Dat is gezellig zegquote:
C... van het jaar?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Orjasaetter heeft wel veel potentie ja. Staat op mijn lijstje van de hoop voor CVHJ maar mist nog wel rendement.
Doe ook dit jaar weer mee. Maar ik speel al die Eredivisie spelletjesquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Coach. Leuk spelletje doen we altijd met een groep hier uit de buurt.
Op 10, achter Weghorst.quote:
Nauwelijksquote:
Daar is een wonder voor vereist ja.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie Twente hier nog geen twee maken.
Ik kan er echt niet naar kijken. Echt heel irritant. Ik kijk nog liever naar een Van Bergen die zich vast loopt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef DobbyDobby het volgende:
zerrouki is toch ook wel een echte non voetballer.
Wout een goeie bal gevenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die hebben Klaassen voor de 1-0s
Ja een pringelquote:
Oh neem me niet kwalijkquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)eel-koekjes~bc02a473
Kuthockeyhoofd dat het isquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Padvinder veroorzaakt pingel @:Qarrad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Servers sparen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:41 schreef Coco het volgende:
Ik zal niet het op naar het twente topic gifje plaatsen.
Daar nemen sommigen aanstoot aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |