Bij PEC toen wel KKD speler van het jaar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd domme van den Belt.
Wat Feyenoord daar ooit in zag.
Zit ook weinig passie in. Ik weet dat mensen dit woord haten, maar wat een slap elftal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Twente dit niet omdraaien.
IJskoud.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Het kan wel maar dan moet ik op de TV m'n ziggo-app zoeken en inloggen en dat is Twente me niet waard
Wel wat potentiėle klootzakjes met Propper, Zerroekie en WOUT. Maar Propper speelt ook nooit meer.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zit ook weinig passie in. Ik weet dat mensen dit woord haten, maar wat een slap elftal.
Kanjerdomme speler van het jaar zekerquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Bij PEC toen wel KKD speler van het jaar.
Ik vind die linksbuiten nog wel leuk, heeft wel wat oogklepjes. Dat middenveld is niks, ik vind Van den Belt nog de minst matige maar dit was mokerdom.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:53 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zit ook weinig passie in. Ik weet dat mensen dit woord haten, maar wat een slap elftal.
Was toch de zoon van een vriend van Slot? Anders kan ik het ook niet verklaren.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd domme van den Belt.
Wat Feyenoord daar ooit in zag.
Orjasaetter heeft wel veel potentie ja. Staat op mijn lijstje van de hoop voor CVHJ maar mist nog wel rendement.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die linksbuiten nog wel leuk, heeft wel wat oogklepjes. Dat middenveld is niks, ik vind Van den Belt nog de minst matige maar dit was mokerdom.
Heel wat rendement ja, maar wel dreigend.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Orjasaetter heeft wel veel potentie ja. Staat op mijn lijstje van de hoop voor CVHJ maar mist nog wel rendement.
Aantal wissels.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom staan er 5 streepjes onder de namen, team fouls?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |