Ja. Weet je ook al wat the Etihad is? Zodat je je kunt voorbereiden op het komende seizoen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:16 schreef NailQueen het volgende:
Haaland, Haaland
He's a blue just like his dad
Now he's at the Etihad
Ha Ha Ha Haaland, Hey!
Ik gun het die kerel die zijn haar laat groeien wel een knipbeurt (nee niet Erling Haa(r)land)quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:21 schreef Strani het volgende:
Niet dat ik iemand zou aanraden om fan van Manchester City te worden trouwens.
Ik moest het even opzoeken jaquote:Op woensdag 22 juli 2026 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Weet je ook al wat the Etihad is? Zodat je je kunt voorbereiden op het komende seizoen?
Behalve Liam en Noel Gallagher is er niemand fan van City nee.quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:21 schreef Strani het volgende:
Niet dat ik iemand zou aanraden om fan van Manchester City te worden trouwens.
Pretparkbinge?quote:
Volgende week waarschijnlijk ook nog naar Toverland.quote:
Ja dusquote:Op woensdag 22 juli 2026 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgende week waarschijnlijk ook nog naar Toverland.
We zitten hier nu in de buurt. Dus is zonde om het dan niet te doen. Zitten op 1,5 uur met de auto van Phantasialand. En ze zitten op een klein uurtje met de fiets van Toverland.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2026 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zitten hier nu in de buurt. Dus is zonde om het dan niet te doen. Zitten op 1,5 uur met de auto van Phantasialand. En ze zitten op een klein uurtje met de fiets van Toverland.![]()
Daar heb ik de camping ook wel op uitgezocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |