abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221414075
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Sterkte @:FlyingFish :* ik las het als balen en een tikkeltje sarcastisch, niet alsof ze serieus boos is op haar ouders dat het precies nu gebeurt. Gewoon frustratie over de timing. En natuurlijk doen ze dat niet expres, maar ook als het niemands 'schuld' is, is het toch nog steeds gewoon klote dat het precies gebeurt als je eindelijk een keer zonder kinderen bent? Dat kan wat mij betreft gewoon bestaan naast dat je je zorgen maakt om de gezondheid van je ouders en dat je het heel naar vindt voor je ouders etc.
Ja tuurlijk, dát begrijp ik zeker! En ook dat je dan denkt: verdorie! We kunnen echt nooit eens een break hebben!
De strekking is wel duidelijk hoor. :)
pi_221414113
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 17:05 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ja tuurlijk, dát begrijp ik zeker! En ook dat je dan denkt: verdorie! We kunnen echt nooit eens een break hebben!
De strekking is wel duidelijk hoor. :)
Oh mijn post was ook niet op jou persoonlijk gericht hoor :Y ik begreep hoe je erover denkt ook wel uit jouw post :). Was meer algemeen bedoeld.
pi_221414448
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:21 schreef Ynske het volgende:

[..]
Heel eerlijk? Ik zou die onduidelijkheid echt niet trekken. En ook aangeven nu dat ik wil weten waar ik aan toe ben, en dat t feestje anders niet doorgaat.

Ff, sterkte!
Idem...
@oh-oh succes met deze visite. Hopelijk droppen ze die meiden bij jou en gaan zelf een stukje verderop ergens staan ofzo. Zij de handen vrij, jij meer ontspanning, win win...

@FlyingFish dat is inderdaad wel slechte timing, voor zo ver zoiets te timen valt... :*
Fake it till you make it...
  donderdag 23 juli 2026 @ 19:19:05 #79
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221414813
Dat is precies waar ik op hoop @Nijna!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221416012
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Sterkte @:FlyingFish :* ik las het als balen en een tikkeltje sarcastisch, niet alsof ze serieus boos is op haar ouders dat het precies nu gebeurt. Gewoon frustratie over de timing. En natuurlijk doen ze dat niet expres, maar ook als het niemands 'schuld' is, is het toch nog steeds gewoon klote dat het precies gebeurt als je eindelijk een keer zonder kinderen bent? Dat kan wat mij betreft gewoon bestaan naast dat je je zorgen maakt om de gezondheid van je ouders en dat je het heel naar vindt voor je ouders etc.
Dit idd. Je verwoordt het een stuk beter dan ik deed :)

Het gaat trouwens goed, hij is vandaag verplaatst naar een ziekenhuis dichter bij huis (ze waren in Nijmegen voor de vierdaagse). Hij moet alleen nog even ter observatie blijven.

Oh-oh, je kunt ze altijd een tip geven voor een plaats in de buurt die het bezoeken waard is. Wie weet begrijpen ze de hint… veel plezier met de meiden iig!
pi_221416051
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:13 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dit idd. Je verwoordt het een stuk beter dan ik deed :)

Het gaat trouwens goed, hij is vandaag verplaatst naar een ziekenhuis dichter bij huis (ze waren in Nijmegen voor de vierdaagse). Hij moet alleen nog even ter observatie blijven.

Oh-oh, je kunt ze altijd een tip geven voor een plaats in de buurt die het bezoeken waard is. Wie weet begrijpen ze de hint… veel plezier met de meiden iig!
Dingen verwoorden wordt ook makkelijker als je zelf geen ouder in het ziekenhuis hebt op je enige kindvrije dagen ;)

Fijn dat het goed gaat met je vader en hij naar een ziekenhuis dichterbij mag al! O+
pi_221418011
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2026 13:09 schreef Nostalgist het volgende:

[..]
Wat een geweldige film inderdaad! Nog nooit iets vergelijkbaars gezien! _O_

Wij zaten trouwens met maar 11 man in de zaal (14:00u)

En nogmaals dank voor de tips over de bus, het ging helemaal smooth, de heen- en de terugreis met de 63 vanaf Maastricht.

Veel plezier en kijkgenot bij de film! ^O^
Thanx, gaat vast lukken! En graag gedaan :)
Wij gaan zondag, denk ik want dan gaat het regenen. Mooie dag om dan een lange film te kijken.

Oh wow, lekker zo'n lege zaal. Hadden wij laatst met de film over Michael Jackson. Ook zo weinig mensen. En iedereen zat stil behalve ik. Kan zelfs zittend swingen 8-) Altijd achterste rij dus niemand tot last :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 24 juli 2026 @ 12:04:47 #83
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221418774
:D Ze zijn onderweg en die moeder stuurt mij letterlijk updates met haar vinger op een papieren kaart en "wij zijn nu ongeveer bij die en die stad"
_O-
Het lijkt wel een klucht.
Maar ze zouden er rond lunchtijd zijn.
Hoe handig.
Dus ik heb voor vijf personen lunch en avondeten kunnen regelen.
Hopelijk helpen ze ook wat en hoef ik ze niet te gaan bedienen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 juli 2026 @ 15:09:59 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221420161
Ik weet dat wij het vaak oneens zijn oh-oh, maar hoezo laat je zo over je heen lopen? Waarom vraag je niet gewoon om duidelijkheid, geef je aan dat het niet mogelijk om met z’n allen bij jou te slapen en wens je ze succes (eventueel met een suggestie waar ze wel kunnen slapen)? Dit is toch van de zotte…

En balen en sterkte met je vader FF! Ik zou er ook enorm van balen en dat gevoel kan bestaan naast zorgen en liefde.

Wij hebben gisteren de boot genomen naar Fanø en volgens de kinderen was het de leukste dag van hun leven. Sønderho bekijken, molen bezoeken, vliegeren op het beste vliegerstrand waar ik ooit geweest ben, op zeehondensafari en frietjes eten in een strandtent… en daarna helemaal kapot met de boot terug. Wat was dit fantastisch 😍
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221422408
Je bent aardig besmet met het Denemarken virus Tink! Klinkt top :)

Ik neem aan dat je bezoek er inmiddels is ohoh? Maar wat een gedoe zo, zou ik enorm onrustig van worden.
pi_221422598
Sterkte FF, en zo'n opmerking zouden wij ook in de familie kunnen maken hoor.

Ik heb vandaag een nieuwe tatoeage laten zetten voor mijn vader, hij is voor mij helemaal top, alleen jammer dat mn oma dan moet zeggen dat hij nu echt niet minder dood is... }:|

Maar goed ik ben er blij mee...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  Redactie Frontpage vrijdag 24 juli 2026 @ 20:46:21 #87
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221422960
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 19:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sterkte FF, en zo'n opmerking zouden wij ook in de familie kunnen maken hoor.

Ik heb vandaag een nieuwe tatoeage laten zetten voor mijn vader, hij is voor mij helemaal top, alleen jammer dat mn oma dan moet zeggen dat hij nu echt niet minder dood is... }:|

Maar goed ik ben er blij mee...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij zou denken dat ie nu ineens weer zou leven. Mooi aandenken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221422992
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 20:46 schreef Troel het volgende:

[..]
Alsof jij zou denken dat ie nu ineens weer zou leven. Mooi aandenken!
Nou was dat maar waar :7 maar nee ze moet daar dan 1 of andere opmerking over maken zodat ik weet dat ze t afkeurt.. joh prima, wees niet bang, als zij dood gaat laat ik niks zetten, stel je voor dat ze terugkomt...
S. 2014
J. 2016
  Redactie Frontpage vrijdag 24 juli 2026 @ 20:55:59 #89
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221423076
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 20:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Nou was dat maar waar :7 maar nee ze moet daar dan 1 of andere opmerking over maken zodat ik weet dat ze t afkeurt.. joh prima, wees niet bang, als zij dood gaat laat ik niks zetten, stel je voor dat ze terugkomt...
Whahaha.

Of gewoon als ze er ooit nog wat over zegt, aangevrn dat je 'eind goed al goed' gaat laten plaatsen als zij dood is O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221424100
:D
Of, opgeruimd staat netjes :+
Maar, mooie tattoo GM, zeker de gedachte erachter. Het gaat om jouw gevoel, niet die van wie dan ook.
If they say
pi_221424634
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 20:55 schreef Troel het volgende:

[..]
Whahaha.

Of gewoon als ze er ooit nog wat over zegt, aangevrn dat je 'eind goed al goed' gaat laten plaatsen als zij dood is O-)
Hahahaha _O-
S. 2014
J. 2016
pi_221429817
Het is vandaag zaterdag :') en dan reageren bedrijven en juristen dus niet :')
#vakantiemodus |:(
If they say
  zaterdag 25 juli 2026 @ 16:44:18 #93
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221429846
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 16:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Het is vandaag zaterdag :') en dan reageren bedrijven en juristen dus niet :')
#vakantiemodus |:(
Waarom heb je een jurist nodig dan? Heb ik iets gemist?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221430313
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 16:44 schreef livelink het volgende:

[..]
Waarom heb je een jurist nodig dan? Heb ik iets gemist?
Oh, ik lig zakelijk in de clinch met een bedrijf en heb de rbv erop gezet. Ja, en dan kan ik op zaterdag wachten tot ik een ons weeg maar dan reageert er niemand.

Maar! Ik kocht wel blauwe sandaaltjes O+
If they say
  Redactie Frontpage zaterdag 25 juli 2026 @ 18:59:02 #95
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221430752
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:37 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oh, ik lig zakelijk in de clinch met een bedrijf en heb de rbv erop gezet. Ja, en dan kan ik op zaterdag wachten tot ik een ons weeg maar dan reageert er niemand.

Maar! Ik kocht wel blauwe sandaaltjes O+
Tof! Ik ben net thuis van een heel druk maar ook heel gezellig bierfestival.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221432675
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 18:59 schreef Troel het volgende:

[..]
Tof! Ik ben net thuis van een heel druk maar ook heel gezellig bierfestival.
Oeh, gaaf! Fijn dat het zo gezellig was O+

Ik twijfel over een Kipling crossbody tas, kleur blue stone. Vind um zoo gaaf maar is best wel licht qua kleur en mijn ervaring met lichtkleurige tassen is dat ze goorig worden. Vandaar mijn donkerblauwe en donkergroene Kiplings. Dus. Nog ff nadenken.

Zoon kijkt net voor tickets voor the Odyssey. Heel de zaal nog leeg :D
Én we hebben tickets voor de voorpremière van Spiderman O+
If they say
pi_221435934
Waarschijnlijk ga ik morgen naar Toverland met mijn tiener. Nog nooit geweest. Zijn er tips? Waar moet ik als eerste heen om een langere wachtrij te ontlopen, wat mag ik niet missen?

Ik ga niet zo vaak naar een pretpark, we vinden achtbanen wel leuk enz.
  zondag 26 juli 2026 @ 14:01:44 #98
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221435955
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:58 schreef Hupje het volgende:
Waarschijnlijk ga ik morgen naar Toverland met mijn tiener. Nog nooit geweest. Zijn er tips? Waar moet ik als eerste heen om een langere wachtrij te ontlopen, wat mag ik niet missen?
App downloaden voor de meest actuele wachtrijen. Troy is vaak wel druk, idem voor Expeditie Zork.
Over het algemeen vind ik Toverland qua wachtrijen wel meevallen (tov van bijvoorbeeld de Efteling). Ook omdat er heel veel attracties echt voor kleine kinderen zijn, daar hoef je met je tiener niet naar toe en die kinderen gaan doorgaans ook niet in de Fenix.

Als achtbanenliefhebber mag je Fenix en Troy dus niet niet missen. Wervelwind vindt mijn oudste erg leuk, de rest wordt er kotsmisselijk van.
  zondag 26 juli 2026 @ 14:03:24 #99
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221435966
@Kyara hoe ging jullie weekendje weg?
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 26 juli 2026 @ 14:05:06 #100
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221435984
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:03 schreef laziness het volgende:
@:Kyara hoe ging jullie weekendje weg?
Naar Centerparcs? Helemaal leuk! Was echt heel ontspannen en gezellig. Geen meltdowns, gedoe of vastlopers. We waren bijna een normaal gezin O+ Echt heel fijn. En voor herhaling vatbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')