abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221406159
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 15:47 schreef H_T het volgende:
Heeft een van jullie een mening over rendangboemboes?
Als jij mij vertelt wat dat is wil ik er best een mening over hebben
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 22 juli 2026 @ 15:55:22 #152
39237 crew  H_T
2733
pi_221406165
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 15:53 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Als jij mij vertelt wat dat is wil ik er best een mening over hebben
Drek in een bakje of zakje waarmee je rendang kan maken zonder dat je eerst 15 nieuwe kruiden hoeft te kopen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_221406232
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 15:55 schreef H_T het volgende:

[..]
Drek in een bakje of zakje waarmee je rendang kan maken zonder dat je eerst 15 nieuwe kruiden hoeft te kopen
Soms zijn die dingen wel handig, maar ik zie ook dat veel varianten worden aangeprijst als 'verse kruidenmix'. Er is echt niets vers aan :')
  woensdag 22 juli 2026 @ 16:09:39 #154
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_221406348
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 15:39 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Daar lees ik toch weinig over. Wel dat veel mensen vrezen dat het Reiziger wordt, hij is een soort makkelijk doelwit: "hij zal het wel worden omdat hij een kleurtje heeft". Dat doet het goed aan talkshowtafels en in de Telegraaf.

Arne Slot lijkt mij serieus in beeld. En als je de keuze hebt tussen Slot of Reiziger... dan lijkt me dat zelfs Nigel de Jong, zelfs als je denkt dat hij liever Reiziger zou benoemen vanwege woke en DEI en weetikveel, toch bij Slot uitkomt. Misschien Reiziger als assistent.
De reden waarom Reiziger veel genoemd wordt is omdat die bondscoach van jong Oranje is (een hele slechte weliswaar) en daarnaast ook nog eens veelvuldig international is geweest. Het DEI stuk wordt vooral door een deel van de pers aangehaald.

Reiziger zou vooral heel erg bij de veilige (maar zeer slechte) keuze passen die de KNVB de laatste jaren neemt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_221406392
Serieuze regen hier ineens :o
pi_221406423
quote:
Ik eet nooit rendang :@ Wat is jouw mening er over?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 22 juli 2026 @ 16:32:58 #157
39237 crew  H_T
2733
pi_221406500
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 16:20 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik eet nooit rendang :@ Wat is jouw mening er over?
Die heb ik nog niet! Ik denk erover dat te gaan maken, en als iemand dan bijvoorbeeld alvast kan zeggen dat die van de Albert Heijn niet te hachelen is dan weet ik dat ik beter een ander merk kan kopen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_221406528
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 16:32 schreef H_T het volgende:

[..]
Die heb ik nog niet! Ik denk erover dat te gaan maken, en als iemand dan bijvoorbeeld alvast kan zeggen dat die van de Albert Heijn niet te hachelen is dan weet ik dat ik beter een ander merk kan kopen
Ik denk dat ze bij de toko lekkerder zijn :@
pi_221406543
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 16:09 schreef Redefine het volgende:

[..]
De reden waarom Reiziger veel genoemd wordt is omdat die bondscoach van jong Oranje is (een hele slechte weliswaar) en daarnaast ook nog eens veelvuldig international is geweest. Het DEI stuk wordt vooral door een deel van de pers aangehaald.

Reiziger zou vooral heel erg bij de veilige (maar zeer slechte) keuze passen die de KNVB de laatste jaren neemt.
De verklaring dat Reiziger het zou worden vanwege het DEI verhaal vind ik ook weer niet zo heel vreemd gedacht. Als trainer heeft hij nog geen enkele aanleiding gegeven waarom het goede keuze zou zijn. Was het Heitinga of De Wolf geweest, dan was de gedachte op vergelijkbare wijze waarschijnlijk dat het zonodig iemand van Ajax of Feyenoord moest zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_221406546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 16:16 schreef zorro28 het volgende:
Serieuze regen hier ineens :o
Ik ben blij dat de melige regen gestopt is.
pi_221406556
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 16:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij bij Ajax als coach nog wel goed bekendstond. Vind het ook wel een sympathieke gast, voor zover ik dat kan beoordelen. Maar er is geen scenario waarin je bij Reiziger uitkomt als de coach die Oranje nu nodig heeft. Dat moet de KNVB toch ook inzien.
pi_221406646
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 16:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]
De verklaring dat Reiziger het zou worden vanwege het DEI verhaal vind ik ook weer niet zo heel vreemd gedacht. Als trainer heeft hij nog geen enkele aanleiding gegeven waarom het goede keuze zou zijn. Was het Heitinga of De Wolf geweest, dan was de gedachte op vergelijkbare wijze waarschijnlijk dat het zonodig iemand van Ajax of Feyenoord moest zijn.
Andersom hoor je ook van donkere trainers als Stanley Menzo dat ze het gevoel hebben dat ze vanwege hun huidskleur geen kans krijgen. Wie weet heeft Reiziger ook minder kans om bij een topclub te trainen, omdat hij niet wit is. In dat geval is het goed dat de KNVB hem wel die kans geeft.

(laat het alsjeblieft niet Reiziger zijn.)
pi_221406720
quote:
Ik vind het goed dat ze bestaan!
Weet je zo voldoende?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 22 juli 2026 @ 17:12:41 #164
39237 crew  H_T
2733
pi_221406729
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 16:38 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik denk dat ze bij de toko lekkerder zijn :@
Kan goed, maar dan moet ik daar voor sluitingstijd zijn en supermarkten zijn wel langer open
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 22 juli 2026 @ 17:41:41 #165
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221406935
River quest niet ingegaan. Slaan we over. Het is geen zonnige dag, en geen zin om de hele dag doorweekt te blijven. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 22 juli 2026 @ 17:42:45 #166
39237 crew  H_T
2733
pi_221406939
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
River quest niet ingegaan. Slaan we over. Het is geen zonnige dag, en geen zin om de hele dag doorweekt te blijven. :@
Beetje tactisch combineren met Taron en je waait zo weer droog :s) of Chiapas met Black Mamba combineren als je in die hoek van het park bent
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2026 @ 17:42:54 #167
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221406940
quote:
Slim :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221406954
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 16:32 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik heb die van conimex weleens gehad, vond het prima te doen! Bij de toko heb je wel meer keuze. Maar kan me niet herinneren dat ik die nu veel lekkerder vond :@
pi_221406974
quote:
Ahh die is zo leuk! Ik had er wel doorweekt voor rond willen lopen. En ze hadden toch ook van die drooghokken erbij? :P
  woensdag 22 juli 2026 @ 18:20:38 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221407125
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 17:42 schreef H_T het volgende:

[..]
Beetje tactisch combineren met Taron en je waait zo weer droog :s) of Chiapas met Black Mamba combineren als je in die hoek van het park bent
Taron helaas ook niet gedaan. Hele dag meer dan een uur wachttijd. ;(

Fly wel gedaan . *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221407172
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 16:57 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Andersom hoor je ook van donkere trainers als Stanley Menzo dat ze het gevoel hebben dat ze vanwege hun huidskleur geen kans krijgen. Wie weet heeft Reiziger ook minder kans om bij een topclub te trainen, omdat hij niet wit is. In dat geval is het goed dat de KNVB hem wel die kans geeft.

(laat het alsjeblieft niet Reiziger zijn.)
Dat zulk racisme voorkomt geloof ik ook best. Maar dan nog vind ik het Nederlands Elftal een te belangrijk project (niet alleen sportief, maar ook vanwege de economische impact van het missen van een eindronde) om iemand op te zetten die nog niets bewezen heeft. Als de KNVB het goede voorbeeld had willen geven, hadden ze beter in een eerder stadium Van Bronckhorst benaderd. Daar zou ongetwijfeld ook kritiek op zijn, maar dan niet vanwege zijn huidskleur.
pi_221407177
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 17:42 schreef H_T het volgende:

[..]
In Phantasialand ben je ook al gauw drie minuten onderweg naar een andere hoek inderdaad :+
pi_221407196
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Fly wel gedaan . *O*
Oei, Taron is wat mij betreft wel DE attractie van Phantasialand. Ondanks nog een paar andere mooie dingen.
pi_221407276
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 18:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat zulk racisme voorkomt geloof ik ook best. Maar dan nog vind ik het Nederlands Elftal een te belangrijk project (niet alleen sportief, maar ook vanwege de economische impact van het missen van een eindronde) om iemand op te zetten die nog niets bewezen heeft. Als de KNVB het goede voorbeeld had willen geven, hadden ze beter in een eerder stadium Van Bronckhorst benaderd. Daar zou ongetwijfeld ook kritiek op zijn, maar dan niet vanwege zijn huidskleur.
Hier ben ik het wel mee eens :)
Mjah, de dag na Nederland - Marokko riep ik al dat ik Wiegman als coach wilde en daar sta ik nog steeds achter. Zij heeft zich zo bewezen, zeker op EK's. Zij is wat mij betreft de topkandidaat en Slot op twee.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 22 juli 2026 @ 18:35:31 #175
39237 crew  H_T
2733
pi_221407302
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Fly wel gedaan . *O*
Je had de single riders kunnen proberen
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')