abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221435988
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:01 schreef Kyara het volgende:
Wervelwind vindt mijn oudste erg leuk, de rest wordt er kotsmisselijk van.
Ojee, bedankt voor de waarschuwing :D
  zondag 26 juli 2026 @ 14:39:53 #102
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221436262
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:05 schreef Kyara het volgende:

[..]
Naar Centerparcs? Helemaal leuk! Was echt heel ontspannen en gezellig. Geen meltdowns, gedoe of vastlopers. We waren bijna een normaal gezin O+ Echt heel fijn. En voor herhaling vatbaar.
Wat ontzettend fijn zeg O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221436282
Wat fijn Kyara! Klinkt heerlijk.

Hupje; als je net als mij hoogtevrees hebt, zou ik Troy overslaan. Ik zat er met B in, we gingen heeeeel langzaam omhoog en je kijkt dan zo de diepte in. B riep 'ik wil eruit' en ik krijste terug 'IK OOK!' Daarna was het gewoon tof, snel maar minder smooth dan bijvoorbeeld Joris en de Draak.

Winterberg is ontzettend mooi overigens, maar niet een plek waar ik terug zou komen. Afstanden vallen wat tegen. Wel enorm veel te doen, morgen zijn we er een week en doen even een dag niets. Elke dag op pad hakt er in inmiddels.

[ Bericht 0% gewijzigd door exode op 26-07-2026 15:33:57 ]
  zondag 26 juli 2026 @ 15:26:05 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221436732
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:05 schreef Kyara het volgende:

[..]
Naar Centerparcs? Helemaal leuk! Was echt heel ontspannen en gezellig. Geen meltdowns, gedoe of vastlopers. We waren bijna een normaal gezin O+ Echt heel fijn. En voor herhaling vatbaar.
Wat fijn! *O*
pi_221437779
Wat superfijn kyara!

Troy vond ik tof maar wel t gevoel dat mn organen achter waren gebleven op de baan...
S. 2014
J. 2016
pi_221439206
Troy is wel echt loeihard. :D Dat verraste mij echt!

Ik heb vorige week iets stoms gedaan. :')
Mijn duimnagel was al beschadigd onderaan maar wel helende.
Maar ik heb de nieuwe nagel lopen lospeuteren en nu zit ik met een open, ontstoken vinger. :@
Doet reteveel pijn en krijgt amper kans te genezen omdat ik steeds pleisters op moet vanwege mijn werk.
Het verbeterd dus amper en de pleister er weer afhalen is bijna goed voor flauwvallen. :')
Ik ga morgen even de huisarts bellen om het toch even te laten nakijken en misschien behandelen.

Stom, stom stom.
#neveragainstupid. :%
  zondag 26 juli 2026 @ 19:29:19 #107
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221439373
Au, dat klinkt heel pijnlijk Vencodark. Niet te lang wachten met die ha bellen zou ik zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 26 juli 2026 @ 19:44:15 #108
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221439640
Huu Venco ik voel het gewoon!
@Kyara wat fijn!

Hier waren de meiden er van vrijdag middag tot vanochtend.
Vrijdag werden ze gebracht en zetten ze even met hun vader het zwembad op alsof het niks was.
Grappig genoeg vond hun vader het dus echt heel tof hier, ook met de honden, en die man ken ik amper.
Hun broertje wilde mee naar de camper omdat ie dat lekker rustig vond zonder zussen.
Ze lunchten wel hier maar ze namen de door mij gemaakte goulash mee om op de camping op te eten.
En dat vonden wij echt helemaal niet erg.
Het was heerlijk om de meiden weer te zien, zij vonden het hier ook echt heerlijk en hun moeder zei al dat ze wel eens met het vliegtuig met zijn drietjes konden komen want dat was toch niet duur.
Dus leuk leuk.
Uiteindelijk heeft alleen die van 11 gezwommen, en pruimen geplukt en weet ik wat allemaal.
De oudste van 15 heeft vooral geslapen en gechilled met de honden en mijn hele canon vol geschoten dus daar moet ik nog naar kijken.
Vanochtend werden ze opgehaald en gingen ze door naar Eger.
Ze stonden hier helemaal alleen op de caming en hebben daar van genoten, ze hoefden nergens rekening mee te houden en hadden het zwembad voor zich alleen, alleen gisteren was er een groep die kwam bbqen daar en daar kregen ze ook nog van alles van.
Hier kwamen de buren allemaal kennis maken met de dames, ook leuk.
Ik ben bek af want die kinderen gaan laat naar bed maar het was echt leuk.
En het gedoe vergeet je dan meteen weer gelukkig.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221440034
Echt heel tof dat ze zo snel je kant al opkwamen en dat alles heel chill verliep. Jullie hebben die tijd met elkaar echt even goed gebruikt. :)
Op naar de volgende keer maar voor nu: alone time! :D
  zondag 26 juli 2026 @ 20:09:09 #110
176471 oh-oh
pi_221440236
Morgen komt er weer een vriendin met haar hond 😅
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221440324
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Morgen komt er weer een vriendin met haar hond 😅
Oh kak. Die vergat ik even. 3 in a row. :')
pi_221443054
Klinkt als een gezellig weekend oh oh!

Vandaag met mijn moeder naar een consulente voor haar aankomende heup vervanging... Ben benieuwd. Op dit soort momenten missen we mn pa extra, zij vanwege de steun en ik omdat alles bijna op mijn schouders hangt nu. Ik heb een zus maar die is overspannen en heeft 2 kleine pups dus druk ofzo
S. 2014
J. 2016
  maandag 27 juli 2026 @ 09:29:25 #113
176471 oh-oh
pi_221443635
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 15:09 schreef Tink89 het volgende:
Ik weet dat wij het vaak oneens zijn oh-oh, maar hoezo laat je zo over je heen lopen? Waarom vraag je niet gewoon om duidelijkheid, geef je aan dat het niet mogelijk om met z’n allen bij jou te slapen en wens je ze succes (eventueel met een suggestie waar ze wel kunnen slapen)? Dit is toch van de zotte…

En balen en sterkte met je vader FF! Ik zou er ook enorm van balen en dat gevoel kan bestaan naast zorgen en liefde.

Wij hebben gisteren de boot genomen naar Fanø en volgens de kinderen was het de leukste dag van hun leven. Sønderho bekijken, molen bezoeken, vliegeren op het beste vliegerstrand waar ik ooit geweest ben, op zeehondensafari en frietjes eten in een strandtent… en daarna helemaal kapot met de boot terug. Wat was dit fantastisch 😍
Ik wilde hier toch nog even op terug komen.
Die meiden zijn 15 en 11, en die kunnen niet zonder hun ouders naar mij toe komen.
Ik wilde ze echt heel erg graag zien en mijn huis laten zien en zo.
Maar die ouders wisten natuurlijk ook dat zij alle troeven in handen hadden en ik me maar te voegen had naar hun grillen.
Zo simpel is het.

Maar goed, uiteindelijk hebben we 1 hele dag en twee halve dagen gehad en 2 nachten en was het het helemaal waard.
( Groucho Marx )
pi_221446385
Mijn ouders hadden vorige week naar Frankrijk willen vertrekken voor vakantie maar vanwege de hitte en die bosbranden hebben ze geannuleerd. Anders hadden ze er tot de 10e ofzo nog gezeten.
Nu bleven ze thuis.

Nu kreeg mijn pa zaterdag klachten mbt wazig zien aan 1 oog en sinds vandaag ziet hij amper meer wat en wordt hij er ook duizelig van.
Blijkt dat zijn netvlies aan het los raken is en hij accuut (morgen) naar Rotterdam moet voor een intake en volgende week een operatie! :o

Wat een geluk bij een ongeluk dat ze dus niet in Frankrijk zitten!
Ze hebben nog nooit een vakantie geannuleerd dus het is stom toevallig.

Super vervelend voor pa.
Lullige is alleen: ik ben geen held hen naar Rotterdam te rijden, mijn moeder ook niet en mijn man kan niet want die gaat morgen het as van z’n vader ophalen. :{
Ik heb er wel een hekel aan dat ik zoiets dan toch niet goed durf. :@ en voor ze kan doen.

Dus even bedenken hoe dat wordt opgelost en of mijn moeder andere kennissen durft te vragen.
Veel chauffeurs waar ze ook nog bij op haar gemak is, hebben ze niet echt in kennis -of familiekring.
Broertje is nog een beetje té beginnend bestuurder voor Rotterdam. :+ Vinden ze ook niks.

Getver! -O-
  Redactie Frontpage maandag 27 juli 2026 @ 18:55:46 #115
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221446566
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 18:30 schreef vencodark het volgende:

Het is fijn dat dat 'in de buurt is', maar in Frankrijk pakken ze dat ook goed aan, weet ik nog van toen mijn pa dat dus wel op vakantie had. Is er niet iets als automaatje bij jullie? Of is dat te kort dag? (als dat een optie is, omdat je die persoon natuurlijk helemaal niet kent)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221446751
quote:
2s.gif Op maandag 27 juli 2026 18:55 schreef Troel het volgende:

[..]
Het is fijn dat dat 'in de buurt is', maar in Frankrijk pakken ze dat ook goed aan, weet ik nog van toen mijn pa dat dus wel op vakantie had. Is er niet iets als automaatje bij jullie? Of is dat te kort dag? (als dat een optie is, omdat je die persoon natuurlijk helemaal niet kent)
Ze zouden via Cz een taxi kunnen regelen, begreep ik zo gauw. Gaat ze morgen voor bellen.

Het gaat ook niet over onkunde van de Fransen. ;) Meer dat je zoiets niet wil als je op vakantie bent waar je de taal niet spreekt en pa de enige chauffeur is. :+
pi_221446907
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 18:30 schreef vencodark het volgende:
Mijn ouders hadden vorige week naar Frankrijk willen vertrekken voor vakantie maar vanwege de hitte en die bosbranden hebben ze geannuleerd. Anders hadden ze er tot de 10e ofzo nog gezeten.
Nu bleven ze thuis.

Nu kreeg mijn pa zaterdag klachten mbt wazig zien aan 1 oog en sinds vandaag ziet hij amper meer wat en wordt hij er ook duizelig van.
Blijkt dat zijn netvlies aan het los raken is en hij accuut (morgen) naar Rotterdam moet voor een intake en volgende week een operatie! :o

Super vervelend voor pa.
Lullige is alleen: ik ben geen held hen naar Rotterdam te rijden, mijn moeder ook niet en mijn man kan niet want die gaat morgen het as van z’n vader ophalen. :{
Ik heb er wel een hekel aan dat ik zoiets dan toch niet goed durf. :@ en voor ze kan doen.

Dus even bedenken hoe dat wordt opgelost en of mijn moeder andere kennissen durft te vragen.
Veel chauffeurs waar ze ook nog bij op haar gemak is, hebben ze niet echt in kennis -of familiekring.
Broertje is nog een beetje té beginnend bestuurder voor Rotterdam. :+ Vinden ze ook niks.

Getver! -O-
Ik weet natuurlijk niet van waar je moet komen maar ik vond het toen wel meevallen, ik rij pas sinds een jaar weer en moest toen naar t erasmus met de jongste... zweet op mn rug maar t ging eigenlijk heel goed. En t is vakantietijd.. wellicht scheelt dat
S. 2014
J. 2016
pi_221447237
Vanuit het Zuiden naar het Erasmus inderdaad. Het grootste deel zal prima gaan en de rest eigenlijk ook maar toch die zenuwen van drukte en chaos. Daar ben ik dan niet zo lekker mee.
Maar ja. Vroeger reed ik ook naar Blijdorp ofzo.
Het zit waarschijnlijk meer in mijn hoofd dan zou moeten hoor.
Het is iets meer dan een uurtje.
pi_221447357
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 20:28 schreef vencodark het volgende:
Vanuit het Zuiden naar het Erasmus inderdaad. Het grootste deel zal prima gaan en de rest eigenlijk ook maar toch die zenuwen van drukte en chaos. Daar ben ik dan niet zo lekker mee.
Maar ja. Vroeger reed ik ook naar Blijdorp ofzo.
Het zit waarschijnlijk meer in mijn hoofd dan zou moeten hoor.
Het is iets meer dan een uurtje.
Waar moet je naartoe Venco? Het oogziekenhuis? Is het een optie om de auto op bv p en r Slinge te zetten en met de metro verder te gaan? Of zijn je ouders daar te slecht ter been voor?

Aanvulling… vanaf de Kralingse zoom kan je met de metro rechtstreeks naar halte Dijkzicht. Sta je bijna voor de deur bij hem EMC.

[ Bericht 7% gewijzigd door LauriLynne op 27-07-2026 20:51:09 (Beter lezen…) ]
pi_221447838
Sterker nog: mijn ouders zijn helemaal niet slecht ter been. :+
Maar nee, als ik ze toch zover zou brengen dan gewoon waar ze moeten zijn. Zou nogal omslachtig zijn.
Ik hoor morgen vast meer. Wel even een spannende week weer.

Mijn man overwoog nog om de afspraak voor dat as ophalen te wijzigen voor mijn ouders. O+
Wat wel heel lief is, hij baalde echt. Maar na het ophalen wordt het gelijk met z’n familie uitgestrooid dus zoiets ga je niet even veranderen.

We zien wel.
  maandag 27 juli 2026 @ 22:01:04 #121
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221447861
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:56 schreef vencodark het volgende:
Sterker nog: mijn ouders zijn helemaal niet slecht ter been. :+
Maar nee, als ik ze toch zover zou brengen dan gewoon waar ze moeten zijn. Zou nogal omslachtig zijn.
Ik hoor morgen vast meer. Wel even een spannende week weer.

Mijn man overwoog nog om de afspraak voor dat as ophalen te wijzigen voor mijn ouders. O+
Wat wel heel lief is, hij baalde echt. Maar na het ophalen wordt het gelijk met z’n familie uitgestrooid dus zoiets ga je niet even veranderen.

We zien wel.
Dat is erg lief van je man dat hij dat aanbood.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221448121
Ah gets @vencodark Dat is wel toeval dan. Hopelijk kunnen ze je vader vlot helpen.

Leuke dag gehad in Toverland, de drukte viel me erg mee vandaag en het is best een leuk park. Bedankt voor de tips!
pi_221448379
Je kunt het ook zien als kans Venco, om die grens te verleggen of zachter te maken. Dat maakt het voor jezelf ook makkelijker als je in de toekomst ook ergens heen moet of wil.

Route goed voorbereiden zodat je ongeveer weet hoe je moet rijden zonder navigatie (Google streetview is daar ook erg fijn voor), Ouders op de achterbank zetten, rustige muziek op zetten en gewoon doen. En op tijd vertrekken zodat je de tijd hebt om evt om te rijden als dat ter plaatse makkelijker lijkt te zijn. De praktische vaardigheden heb je wel als je in bekend gebied wel rijdt.

En evt voor in de toekomst misschien wat rijlessen in Rotterdam of een andere grote onbekende stad nemen? Dat deed mijn ex-schoonmoeder ook toen ze rijangst had ontwikkeld en dat heeft haar toen enorm geholpen. En voor een rijleraar maakt het niet uit of je wel of niet al je rijbewijs hebt, zolang je maar betaalt.

Sterkte iig voor je vader!
  dinsdag 28 juli 2026 @ 15:42:56 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221451784
Soneal (15) zit iig in een prima algoritme op social media...

"Mam, een post van een of andere Elon Musk dick rider..."

Toen moest ik al lachen, en later ook nog "een van die glazers.." die moest hij me even uitleggen, maar die vind ik ook mooi :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221452555
Dus, at the end of the day, heeft mijn moeder een taxi geregeld. Misschien krijgt ze (een deel) vergoed en misschien ook niet.
Bloednerveus kwam ze vanmorgen nog even langs want haar telefoon doet gek en ze kreeg het niet gefixt.
Die taxi zou binnen een uur komen dus helemaal zenuwachtig.
Hoor net dat pa morgenochtend om 9 uur al geopereerd wordt, dus dat is heel vlot. Man kijkt of hij van werk weg kan blijven.

Mijn schoonvader is dus vanmiddag uitgestrooid. Mijn man vond het fijn dat ik erbij zou zijn dus ik had mijn ouders eigenlijk toch niet naar Rotterdam kunnen brengen vandaag. Ik had het nog met hem overlegd en ik kan mezelf niet in tweeën splitsen.

Dus…morgen even zien. Die taxi vandaag zou ¤200 heen en ¤200 terug hebben gekost. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')