie?
dan wacht de perenleaguequote:Op donderdag 23 juli 2026 20:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik bedoel na twee wedstrijden en dat weet je ook wel
Jr zit aan de coke.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom leent Koetje jr zich hiervoor?
Maar Ørjasæter is mooi aan het opdrogenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:17 schreef Zipportal het volgende:
Met deze winteraankopen komt Twente niet ver. @:rambodirk
Die scoort alleen nooitquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Maar Ørjasæter is mooi aan het opdrogen
Orjaseter en Van den Belt zijn prima spelers. Verder is het niet echt een ploeg waar je voor naar het stadion komt, maar wel degelijkquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Maar Ørjasæter is mooi aan het opdrogen
Weghorst kan ook echt niet. Slammers is beter.quote:
Hij voegt echt niks meer toe nee.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weghorst kan ook echt niet. Slammers is beter.
Huh wat waar??quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Lenny77 er is nog kans
Benfica kan nog CL worden. Staan niet eens voor nu.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal gaat overigens een heel goed coefficientenjaar tegenmoet met Braga in de perenleague en Benfica in de EL.
Zit ik al.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet bij het darten.
Nep fan.
Precies wat ik ook dacht.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente heeft een probleem met scoren.
Als Argentinië deze goal tegen had gekregen was ie overigens afgekeurd.
Verdommequote:Op donderdag 23 juli 2026 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Defensief is die Joseph ook wel een plaag.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:39 schreef DobbyDobby het volgende:
Twente heeft dezelfde handicap als vorig seizoen
Knikkende knietjesquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vind ze in Europa altijd al matig.
Oosting?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Defensief is die Joseph ook wel een plaag.
Maar dan moeten ze nog wel een voorronde winnen toch?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:39 schreef RamboDirk het volgende:
Twente kan toch beter naar de perenleague
Dan moeten ze nog 2 potjes winnen. Liefst wint Twente deze en van Gornik en dan verliezen in de plee offquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze nog wel een voorronde winnen toch?
Voor 1,5-2 miljoen kan Twente vat op hem krijgen lees ik. Lijkt me een betere deal dan Weghorstquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelijkspelletje zou wel terecht zijn. Maar Twente krijgt maar geen grip op die Joseph.
Tering, nog lastig zat voor ze dan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog 2 potjes winnen. Liefst wint Twente deze en van Gornik en dan verliezen in de plee off
Spelen niet zo slecht, maar zijn niet geil voor de golquote:
Velez Mostar moet in principe lukken. Maar plee off is Twente ongeplaatst helaasquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Tering, nog lastig zat voor ze dan.
Dit is geen nieuw sponsor, Hansquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:49 schreef 100Spokes het volgende:
Zijn er trouwens al grappen gemaakt over GGMM en de naam van de nieuwe shirt sponsor van Twente
Misschien kun je dan een scorende spits halen ipv Wappie Wout.quote:
Van Wolfswinkel weg en dan haal je Weghorst, tja...quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je dan een scorende spits halen ipv Wappie Wout.
Wanbeleid.
Die vallen nog terug richting voorronde Conference League. Pas als je daar verliest lig je er helemaal uitquote:Op donderdag 23 juli 2026 22:10 schreef PicoMMP het volgende:
Ligt Twente er helemaal uit als ze niet doorgaan of kunnen ze nog naar de Conference League?
Mmmm zijn wel wat spelers op vakantie nog.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Jeetje Benfica 2-1 verloren van Zwitsertjes, die zijn ook niet meer zo best hé.
Maar het was niet van Ziggo.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:37 schreef Zipportal het volgende:
ESPN is zo teleurgesteld in FC Twente dat ze de uitwedstrijd niet uitzenden. Ziggo mag zijn troep houden.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:37 schreef Zipportal het volgende:
ESPN is zo teleurgesteld in FC Twente dat ze de uitwedstrijd niet uitzenden. Ziggo mag zijn troep houden.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://fctwente.nl/nieuw(...)live-te-zien-op-espn
Ik vind het altijd zo debiel dat ze de opstelling op basis van rugnummer doenquote:
Ik heb Ajax opstaan maar bedoel je die van GGMMGastro?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Die reclameborden zijn teringirritant.
Dit Twente gaat zo echt nooit een goal forceren.quote:
Nee ik vind er ook bijzonder weinig ideeën achter zitten behalve tegenhouden voorlopig.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Twente gaat zo echt nooit een goal forceren.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Op het veldje voor mijn huis zijn de buren aan het badmintonnen en dat is voorlopig spannender dan deze pot.
Gewoon verdiend natuurlijk.quote:
Neequote:
Bij PEC toen wel KKD speler van het jaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd domme van den Belt.
Wat Feyenoord daar ooit in zag.
Zit ook weinig passie in. Ik weet dat mensen dit woord haten, maar wat een slap elftal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Twente dit niet omdraaien.
IJskoud.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Het kan wel maar dan moet ik op de TV m'n ziggo-app zoeken en inloggen en dat is Twente me niet waard
Wel wat potentiële klootzakjes met Propper, Zerroekie en WOUT. Maar Propper speelt ook nooit meer.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zit ook weinig passie in. Ik weet dat mensen dit woord haten, maar wat een slap elftal.
Kanjerdomme speler van het jaar zekerquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Bij PEC toen wel KKD speler van het jaar.
Ik vind die linksbuiten nog wel leuk, heeft wel wat oogklepjes. Dat middenveld is niks, ik vind Van den Belt nog de minst matige maar dit was mokerdom.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zit ook weinig passie in. Ik weet dat mensen dit woord haten, maar wat een slap elftal.
Was toch de zoon van een vriend van Slot? Anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd domme van den Belt.
Wat Feyenoord daar ooit in zag.
Orjasaetter heeft wel veel potentie ja. Staat op mijn lijstje van de hoop voor CVHJ maar mist nog wel rendement.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die linksbuiten nog wel leuk, heeft wel wat oogklepjes. Dat middenveld is niks, ik vind Van den Belt nog de minst matige maar dit was mokerdom.
Heel wat rendement ja, maar wel dreigend.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Orjasaetter heeft wel veel potentie ja. Staat op mijn lijstje van de hoop voor CVHJ maar mist nog wel rendement.
Aantal wissels.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom staan er 5 streepjes onder de namen, team fouls?
Dat is gezellig zegquote:
C... van het jaar?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Orjasaetter heeft wel veel potentie ja. Staat op mijn lijstje van de hoop voor CVHJ maar mist nog wel rendement.
Doe ook dit jaar weer mee. Maar ik speel al die Eredivisie spelletjesquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Coach. Leuk spelletje doen we altijd met een groep hier uit de buurt.
Op 10, achter Weghorst.quote:
Nauwelijksquote:
Daar is een wonder voor vereist ja.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie Twente hier nog geen twee maken.
Ik kan er echt niet naar kijken. Echt heel irritant. Ik kijk nog liever naar een Van Bergen die zich vast loopt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef DobbyDobby het volgende:
zerrouki is toch ook wel een echte non voetballer.
Wout een goeie bal gevenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die hebben Klaassen voor de 1-0s
Ja een pringelquote:
Oh neem me niet kwalijkquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)eel-koekjes~bc02a473
Kuthockeyhoofd dat het isquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Padvinder veroorzaakt pingel @:Qarrad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Servers sparen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:41 schreef Coco het volgende:
Ik zal niet het op naar het twente topic gifje plaatsen.
Daar nemen sommigen aanstoot aan.
En dan straks nog 2 weken met vakantie?quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Wout zit de laatste tijd in de hoek waar de klappen vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |