Foto in de OP is ook niet van vorig deelquote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
(sorry, zie nu pas dat ik het vorige deel volgegooid had)
Het recept stond er notabene bij: https://doortjeskeuken.nl/mac-cheese-met-spek/quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
In de categorie van domme vragen: Is mac and cheese gewoon macaroni met kaas of is echt een gerecht? Nog nooit gemaakt...
Joh doe even rustig, je zegt dit tegen de liefste user op Fok manquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Het recept stond er notabene bij: https://doortjeskeuken.nl/mac-cheese-met-spek/
Spaghetti krokant geworden zo?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:41 schreef borisz het volgende:
Twee soorten tomaatjes, puntpaprika, rode ui met feta. Olie en kruiden. Dat in de oven en pasta erbij.
Vooruit ook eens met foto
[ afbeelding ]
Nee. Spaghetti apart gekookt. Dus dat was 'gewoon pasta'.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Spaghetti krokant geworden zo?
Kloostervarken worstjes van Crisp zijn een aanrader trouwens, ook uit de airfryer. Heerlijk vlees
Hoe kan ik dat goed doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Foto in de OP is ook niet van vorig deel
Sorryquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Het recept stond er notabene bij: https://doortjeskeuken.nl/mac-cheese-met-spek/
Dank jequote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Joh doe even rustig, je zegt dit tegen de liefste user op Fok man
Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:21 schreef Molo het volgende:
Gewoon de laatste foto van het vorige topic in de OP plaatsenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe kan ik dat goed doen?
Want dat heb ik nog nooit gedaan en schrok zo van het vergeten dat ik dat niet eens gezien heb
Ah een aantal pogingen later weet ik voor nu hoe dit moetquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon de laatste foto van het vorige topic in de OP plaatsen
Leek airfryer mandje toen ik gauw keekquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Spaghetti apart gekookt. Dus dat was 'gewoon pasta'.
Het verschil is een hand geraspte kaas in gekookte macaroni laten smelten, of er een kaassausje van maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende: [..] In de categorie van domme vragen: Is mac and cheese gewoon macaroni met kaas of is echt een gerecht? Nog nooit gemaakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij mag datquote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
(sorry, zie nu pas dat ik het vorige deel volgegooid had)
Altijd bloedserieus die manquote:Op dinsdag 21 juli 2026 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het verschil is een hand geraspte kaas in gekookte macaroni laten smelten, of er een kaassausje van maken.
Ik heb daar een poosje geleden een beschrijving van bewaardDank je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker, moet ik ook weer eens doen!quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met een dinnetje straks naar de Subway
Zo'n broodje met vegaburger en alle groentesyumyum
Lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2026 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met een dinnetje straks naar de Subway
Zo'n broodje met vegaburger en alle groentesyumyum
Heb je daar een recept van? Klinkt heerlijkquote:Op woensdag 22 juli 2026 16:56 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Lekker, moet ik ook weer eens doen!
Hier vanavond de tweede helft van een zomerpilav: rijst gegaard met kardemom, limoenblaadjes, peper, tomaat, kokosmelk, ui, knoflook, en gebakken gemarineerde tofu.
Eerst kardemompeulen en flink wat limoenblaadjes minuutje in de hete olie in lage grote pan waar een deksel op past.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heb je daar een recept van? Klinkt heerlijk![]()
Hier ook rijst op het menu; een restje uit de diepvries
Bruine rijst met rundergehakt, rendangboemboe en div groenten
Dit gaat in puntpaprika's in de oven met een zacht eitje erbij ofzoiets, even kijken wat het wordt
Toetje meloen en/of mango
Dank je wel!quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:16 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Eerst kardemompeulen en flink wat limoenblaadjes minuutje in de hete olie in lage grote pan waar een deksel op past.
Daar een flinke ui in ringen bij, minuut of 10 bakken tot bruinig en zacht
Dan daarbij knoflook (ik deed 4 tenen), 1 groen pepertje, handje cashewnoten, weer even bakken.
Daarna 400 gr tomaten erbij, op laag vuur met deksel erop een minuut of 10 zachter laten worden.
Dan blik kokosmelk, 350 gr rijst, zout, 200 ml water erbij, doorroeren, deksel erop en niet meer er af halen. Dan 15 minuten zacht laten pruttelen, vuur uit, en dan nog een minuut of 10 laten staan nog.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een restant fritatta die we nog in de vriezer hadden met wat komkommer erbij.
Zijn dat echt lekkere broodjes? Vind ze wel aan de prijsquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Lekker
Wij gaan morgen of overmorgen naar de Subway
Droog en overhyped vind ikquote:Op woensdag 22 juli 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Zijn dat echt lekkere broodjes? Vind ze wel aan de prijs
Lekker!quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Droog en overhyped vind ik![]()
Wat eet iedereen weer goed trouwens zeg! Hier Indische hap gehaald, gado gado voor mij, dagschotel met van alles voor meneer Molo
Smaken verschillen maar wij vinden ze wel lekker.quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Man hier is er ook weg van. Mag hij eten als ik er niet benquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Smaken verschillen maar wij vinden ze wel lekker.
Niet voor elke week of elke maand maar meestal in de vakantie halen wij ze.
Ik vind de koekjes lekker. Vroeger 10 voor 10 euro, dat waren leuke tijdenquote:Op woensdag 22 juli 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Klinkt goed!quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:29 schreef Kanaroe het volgende:
Kliekjesdag![]()
Nog wat paprika's gevuld met rijst/gehaktmengsel
Restje paksoistamppot
Braadworstje
Worteltjes, rauw
Omeletje in chiliolie
Van alles wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg lekker!quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik kabeljauw uit de oven met mosterd-roomsaus en prei met daarbij in ganzenvet geroosterde nieuwe oogst aardappeltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |