Och H_T, altijd maar weer die vunzigheidquote:Op maandag 20 juli 2026 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
En wie weet kan er nog iemand een zoentje stelen
Dit is niet vunziger dan K3 hoor!quote:Op maandag 20 juli 2026 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Och H_T, altijd maar weer die vunzigheid
"En dan draag ik een matrozenmuts en niet veel meer dan dat"quote:Op maandag 20 juli 2026 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee oké maar dat is ook wel next level vunzig.
Zo klinkt het niet. Dit klinkt meer als evakostuum met een matrozenmuts.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"En dan draag ik een matrozenmuts en niet veel meer dan dat"
Dit kan ook gewoon een bikini zijn hoor
Als ik dan perse een pizzeria wil overvallen zou ik niet voor de plaatselijke Domino's kiezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:09 schreef zorro28 het volgende:
Een gewapende overval op een pizzeria in Assen, @:Cyan9 had honger?
Leuk! Waar in Oostenrijk ben je geweest?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:23 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn vannacht weer teruggekomen van 2,5 week in Oostenrijk. Dat was een mooie trip. Nu de Belgische Feestdag maar gebruiken om alle rommel weer weg te werken.
In Tirol. Eerst in het Stubaital en later in het Alpbachtal. Dat is allebei niet ver van Innsbruck, en ook niet zo ver van elkaar trouwens, maar al die dalen die je daar hebt, zien er toch weer anders uit en hebben hun eigen charme.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Waar in Oostenrijk ben je geweest?
Nu krijgt matrozenmuts voor mij toch een andere betekenisquote:Op dinsdag 21 juli 2026 06:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo klinkt het niet. Dit klinkt meer als evakostuum met een matrozenmuts.
Nope, toen was ik wat anders aan het doen. Ik weet niet direct wat, maar het woord soepkip viel een stuk minder vaakquote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:05 schreef NailQueen het volgende:
@:H_T was je nog naar Ernst en Bobbie geweest?
Leuk! In het Alpachtal hebben wij eens een doorreis-overnachting geboekt. En ook een kloof in de buurt bezocht, de Kaiserklamm uit mijn hoofd. Ik vond het een heel mooi, net dal. Ook een leuke makkelijke wandeling gemaakt daar.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Tirol. Eerst in het Stubaital en later in het Alpbachtal. Dat is allebei niet ver van Innsbruck, en ook niet zo ver van elkaar trouwens, maar al die dalen die je daar hebt, zien er toch weer anders uit en hebben hun eigen charme.
In het Stubaital waren we al eerder geweest, maar dat was toen maar een paar dagen, en met een klein kind zijn we toen ook niet naar de gletsjer gegaan, omdat we iets van 3200 meter te hoog vonden. Dat hebben we nu dus wel gedaan, met nog wat andere nieuwe plekken.
Het Alpbachtal is als dal niet zo groot, maar wel een vrij centraal punt waar je makkelijk naar andere plekken in de regio van. We hebben daar onder meer twee kloven, het kasteel van Kufstein, Familienpark Drachental (met een rodelbaan en waterspeeltuin enzo), Lauserland (met een rodelbaan en een waterspeeltuin enzo) en diverse wandelingen door de bergen gedaan.
Ja, daar zijn wij ook geweest. Je hebt daar een heel mooie route boven het water door de kloof. We zijn ook nog wat verder gegaan, dan daal je af naar het niveau van de rivier, en kan je in het water spelen. En daarna gingen we nog verder, het bos in, maar daar wemelde het van de steekvliegen, dus toen zijn we maar omgedraaid.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! In het Alpachtal hebben wij eens een doorreis-overnachting geboekt. En ook een kloof in de buurt bezocht, de Kaiserklamm uit mijn hoofd. Ik vond het een heel mooi, net dal. Ook een leuke makkelijke wandeling gemaakt daar.
Ja, het was inderdaad een mooie kloofwandeling! Wij hebben het standaard rondje gemaakt, dus terug door het bos. Meh, die Oostenrijkse steekvliegen zijn echt heel irritant. Ik ben ooit bij de klamm bij Kaprun zó te grazen genomen door die beestenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar zijn wij ook geweest. Je hebt daar een heel mooie route boven het water door de kloof. We zijn ook nog wat verder gegaan, dan daal je af naar het niveau van de rivier, en kan je in het water spelen. En daarna gingen we nog verder, het bos in, maar daar wemelde het van de steekvliegen, dus toen zijn we maar omgedraaid.
Ja, dat is op bepaalde plaatsen wel een irritant probleem inderdaad. Zelfs anti-insecten spray helpt daar nauwelijks tegen. Vreemd genoeg is het ook vaak van het ene op het andere moment weer over met de overlast.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad een mooie kloofwandeling! Wij hebben het standaard rondje gemaakt, dus terug door het bos. Meh, die Oostenrijkse steekvliegen zijn echt heel irritant. Ik ben ooit bij de klamm bij Kaprun zó te grazen genomen door die beesten
En beterschap voor jouquote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:22 schreef H_T het volgende:
Mijn neus produceert meer snot dan me lief is op het moment
Haha dat kan snel gaan ja. Hij is ook behoorlijk viral gegaan tijdens dit toernooi.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 23:37 schreef NailQueen het volgende:
Gisteren noemde ik even Erling Haaland. Inmiddels heeft hij op de socials mijn algroritme overgenomen(En hij is jarig!
)
Ja. Weet je ook al wat the Etihad is? Zodat je je kunt voorbereiden op het komende seizoen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:16 schreef NailQueen het volgende:
Haaland, Haaland
He's a blue just like his dad
Now he's at the Etihad
Ha Ha Ha Haaland, Hey!
Ik gun het die kerel die zijn haar laat groeien wel een knipbeurt (nee niet Erling Haa(r)land)quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:21 schreef Strani het volgende:
Niet dat ik iemand zou aanraden om fan van Manchester City te worden trouwens.
Ik moest het even opzoeken jaquote:Op woensdag 22 juli 2026 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Weet je ook al wat the Etihad is? Zodat je je kunt voorbereiden op het komende seizoen?
Behalve Liam en Noel Gallagher is er niemand fan van City nee.quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:21 schreef Strani het volgende:
Niet dat ik iemand zou aanraden om fan van Manchester City te worden trouwens.
Pretparkbinge?quote:
Volgende week waarschijnlijk ook nog naar Toverland.quote:
Ja dusquote:Op woensdag 22 juli 2026 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgende week waarschijnlijk ook nog naar Toverland.
We zitten hier nu in de buurt. Dus is zonde om het dan niet te doen. Zitten op 1,5 uur met de auto van Phantasialand. En ze zitten op een klein uurtje met de fiets van Toverland.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2026 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zitten hier nu in de buurt. Dus is zonde om het dan niet te doen. Zitten op 1,5 uur met de auto van Phantasialand. En ze zitten op een klein uurtje met de fiets van Toverland.![]()
Daar heb ik de camping ook wel op uitgezocht.
Ja. Al speelde hij als trainer met zijn teams wel beter dan Koemanbal.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:40 schreef Fred_B het volgende:
Mark van Bommel als coach van de Belgen. Dat is een verrassende keuze.
Het is wel lekker dat hij het dan niet van Nederland wordt
River Questquote:Op woensdag 22 juli 2026 11:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, heel veel plezier! Ik vind het een mooi compact park met veel leuke attracties
Ja, hij is zeker moderner dan Koeman. Maar hij heeft toch nog niet echt bewezen meer dan middelmaat te zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al speelde hij als trainer met zijn teams wel beter dan Koemanbal.
Lijkt voor Oranje toch heel erg de richting van Reiziger op te gaan...
Mark van Bommel, Marc Overmars, ik zie een verbandquote:Op woensdag 22 juli 2026 11:40 schreef Fred_B het volgende:
Daar lees ik toch weinig over. Wel dat veel mensen vrezen dat het Reiziger wordt, hij is een soort makkelijk doelwit: "hij zal het wel worden omdat hij een kleurtje heeft". Dat doet het goed aan talkshowtafels en in de Telegraaf.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al speelde hij als trainer met zijn teams wel beter dan Koemanbal.
Lijkt voor Oranje toch heel erg de richting van Reiziger op te gaan...
Twee parken in een week vind ik niet tellen als bingequote:
Voeg ik Talocanquote:
Als jij mij vertelt wat dat is wil ik er best een mening over hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2026 15:47 schreef H_T het volgende:
Heeft een van jullie een mening over rendangboemboes?
Drek in een bakje of zakje waarmee je rendang kan maken zonder dat je eerst 15 nieuwe kruiden hoeft te kopenquote:Op woensdag 22 juli 2026 15:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als jij mij vertelt wat dat is wil ik er best een mening over hebben
Soms zijn die dingen wel handig, maar ik zie ook dat veel varianten worden aangeprijst als 'verse kruidenmix'. Er is echt niets vers aanquote:Op woensdag 22 juli 2026 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Drek in een bakje of zakje waarmee je rendang kan maken zonder dat je eerst 15 nieuwe kruiden hoeft te kopen
De reden waarom Reiziger veel genoemd wordt is omdat die bondscoach van jong Oranje is (een hele slechte weliswaar) en daarnaast ook nog eens veelvuldig international is geweest. Het DEI stuk wordt vooral door een deel van de pers aangehaald.quote:Op woensdag 22 juli 2026 15:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar lees ik toch weinig over. Wel dat veel mensen vrezen dat het Reiziger wordt, hij is een soort makkelijk doelwit: "hij zal het wel worden omdat hij een kleurtje heeft". Dat doet het goed aan talkshowtafels en in de Telegraaf.
Arne Slot lijkt mij serieus in beeld. En als je de keuze hebt tussen Slot of Reiziger... dan lijkt me dat zelfs Nigel de Jong, zelfs als je denkt dat hij liever Reiziger zou benoemen vanwege woke en DEI en weetikveel, toch bij Slot uitkomt. Misschien Reiziger als assistent.
Ik eet nooit rendangquote:Op woensdag 22 juli 2026 15:47 schreef H_T het volgende:
Die heb ik nog niet! Ik denk erover dat te gaan maken, en als iemand dan bijvoorbeeld alvast kan zeggen dat die van de Albert Heijn niet te hachelen is dan weet ik dat ik beter een ander merk kan kopenquote:Op woensdag 22 juli 2026 16:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik eet nooit rendangWat is jouw mening er over?
Ik denk dat ze bij de toko lekkerder zijnquote:Op woensdag 22 juli 2026 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet! Ik denk erover dat te gaan maken, en als iemand dan bijvoorbeeld alvast kan zeggen dat die van de Albert Heijn niet te hachelen is dan weet ik dat ik beter een ander merk kan kopen
De verklaring dat Reiziger het zou worden vanwege het DEI verhaal vind ik ook weer niet zo heel vreemd gedacht. Als trainer heeft hij nog geen enkele aanleiding gegeven waarom het goede keuze zou zijn. Was het Heitinga of De Wolf geweest, dan was de gedachte op vergelijkbare wijze waarschijnlijk dat het zonodig iemand van Ajax of Feyenoord moest zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
De reden waarom Reiziger veel genoemd wordt is omdat die bondscoach van jong Oranje is (een hele slechte weliswaar) en daarnaast ook nog eens veelvuldig international is geweest. Het DEI stuk wordt vooral door een deel van de pers aangehaald.
Reiziger zou vooral heel erg bij de veilige (maar zeer slechte) keuze passen die de KNVB de laatste jaren neemt.
Ik geloof dat hij bij Ajax als coach nog wel goed bekendstond. Vind het ook wel een sympathieke gast, voor zover ik dat kan beoordelen. Maar er is geen scenario waarin je bij Reiziger uitkomt als de coach die Oranje nu nodig heeft. Dat moet de KNVB toch ook inzien.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
De reden waarom Reiziger veel genoemd wordt is omdat die bondscoach van jong Oranje is (een hele slechte weliswaar) en daarnaast ook nog eens veelvuldig international is geweest. Het DEI stuk wordt vooral door een deel van de pers aangehaald.
Reiziger zou vooral heel erg bij de veilige (maar zeer slechte) keuze passen die de KNVB de laatste jaren neemt.
Andersom hoor je ook van donkere trainers als Stanley Menzo dat ze het gevoel hebben dat ze vanwege hun huidskleur geen kans krijgen. Wie weet heeft Reiziger ook minder kans om bij een topclub te trainen, omdat hij niet wit is. In dat geval is het goed dat de KNVB hem wel die kans geeft.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De verklaring dat Reiziger het zou worden vanwege het DEI verhaal vind ik ook weer niet zo heel vreemd gedacht. Als trainer heeft hij nog geen enkele aanleiding gegeven waarom het goede keuze zou zijn. Was het Heitinga of De Wolf geweest, dan was de gedachte op vergelijkbare wijze waarschijnlijk dat het zonodig iemand van Ajax of Feyenoord moest zijn.
Ik vind het goed dat ze bestaan!quote:Op woensdag 22 juli 2026 15:47 schreef H_T het volgende:
Kan goed, maar dan moet ik daar voor sluitingstijd zijn en supermarkten zijn wel langer openquote:Op woensdag 22 juli 2026 16:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij de toko lekkerder zijn
Beetje tactisch combineren met Taron en je waait zo weer droogquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
River quest niet ingegaan. Slaan we over. Het is geen zonnige dag, en geen zin om de hele dag doorweekt te blijven.
Slimquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
River quest niet ingegaan. Slaan we over. Het is geen zonnige dag, en geen zin om de hele dag doorweekt te blijven.
Ik heb die van conimex weleens gehad, vond het prima te doen! Bij de toko heb je wel meer keuze. Maar kan me niet herinneren dat ik die nu veel lekkerder vondquote:Op woensdag 22 juli 2026 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet! Ik denk erover dat te gaan maken, en als iemand dan bijvoorbeeld alvast kan zeggen dat die van de Albert Heijn niet te hachelen is dan weet ik dat ik beter een ander merk kan kopen
Ahh die is zo leuk! Ik had er wel doorweekt voor rond willen lopen. En ze hadden toch ook van die drooghokken erbij?quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Taron helaas ook niet gedaan. Hele dag meer dan een uur wachttijd.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje tactisch combineren met Taron en je waait zo weer droogof Chiapas met Black Mamba combineren als je in die hoek van het park bent
Dat zulk racisme voorkomt geloof ik ook best. Maar dan nog vind ik het Nederlands Elftal een te belangrijk project (niet alleen sportief, maar ook vanwege de economische impact van het missen van een eindronde) om iemand op te zetten die nog niets bewezen heeft. Als de KNVB het goede voorbeeld had willen geven, hadden ze beter in een eerder stadium Van Bronckhorst benaderd. Daar zou ongetwijfeld ook kritiek op zijn, maar dan niet vanwege zijn huidskleur.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Andersom hoor je ook van donkere trainers als Stanley Menzo dat ze het gevoel hebben dat ze vanwege hun huidskleur geen kans krijgen. Wie weet heeft Reiziger ook minder kans om bij een topclub te trainen, omdat hij niet wit is. In dat geval is het goed dat de KNVB hem wel die kans geeft.
(laat het alsjeblieft niet Reiziger zijn.)
In Phantasialand ben je ook al gauw drie minuten onderweg naar een andere hoek inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje tactisch combineren met Taron en je waait zo weer droogof Chiapas met Black Mamba combineren als je in die hoek van het park bent
Oei, Taron is wat mij betreft wel DE attractie van Phantasialand. Ondanks nog een paar andere mooie dingen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Taron helaas ook niet gedaan. Hele dag meer dan een uur wachttijd.
Fly wel gedaan .
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 22 juli 2026 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zulk racisme voorkomt geloof ik ook best. Maar dan nog vind ik het Nederlands Elftal een te belangrijk project (niet alleen sportief, maar ook vanwege de economische impact van het missen van een eindronde) om iemand op te zetten die nog niets bewezen heeft. Als de KNVB het goede voorbeeld had willen geven, hadden ze beter in een eerder stadium Van Bronckhorst benaderd. Daar zou ongetwijfeld ook kritiek op zijn, maar dan niet vanwege zijn huidskleur.
Je had de single riders kunnen proberenquote:Op woensdag 22 juli 2026 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Taron helaas ook niet gedaan. Hele dag meer dan een uur wachttijd.
Fly wel gedaan .
Ik heb er een van Koningsvogel gekochtquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb die van conimex weleens gehad, vond het prima te doen! Bij de toko heb je wel meer keuze. Maar kan me niet herinneren dat ik die nu veel lekkerder vond
Preciesquote:Op woensdag 22 juli 2026 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Phantasialand ben je ook al gauw drie minuten onderweg naar een andere hoek inderdaad
Ik ben blij dat de Belgen hem al kiezen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:40 schreef Fred_B het volgende:
Gister Rikscha was 5 minuten, dus die hebben we meegepakt en Villa Volta 10 minuten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:39 schreef H_T het volgende:
Phantasialands versie van Villa Volta is wel behoorlijk matig en Geister Rikscha zou ik ook niet meer dan tien minuten voor in de rij gaan staan. Gelukkig is dat ook nog nooit voorgekomen
Ja, maar blijkbaar vond iedereen dat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oei, Taron is wat mij betreft wel DE attractie van Phantasialand. Ondanks nog een paar andere mooie dingen.
Het is sowieso wel bijzonder dat Villa Volta na elke mislukte versie in een ander park weer een beetje beter wordt. Het lijkt niet zo moeilijk, maar op de één of andere manier is die in de Efteling toch altijd superieur.quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:39 schreef H_T het volgende:
Phantasialands versie van Villa Volta is wel behoorlijk matig en Geister Rikscha zou ik ook niet meer dan tien minuten voor in de rij gaan staan. Gelukkig is dat ook nog nooit voorgekomen
Ja, en Toverland heeft ook mooie achtbanenquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar vond iedereen dat.![]()
Volgende keer die weer doen.
Alleen was dat een fan van Manchester United.quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik gun het die kerel die zijn haar laat groeien wel een knipbeurt (nee niet Erling Haa(r)land)
quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen was dat een fan van Manchester United.
https://www.telegraaf.nl/(...)pelen/159075188.htmlquote:De initiatiefnemers stellen dat scheidsrechter Slavko Vinčić ’een controversiële en corrupte rol heeft gespeeld’ tijdens de wedstrijd en beweren zelfs dat hij ’zou zijn omgekocht om de uitslag te beïnvloeden’.
Wow. Jij bent een uniek mensquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik was 31 jaar toen ik er achter kwam dat er een Manchester City en een Manchester United bestond
Willen ze dan ook alle wedstrijden waarbij Argentinië geholpen is door de scheidsrechter laten overspelen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:53 schreef AgnesGru het volgende:
Niet De Speld:
Argentijnse supporters verzamelen handtekeningen om verloren WK-finale tegen Spanje te laten overspelen
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)pelen/159075188.html
Gewoon nul zelfreflectie hè...quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:53 schreef AgnesGru het volgende:
Niet De Speld:
Argentijnse supporters verzamelen handtekeningen om verloren WK-finale tegen Spanje te laten overspelen
[..]
Jup, te triest voor woorden eigenlijk.quote:
Dat kennen ze daar niet.quote:
Iedereen kan daar een petitie opzetten. En als het Nederlands elftal verliest, dan kijken veel mensen ook naar de scheidsrechter (Nu niet, nu hadden we een andere zondebok gevonden). Dit klinkt eerder als fophef.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:53 schreef AgnesGru het volgende:
Niet De Speld:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |