Ojee, bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 26 juli 2026 14:01 schreef Kyara het volgende:
Wervelwind vindt mijn oudste erg leuk, de rest wordt er kotsmisselijk van.
Wat ontzettend fijn zegquote:Op zondag 26 juli 2026 14:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Naar Centerparcs? Helemaal leuk! Was echt heel ontspannen en gezellig. Geen meltdowns, gedoe of vastlopers. We waren bijna een normaal gezinEcht heel fijn. En voor herhaling vatbaar.
Wat fijn!quote:Op zondag 26 juli 2026 14:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Naar Centerparcs? Helemaal leuk! Was echt heel ontspannen en gezellig. Geen meltdowns, gedoe of vastlopers. We waren bijna een normaal gezinEcht heel fijn. En voor herhaling vatbaar.
Oh kak. Die vergat ik even. 3 in a row.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Morgen komt er weer een vriendin met haar hond 😅
Ik wilde hier toch nog even op terug komen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:09 schreef Tink89 het volgende:
Ik weet dat wij het vaak oneens zijn oh-oh, maar hoezo laat je zo over je heen lopen? Waarom vraag je niet gewoon om duidelijkheid, geef je aan dat het niet mogelijk om met z’n allen bij jou te slapen en wens je ze succes (eventueel met een suggestie waar ze wel kunnen slapen)? Dit is toch van de zotte…
En balen en sterkte met je vader FF! Ik zou er ook enorm van balen en dat gevoel kan bestaan naast zorgen en liefde.
Wij hebben gisteren de boot genomen naar Fanø en volgens de kinderen was het de leukste dag van hun leven. Sønderho bekijken, molen bezoeken, vliegeren op het beste vliegerstrand waar ik ooit geweest ben, op zeehondensafari en frietjes eten in een strandtent… en daarna helemaal kapot met de boot terug. Wat was dit fantastisch 😍
Het is fijn dat dat 'in de buurt is', maar in Frankrijk pakken ze dat ook goed aan, weet ik nog van toen mijn pa dat dus wel op vakantie had. Is er niet iets als automaatje bij jullie? Of is dat te kort dag? (als dat een optie is, omdat je die persoon natuurlijk helemaal niet kent)quote:Op maandag 27 juli 2026 18:30 schreef vencodark het volgende:
Wat een geluk bij een ongeluk dat ze dus niet in Frankrijk zitten!
Ze hebben nog nooit een vakantie geannuleerd dus het is stom toevallig.
Ze zouden via Cz een taxi kunnen regelen, begreep ik zo gauw. Gaat ze morgen voor bellen.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is fijn dat dat 'in de buurt is', maar in Frankrijk pakken ze dat ook goed aan, weet ik nog van toen mijn pa dat dus wel op vakantie had. Is er niet iets als automaatje bij jullie? Of is dat te kort dag? (als dat een optie is, omdat je die persoon natuurlijk helemaal niet kent)
Ik weet natuurlijk niet van waar je moet komen maar ik vond het toen wel meevallen, ik rij pas sinds een jaar weer en moest toen naar t erasmus met de jongste... zweet op mn rug maar t ging eigenlijk heel goed. En t is vakantietijd.. wellicht scheelt datquote:Op maandag 27 juli 2026 18:30 schreef vencodark het volgende:
Mijn ouders hadden vorige week naar Frankrijk willen vertrekken voor vakantie maar vanwege de hitte en die bosbranden hebben ze geannuleerd. Anders hadden ze er tot de 10e ofzo nog gezeten.
Nu bleven ze thuis.
Nu kreeg mijn pa zaterdag klachten mbt wazig zien aan 1 oog en sinds vandaag ziet hij amper meer wat en wordt hij er ook duizelig van.
Blijkt dat zijn netvlies aan het los raken is en hij accuut (morgen) naar Rotterdam moet voor een intake en volgende week een operatie!![]()
Wat een geluk bij een ongeluk dat ze dus niet in Frankrijk zitten!
Ze hebben nog nooit een vakantie geannuleerd dus het is stom toevallig.
Super vervelend voor pa.
Lullige is alleen: ik ben geen held hen naar Rotterdam te rijden, mijn moeder ook niet en mijn man kan niet want die gaat morgen het as van z’n vader ophalen.![]()
Ik heb er wel een hekel aan dat ik zoiets dan toch niet goed durf.en voor ze kan doen.
Dus even bedenken hoe dat wordt opgelost en of mijn moeder andere kennissen durft te vragen.
Veel chauffeurs waar ze ook nog bij op haar gemak is, hebben ze niet echt in kennis -of familiekring.
Broertje is nog een beetje té beginnend bestuurder voor Rotterdam.Vinden ze ook niks.
Getver!
Waar moet je naartoe Venco? Het oogziekenhuis? Is het een optie om de auto op bv p en r Slinge te zetten en met de metro verder te gaan? Of zijn je ouders daar te slecht ter been voor?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:28 schreef vencodark het volgende:
Vanuit het Zuiden naar het Erasmus inderdaad. Het grootste deel zal prima gaan en de rest eigenlijk ook maar toch die zenuwen van drukte en chaos. Daar ben ik dan niet zo lekker mee.
Maar ja. Vroeger reed ik ook naar Blijdorp ofzo.
Het zit waarschijnlijk meer in mijn hoofd dan zou moeten hoor.
Het is iets meer dan een uurtje.
Dat is erg lief van je man dat hij dat aanbood.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:56 schreef vencodark het volgende:
Sterker nog: mijn ouders zijn helemaal niet slecht ter been.![]()
Maar nee, als ik ze toch zover zou brengen dan gewoon waar ze moeten zijn. Zou nogal omslachtig zijn.
Ik hoor morgen vast meer. Wel even een spannende week weer.
Mijn man overwoog nog om de afspraak voor dat as ophalen te wijzigen voor mijn ouders.![]()
Wat wel heel lief is, hij baalde echt. Maar na het ophalen wordt het gelijk met z’n familie uitgestrooid dus zoiets ga je niet even veranderen.
We zien wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hier het hele jaar door helaas en Duitsers scheuren op de autobahn maar zijn echt trage mietjes op alle andere wegenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:21 schreef Hupje het volgende:
Hier in de buurt is het druk met toeristen. Aan de ene kant wel gezellig als je zelf niet op vakantie gaat, aan de andere kant is langzaam rijden, twijfelen in het verkeer omdat je niet weet waar je heen moet en extra drukte in de supermarkt (en harde g's) ook wel irritant. Het lijkt wel meer dan eerdere jaren. Maar goed, het is dan ook wel leuk hier in de buurt
We gaan terug naar huis.. de vakantie zit er bijna op helaas.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:31 schreef Hupje het volgende:
Goede reis @:Vicky Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie.
Oh haha, dan een goede terugreis gewenst!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
We gaan terug naar huis.. de vakantie zit er bijna op helaas.
Want Duitsers zijn geen toeristen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:39 schreef Kyara het volgende:
Hier geen toeristen, wel Duitsers. Bekeuringen liggen in Nederland een stuk hoger dan in Duitsland dus die gaan inderdaad op de rem zodra ze de grens over zijn en blijven dan doorsukkelen![]()
Ik ga volgende week met oudste en D2 een dagje naar Keulen met de trein. D2 wil de Dom graag zien.
De Duitsers hier zijn echt geen toerisme. Die komen enkel boodschappen doenquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Want Duitsers zijn geen toeristen?![]()
Grens toerisme is huge hier.
Ook dat is toerisme volgens de statistieken. En naar de markt, kledingwinkels, lunch.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
De Duitsers hier zijn echt geen toerisme. Die komen enkel boodschappen doen
Dagjes mensen. Als ik in Duitsland boodschappen ga doen, voel ik me ook geen toeristquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Want Duitsers zijn geen toeristen?![]()
Grens toerisme is huge hier.
Dit dusquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
De Duitsers hier zijn echt geen toerisme. Die komen enkel boodschappen doen
We willen volgende week gaan maar ook dat viel me mee. Een retourtje Amsterdam zonder korting is even duur.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:56 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn zelf graag de toeristennog 1,5e week, dan komen we ook boodschappen doen bij een onbekende supermarkt in de buurt en zoeken naar de weg.
Keulen is leuk Kyara, en goed betaalbaar en bereikbaar met de ICE als je op tijd boekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |