Dat is hier het hele jaar door helaas en Duitsers scheuren op de autobahn maar zijn echt trage mietjes op alle andere wegenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:21 schreef Hupje het volgende:
Hier in de buurt is het druk met toeristen. Aan de ene kant wel gezellig als je zelf niet op vakantie gaat, aan de andere kant is langzaam rijden, twijfelen in het verkeer omdat je niet weet waar je heen moet en extra drukte in de supermarkt (en harde g's) ook wel irritant. Het lijkt wel meer dan eerdere jaren. Maar goed, het is dan ook wel leuk hier in de buurt
We gaan terug naar huis.. de vakantie zit er bijna op helaas.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:31 schreef Hupje het volgende:
Goede reis @:Vicky Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie.
Oh haha, dan een goede terugreis gewenst!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
We gaan terug naar huis.. de vakantie zit er bijna op helaas.
Want Duitsers zijn geen toeristen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:39 schreef Kyara het volgende:
Hier geen toeristen, wel Duitsers. Bekeuringen liggen in Nederland een stuk hoger dan in Duitsland dus die gaan inderdaad op de rem zodra ze de grens over zijn en blijven dan doorsukkelen![]()
Ik ga volgende week met oudste en D2 een dagje naar Keulen met de trein. D2 wil de Dom graag zien.
De Duitsers hier zijn echt geen toerisme. Die komen enkel boodschappen doenquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Want Duitsers zijn geen toeristen?![]()
Grens toerisme is huge hier.
Ook dat is toerisme volgens de statistieken. En naar de markt, kledingwinkels, lunch.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
De Duitsers hier zijn echt geen toerisme. Die komen enkel boodschappen doen
Dagjes mensen. Als ik in Duitsland boodschappen ga doen, voel ik me ook geen toeristquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Want Duitsers zijn geen toeristen?![]()
Grens toerisme is huge hier.
Dit dusquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
De Duitsers hier zijn echt geen toerisme. Die komen enkel boodschappen doen
We willen volgende week gaan maar ook dat viel me mee. Een retourtje Amsterdam zonder korting is even duur.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:56 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn zelf graag de toeristennog 1,5e week, dan komen we ook boodschappen doen bij een onbekende supermarkt in de buurt en zoeken naar de weg.
Keulen is leuk Kyara, en goed betaalbaar en bereikbaar met de ICE als je op tijd boekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |