Nee, na 1x is de echte lol er wel vanafquote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Londen zijn we vaker geweest, zo eng als die eerste keer werd het niet meer natuurlijk![]()
Maar ik ging er later ook met mijn aupair kinderen heen en zo.
Nou, we hebben het yorkje net eventjes helemaal klaar gemaakt maar wat hadden ze zelf nog hun best gedaan.
Goed gewassen en heel veel klitten al weg, had die vader gisteren allemaal gedaan.
En ik kreeg een fles zelfgemaakte vlierbessen siroop.
Ik mag die niet maar mijn visite wel en ik ga hem lekker wel proeven.
Ik hou echt van die mensen.
Ook dat is zeker waar. Maar je kunt op tal van momenten zien dat de beste man niet meer in staat is om fatsoenlijk mee te doen in de wereld.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:08 schreef trui het volgende: [..] Hmm, te makkelijk excuus. Hij is altijd al erg egocentristisch geweest.
Het gaat helemaal niet om zijn leeftijd. Hij toont keer op keer eigenschappen van frontotemporale dementie.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Fatsoen heeft ie nooit gehad in zijn leven.
Leeftijd staat daar echt los van.
Nou. FTD is echt niet zo makkelijk vast te stellen, dus dat lijkt me wat kort door de bocht.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om zijn leeftijd. Hij toont keer op keer eigenschappen van frontotemporale dementie.
Vraag 1 van die overkant kinderen het voor je te bouwen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb me net ingeschreven bij LEGO vanwege de komende X-Files set.
Wel mooi dat FTD dezelfde letters heeft als FDT...quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou. FTD is echt niet zo makkelijk vast te stellen, dus dat lijkt me wat kort door de bocht.
Voor een dementie moet er een knik in het functioneren zijn. Ik vraag me bij Trump af of die mallotigheid nou echt een knik laat zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Dat bezoek hier blijft gedoe opleveren, wat een toestand weer.En je hebt nu heel duidelijk gemaakt dat ze maandagochtend ook weer weg moeten zijn en dat er geen optie is om dan nog te blijven, ook niet in de camper op het terrein of in de buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nee maar de ouders van die meisjes zag ik amper, die meiden mochten wel altijd komen, die hadden een sleutel.quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:33 schreef Troel het volgende:
Deden ze dit soort dingen ook toen je nog niet weg was?
Ja de reclame is echt heel tof.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:45 schreef vencodark het volgende:
Ik bekijk trouwens net die reclame met Gillian. Die is wel heel cool! De set ook.![]()
Ik hoop dat deze een beetje chill te bouwen is en eventuele frustraties uitblijven.
Nouja, het zijn niet alleen de meiden natuurlijk, iedereen lijkt het nu te doen. Alsof het normaal is. Vandaarquote:Op woensdag 22 juli 2026 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar de ouders van die meisjes zag ik amper, die meiden mochten wel altijd komen, die hadden een sleutel.
Maar dat heeft hier toch niks mee te maken?
De meiden kunnen er niks aan doen, die zijn afhankelijk van de planning van hun ouders.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het zijn niet alleen de meiden natuurlijk, iedereen lijkt het nu te doen. Alsof het normaal is. Vandaar
Anders vochtig mee in de tas en daar ophangen...quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Fietsen![]()
Op dit moment hangen er 2 joggingbroeken van zoon opsekop aan de trap, met de ventilator erop gericht om ze morgen droog te krijgen omdat ie ze mee wil naar Maastricht.
En ik had gister om de was gevraagd, maar neee, tuurlijk niet
Ja, dan maar zo meenemen, droogt het daar wel. En dank!quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:52 schreef Nijna het volgende:
[..]
Anders vochtig mee in de tas en daar ophangen...
Fijne vakantie!
@:Vicky, de warmte mag je daar houden, fijne vakantie!
Nou ja dat dus.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:03 schreef Bami het volgende:
Lol wij rijden met onze peuter van 3 en baby van 8 maanden ook 600km in 1 dag. Hoezo doen ze daar 3?! dagen over?
Jullie gaan morgen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Fietsen![]()
Op dit moment hangen er 2 joggingbroeken van zoon opsekop aan de trap, met de ventilator erop gericht om ze morgen droog te krijgen omdat ie ze mee wil naar Maastricht.
Wat zit geluk hem dan in simpele dingen die voor anderen heel vanzelfsprekend lijken!quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:50 schreef vencodark het volgende:
Mijn broertje van 39 heeft onlangs z’n rijbewijs gehaald en kwam vandaag zijn 1e autootje laten zien.
Een zwarte ford fiesta uit 2006 voor ¤2000.
Hij had weinig eisen, want hij heeft niets met luxe, hippe of chique dingen.
Hij is er heel trots op en terecht! Ik ben eigenlijk ook wel trots op hem.![]()
Een paar jaar terug zat hij nog in de schulden en was het een beetje rommelig in z’n leven.
Maar geloof dat het nu oprecht goed met hem gaat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dus doe jij het alsnog, je springt nog even door een extra hoepel met de ventilator en leert hij het nooit…quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Fietsen![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:38 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn gisteren naar de Odyssee geweest. Erg toffe film! Eindelijk weer eens een film waarbij het bezoeken van de bioscoop echt wat toevoegt! De stoelen van de bios trilden soms helemaal mee door de bass. En sowieso die nieuwe stoelen bij Pathéliggend film kunnen kijken
Verder groetjes vanuit het gevang! We hebben de knuffeltijger van de kinderen meegenomen (Chandu van Disney’s Sindbad, voor de kenners) en daar wat foto’s van gemaakt door Roermond en als afbeelding op een kaartje laten printen die ze morgen op kamp zullen ontvangenTof van die film, klinkt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ehm je spoiler, ben je nou serieus in je bewoording?![]()
Nou geniaal ...quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Nouja, tis niet mijn probleem dat ie straks natte broeken moet meenemen. De ventilator was zijn idee, btw
Haha, we wisselen afquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie gaan morgen?
@:Nostalgist en Soneal zijn gisteren naar Maastricht gegaan en komen morgen terug
Nee hoor, ik heb gewassen, as usual, dat ie zelf met de ventilator op de proppen kwam, vond ik best een goeie. Had ik niet eens aan gedacht. En, het werkt ook nogquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:39 schreef BE het volgende:
[..]
En dus doe jij het alsnog, je springt nog even door een extra hoepel met de ventilator en leert hij het nooit…
Ze zijn vandaag naar The Odyssey geweest en vonden hem geweldig.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:55 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Haha, we wisselen af![]()
Ja, morgen Maastricht en the Odyssey weet ik nog niet.
Hoe vonden ze de film?
quote:Op donderdag 23 juli 2026 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn vandaag naar The Odyssey geweest en vonden hem geweldig.
Ik ben zondag al in m'n uppie geweest (ik ben immers 16+), en ik vond m ook indrukwekkend.
Ik zondag: Heeft iemand er moeite mee als ik vanavond al ga?
Nostalgist: Als je maar niets verklapt.
Soneal:Het is een 3000 jaar oud verhaal
Als ik in 9 jaar eindelijk een paar dagen zonder kinderen thuis hebt (afgezien van de dagen dat ze om praktische redenen een nachtje uit logeren gaan vanwege nieuwe vloer en dergelijken) mag ik er best van balen als dat niet doorgaat en die dagen opeens gevuld worden met wachten in een ziekenhuis. En als dat twee keer achtereen gebeurt is dat gewoon erg zuur, ongeacht dat dat gevoel totaal niet in verhouding staat met wat er gebeurt is.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:42 schreef BE het volgende:
[..]
Tof van die film, klinkt goed!
Maar ehm je spoiler, ben je nou serieus in je bewoording?![]()
Ik neem toch aan dat je ouders dat niet specifiek gepland hebben?quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Als ik in 9 jaar eindelijk een paar dagen zonder kinderen thuis hebt (afgezien van de dagen dat ze om praktische redenen een nachtje uit logeren gaan vanwege nieuwe vloer en dergelijken) mag ik er best van balen als dat niet doorgaat en die dagen opeens gevuld worden met wachten in een ziekenhuis. En als dat twee keer achtereen gebeurt is dat gewoon erg zuur, ongeacht dat dat gevoel totaal niet in verhouding staat met wat er gebeurt is.
En sowieso gaan we in mijn ouderlijk gezin anders met dit soort dingen om dan in de meeste andere gezinnen, daar ben ik me ook van bewust.
Ja idd, nog 4 maanden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 06:54 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Nouja, nog even en Soneal kan gewoon hier naar 16+ films.
Zoon ook, mam nog 4 maanden en dan hoeven we niet meer naar België voor een film.
Paar vrienden gaan ook naar een 16+ film en hij kan niet mee. Vind er nog steeds wat van, dat rigide leeftijds gedoe.
Gaan we ook naar de nieuwe Spiderman. Handig, een pathé voor de deur daar![]()
Nu koffers inpakken.
Heel eerlijk? Ik zou die onduidelijkheid echt niet trekken. En ook aangeven nu dat ik wil weten waar ik aan toe ben, en dat t feestje anders niet doorgaat.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja mijn zusje was ook altijd zo met die drie kinderen, van je wacht maar af en je ziet het wel maar uiteindelijk wist ik dat ik dan voor alles moest zorgen uiteindelijk dus deed ik dat gewoon.
Maar deze ouders ken ik echt nauwelijks.
Moeder is 1 keer samen met de meiden bij me komen eten voor ik weg ging.
( zij eet altijd kh arm als dieet en kwam met het geniale idee om sushi te eten, uhm nee, dat mag ik niet? )
Die vader ken ik echt amper.
Dat broertje is 13 of 14 en die ken ik letterlijk van hoi zeggen![]()
Ik weet niet of ze morgen gewoon een dagje langskomen, of de meiden een paar dagen mogen blijven, of ze allemaal denken te blijven >
Dank!quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, nog 4 maanden.
Heel veel plezier!!
Wat een geweldige film inderdaad! Nog nooit iets vergelijkbaars gezien!quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:55 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Haha, we wisselen af![]()
Ja, morgen Maastricht en the Odyssey weet ik nog niet.
Hoe vonden ze de film?
Nou ja ik ga dus echt twijfelen of het aan mij ligt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Ik zou die onduidelijkheid echt niet trekken. En ook aangeven nu dat ik wil weten waar ik aan toe ben, en dat t feestje anders niet doorgaat.
Ff, sterkte!
Ja, je moet die mensen op je blote knieën bedanken dat ze, zonder duidelijk plan of inlichting, bij jou op bezoek willen komen!quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet nu niet of ik FF sterkte moet wensen of niet, jeetje...
Nou bezoek komt morgen.
Het is slecht weer dus ze rijden een keertje wat langer![]()
Maar nog niks over waar ze verblijven en hoe lang ze willen blijven en ze komen met 5 personen he.
Ik voel me echt een beetje ondankbaar dat ik hier zo slecht op ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel heftig om te beseffen dat mensen dit dus echt doen vanwege de woningnood: een klein huis kopen en er dan een verdieping op bouwen.![]()
Ja tuurlijk, dát begrijp ik zeker! En ook dat je dan denkt: verdorie! We kunnen echt nooit eens een break hebben!quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Sterkte @:FlyingFishik las het als balen en een tikkeltje sarcastisch, niet alsof ze serieus boos is op haar ouders dat het precies nu gebeurt. Gewoon frustratie over de timing. En natuurlijk doen ze dat niet expres, maar ook als het niemands 'schuld' is, is het toch nog steeds gewoon klote dat het precies gebeurt als je eindelijk een keer zonder kinderen bent? Dat kan wat mij betreft gewoon bestaan naast dat je je zorgen maakt om de gezondheid van je ouders en dat je het heel naar vindt voor je ouders etc.
Oh mijn post was ook niet op jou persoonlijk gericht hoorquote:Op donderdag 23 juli 2026 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dát begrijp ik zeker! En ook dat je dan denkt: verdorie! We kunnen echt nooit eens een break hebben!
De strekking is wel duidelijk hoor.
Idem...quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Ik zou die onduidelijkheid echt niet trekken. En ook aangeven nu dat ik wil weten waar ik aan toe ben, en dat t feestje anders niet doorgaat.
Ff, sterkte!
Dit idd. Je verwoordt het een stuk beter dan ik deedquote:Op donderdag 23 juli 2026 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Sterkte @:FlyingFishik las het als balen en een tikkeltje sarcastisch, niet alsof ze serieus boos is op haar ouders dat het precies nu gebeurt. Gewoon frustratie over de timing. En natuurlijk doen ze dat niet expres, maar ook als het niemands 'schuld' is, is het toch nog steeds gewoon klote dat het precies gebeurt als je eindelijk een keer zonder kinderen bent? Dat kan wat mij betreft gewoon bestaan naast dat je je zorgen maakt om de gezondheid van je ouders en dat je het heel naar vindt voor je ouders etc.
Dingen verwoorden wordt ook makkelijker als je zelf geen ouder in het ziekenhuis hebt op je enige kindvrije dagenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:13 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dit idd. Je verwoordt het een stuk beter dan ik deed
Het gaat trouwens goed, hij is vandaag verplaatst naar een ziekenhuis dichter bij huis (ze waren in Nijmegen voor de vierdaagse). Hij moet alleen nog even ter observatie blijven.
Oh-oh, je kunt ze altijd een tip geven voor een plaats in de buurt die het bezoeken waard is. Wie weet begrijpen ze de hint… veel plezier met de meiden iig!
Thanx, gaat vast lukken! En graag gedaanquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een geweldige film inderdaad! Nog nooit iets vergelijkbaars gezien!![]()
Wij zaten trouwens met maar 11 man in de zaal (14:00u)
En nogmaals dank voor de tips over de bus, het ging helemaal smooth, de heen- en de terugreis met de 63 vanaf Maastricht.
Veel plezier en kijkgenot bij de film!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sterkte FF, en zo'n opmerking zouden wij ook in de familie kunnen maken hoor.
Ik heb vandaag een nieuwe tatoeage laten zetten voor mijn vader, hij is voor mij helemaal top, alleen jammer dat mn oma dan moet zeggen dat hij nu echt niet minder dood is...![]()
Maar goed ik ben er blij mee...Alsof jij zou denken dat ie nu ineens weer zou leven. Mooi aandenken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nou was dat maar waarquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Alsof jij zou denken dat ie nu ineens weer zou leven. Mooi aandenken!
Whahaha.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou was dat maar waarmaar nee ze moet daar dan 1 of andere opmerking over maken zodat ik weet dat ze t afkeurt.. joh prima, wees niet bang, als zij dood gaat laat ik niks zetten, stel je voor dat ze terugkomt...
Hahahahaquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Whahaha.
Of gewoon als ze er ooit nog wat over zegt, aangevrn dat je 'eind goed al goed' gaat laten plaatsen als zij dood is
Waarom heb je een jurist nodig dan? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Het is vandaag zaterdagen dan reageren bedrijven en juristen dus niet
![]()
#vakantiemodus
Oh, ik lig zakelijk in de clinch met een bedrijf en heb de rbv erop gezet. Ja, en dan kan ik op zaterdag wachten tot ik een ons weeg maar dan reageert er niemand.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom heb je een jurist nodig dan? Heb ik iets gemist?
Tof! Ik ben net thuis van een heel druk maar ook heel gezellig bierfestival.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, ik lig zakelijk in de clinch met een bedrijf en heb de rbv erop gezet. Ja, en dan kan ik op zaterdag wachten tot ik een ons weeg maar dan reageert er niemand.
Maar! Ik kocht wel blauwe sandaaltjes
Oeh, gaaf! Fijn dat het zo gezellig wasquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Tof! Ik ben net thuis van een heel druk maar ook heel gezellig bierfestival.
App downloaden voor de meest actuele wachtrijen. Troy is vaak wel druk, idem voor Expeditie Zork.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:58 schreef Hupje het volgende:
Waarschijnlijk ga ik morgen naar Toverland met mijn tiener. Nog nooit geweest. Zijn er tips? Waar moet ik als eerste heen om een langere wachtrij te ontlopen, wat mag ik niet missen?
Naar Centerparcs? Helemaal leuk! Was echt heel ontspannen en gezellig. Geen meltdowns, gedoe of vastlopers. We waren bijna een normaal gezinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |