Ja tuurlijk, dát begrijp ik zeker! En ook dat je dan denkt: verdorie! We kunnen echt nooit eens een break hebben!quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Sterkte @:FlyingFishik las het als balen en een tikkeltje sarcastisch, niet alsof ze serieus boos is op haar ouders dat het precies nu gebeurt. Gewoon frustratie over de timing. En natuurlijk doen ze dat niet expres, maar ook als het niemands 'schuld' is, is het toch nog steeds gewoon klote dat het precies gebeurt als je eindelijk een keer zonder kinderen bent? Dat kan wat mij betreft gewoon bestaan naast dat je je zorgen maakt om de gezondheid van je ouders en dat je het heel naar vindt voor je ouders etc.
Oh mijn post was ook niet op jou persoonlijk gericht hoorquote:Op donderdag 23 juli 2026 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dát begrijp ik zeker! En ook dat je dan denkt: verdorie! We kunnen echt nooit eens een break hebben!
De strekking is wel duidelijk hoor.
Idem...quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Ik zou die onduidelijkheid echt niet trekken. En ook aangeven nu dat ik wil weten waar ik aan toe ben, en dat t feestje anders niet doorgaat.
Ff, sterkte!
Dit idd. Je verwoordt het een stuk beter dan ik deedquote:Op donderdag 23 juli 2026 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Sterkte @:FlyingFishik las het als balen en een tikkeltje sarcastisch, niet alsof ze serieus boos is op haar ouders dat het precies nu gebeurt. Gewoon frustratie over de timing. En natuurlijk doen ze dat niet expres, maar ook als het niemands 'schuld' is, is het toch nog steeds gewoon klote dat het precies gebeurt als je eindelijk een keer zonder kinderen bent? Dat kan wat mij betreft gewoon bestaan naast dat je je zorgen maakt om de gezondheid van je ouders en dat je het heel naar vindt voor je ouders etc.
Dingen verwoorden wordt ook makkelijker als je zelf geen ouder in het ziekenhuis hebt op je enige kindvrije dagenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:13 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dit idd. Je verwoordt het een stuk beter dan ik deed
Het gaat trouwens goed, hij is vandaag verplaatst naar een ziekenhuis dichter bij huis (ze waren in Nijmegen voor de vierdaagse). Hij moet alleen nog even ter observatie blijven.
Oh-oh, je kunt ze altijd een tip geven voor een plaats in de buurt die het bezoeken waard is. Wie weet begrijpen ze de hint… veel plezier met de meiden iig!
Thanx, gaat vast lukken! En graag gedaanquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een geweldige film inderdaad! Nog nooit iets vergelijkbaars gezien!![]()
Wij zaten trouwens met maar 11 man in de zaal (14:00u)
En nogmaals dank voor de tips over de bus, het ging helemaal smooth, de heen- en de terugreis met de 63 vanaf Maastricht.
Veel plezier en kijkgenot bij de film!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sterkte FF, en zo'n opmerking zouden wij ook in de familie kunnen maken hoor.
Ik heb vandaag een nieuwe tatoeage laten zetten voor mijn vader, hij is voor mij helemaal top, alleen jammer dat mn oma dan moet zeggen dat hij nu echt niet minder dood is...![]()
Maar goed ik ben er blij mee...Alsof jij zou denken dat ie nu ineens weer zou leven. Mooi aandenken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nou was dat maar waarquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Alsof jij zou denken dat ie nu ineens weer zou leven. Mooi aandenken!
Whahaha.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou was dat maar waarmaar nee ze moet daar dan 1 of andere opmerking over maken zodat ik weet dat ze t afkeurt.. joh prima, wees niet bang, als zij dood gaat laat ik niks zetten, stel je voor dat ze terugkomt...
Hahahahaquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Whahaha.
Of gewoon als ze er ooit nog wat over zegt, aangevrn dat je 'eind goed al goed' gaat laten plaatsen als zij dood is
Waarom heb je een jurist nodig dan? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:42 schreef Mushanga71 het volgende:
Het is vandaag zaterdagen dan reageren bedrijven en juristen dus niet
![]()
#vakantiemodus
Oh, ik lig zakelijk in de clinch met een bedrijf en heb de rbv erop gezet. Ja, en dan kan ik op zaterdag wachten tot ik een ons weeg maar dan reageert er niemand.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom heb je een jurist nodig dan? Heb ik iets gemist?
Tof! Ik ben net thuis van een heel druk maar ook heel gezellig bierfestival.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, ik lig zakelijk in de clinch met een bedrijf en heb de rbv erop gezet. Ja, en dan kan ik op zaterdag wachten tot ik een ons weeg maar dan reageert er niemand.
Maar! Ik kocht wel blauwe sandaaltjes
Oeh, gaaf! Fijn dat het zo gezellig wasquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Tof! Ik ben net thuis van een heel druk maar ook heel gezellig bierfestival.
App downloaden voor de meest actuele wachtrijen. Troy is vaak wel druk, idem voor Expeditie Zork.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:58 schreef Hupje het volgende:
Waarschijnlijk ga ik morgen naar Toverland met mijn tiener. Nog nooit geweest. Zijn er tips? Waar moet ik als eerste heen om een langere wachtrij te ontlopen, wat mag ik niet missen?
Naar Centerparcs? Helemaal leuk! Was echt heel ontspannen en gezellig. Geen meltdowns, gedoe of vastlopers. We waren bijna een normaal gezinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |