Nee, na 1x is de echte lol er wel vanafquote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Londen zijn we vaker geweest, zo eng als die eerste keer werd het niet meer natuurlijk![]()
Maar ik ging er later ook met mijn aupair kinderen heen en zo.
Nou, we hebben het yorkje net eventjes helemaal klaar gemaakt maar wat hadden ze zelf nog hun best gedaan.
Goed gewassen en heel veel klitten al weg, had die vader gisteren allemaal gedaan.
En ik kreeg een fles zelfgemaakte vlierbessen siroop.
Ik mag die niet maar mijn visite wel en ik ga hem lekker wel proeven.
Ik hou echt van die mensen.
Ook dat is zeker waar. Maar je kunt op tal van momenten zien dat de beste man niet meer in staat is om fatsoenlijk mee te doen in de wereld.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:08 schreef trui het volgende: [..] Hmm, te makkelijk excuus. Hij is altijd al erg egocentristisch geweest.
Het gaat helemaal niet om zijn leeftijd. Hij toont keer op keer eigenschappen van frontotemporale dementie.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Fatsoen heeft ie nooit gehad in zijn leven.
Leeftijd staat daar echt los van.
Nou. FTD is echt niet zo makkelijk vast te stellen, dus dat lijkt me wat kort door de bocht.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om zijn leeftijd. Hij toont keer op keer eigenschappen van frontotemporale dementie.
Vraag 1 van die overkant kinderen het voor je te bouwen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb me net ingeschreven bij LEGO vanwege de komende X-Files set.
Wel mooi dat FTD dezelfde letters heeft als FDT...quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou. FTD is echt niet zo makkelijk vast te stellen, dus dat lijkt me wat kort door de bocht.
Voor een dementie moet er een knik in het functioneren zijn. Ik vraag me bij Trump af of die mallotigheid nou echt een knik laat zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 22 juli 2026 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Dat bezoek hier blijft gedoe opleveren, wat een toestand weer.En je hebt nu heel duidelijk gemaakt dat ze maandagochtend ook weer weg moeten zijn en dat er geen optie is om dan nog te blijven, ook niet in de camper op het terrein of in de buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nee maar de ouders van die meisjes zag ik amper, die meiden mochten wel altijd komen, die hadden een sleutel.quote:Op woensdag 22 juli 2026 13:33 schreef Troel het volgende:
Deden ze dit soort dingen ook toen je nog niet weg was?
Ja de reclame is echt heel tof.quote:Op woensdag 22 juli 2026 14:45 schreef vencodark het volgende:
Ik bekijk trouwens net die reclame met Gillian. Die is wel heel cool! De set ook.![]()
Ik hoop dat deze een beetje chill te bouwen is en eventuele frustraties uitblijven.
Nouja, het zijn niet alleen de meiden natuurlijk, iedereen lijkt het nu te doen. Alsof het normaal is. Vandaarquote:Op woensdag 22 juli 2026 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar de ouders van die meisjes zag ik amper, die meiden mochten wel altijd komen, die hadden een sleutel.
Maar dat heeft hier toch niks mee te maken?
De meiden kunnen er niks aan doen, die zijn afhankelijk van de planning van hun ouders.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het zijn niet alleen de meiden natuurlijk, iedereen lijkt het nu te doen. Alsof het normaal is. Vandaar
Anders vochtig mee in de tas en daar ophangen...quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Fietsen![]()
Op dit moment hangen er 2 joggingbroeken van zoon opsekop aan de trap, met de ventilator erop gericht om ze morgen droog te krijgen omdat ie ze mee wil naar Maastricht.
En ik had gister om de was gevraagd, maar neee, tuurlijk niet
Ja, dan maar zo meenemen, droogt het daar wel. En dank!quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:52 schreef Nijna het volgende:
[..]
Anders vochtig mee in de tas en daar ophangen...
Fijne vakantie!
@:Vicky, de warmte mag je daar houden, fijne vakantie!
Nou ja dat dus.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:03 schreef Bami het volgende:
Lol wij rijden met onze peuter van 3 en baby van 8 maanden ook 600km in 1 dag. Hoezo doen ze daar 3?! dagen over?
Jullie gaan morgen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Fietsen![]()
Op dit moment hangen er 2 joggingbroeken van zoon opsekop aan de trap, met de ventilator erop gericht om ze morgen droog te krijgen omdat ie ze mee wil naar Maastricht.
En ik had gister om de was gevraagd, maar neee, tuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |