En wie weet kan er nog iemand een zoentje stelenquote:Op maandag 20 juli 2026 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dat maakt het juist extra spannend.
Och H_T, altijd maar weer die vunzigheidquote:Op maandag 20 juli 2026 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
En wie weet kan er nog iemand een zoentje stelen
Dit is niet vunziger dan K3 hoor!quote:Op maandag 20 juli 2026 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Och H_T, altijd maar weer die vunzigheid
"En dan draag ik een matrozenmuts en niet veel meer dan dat"quote:Op maandag 20 juli 2026 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee oké maar dat is ook wel next level vunzig.
Zo klinkt het niet. Dit klinkt meer als evakostuum met een matrozenmuts.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"En dan draag ik een matrozenmuts en niet veel meer dan dat"
Dit kan ook gewoon een bikini zijn hoor
Als ik dan perse een pizzeria wil overvallen zou ik niet voor de plaatselijke Domino's kiezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:09 schreef zorro28 het volgende:
Een gewapende overval op een pizzeria in Assen, @:Cyan9 had honger?
Leuk! Waar in Oostenrijk ben je geweest?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:23 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn vannacht weer teruggekomen van 2,5 week in Oostenrijk. Dat was een mooie trip. Nu de Belgische Feestdag maar gebruiken om alle rommel weer weg te werken.
In Tirol. Eerst in het Stubaital en later in het Alpbachtal. Dat is allebei niet ver van Innsbruck, en ook niet zo ver van elkaar trouwens, maar al die dalen die je daar hebt, zien er toch weer anders uit en hebben hun eigen charme.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Waar in Oostenrijk ben je geweest?
Nu krijgt matrozenmuts voor mij toch een andere betekenisquote:Op dinsdag 21 juli 2026 06:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo klinkt het niet. Dit klinkt meer als evakostuum met een matrozenmuts.
Nope, toen was ik wat anders aan het doen. Ik weet niet direct wat, maar het woord soepkip viel een stuk minder vaakquote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:05 schreef NailQueen het volgende:
@:H_T was je nog naar Ernst en Bobbie geweest?
Leuk! In het Alpachtal hebben wij eens een doorreis-overnachting geboekt. En ook een kloof in de buurt bezocht, de Kaiserklamm uit mijn hoofd. Ik vond het een heel mooi, net dal. Ook een leuke makkelijke wandeling gemaakt daar.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Tirol. Eerst in het Stubaital en later in het Alpbachtal. Dat is allebei niet ver van Innsbruck, en ook niet zo ver van elkaar trouwens, maar al die dalen die je daar hebt, zien er toch weer anders uit en hebben hun eigen charme.
In het Stubaital waren we al eerder geweest, maar dat was toen maar een paar dagen, en met een klein kind zijn we toen ook niet naar de gletsjer gegaan, omdat we iets van 3200 meter te hoog vonden. Dat hebben we nu dus wel gedaan, met nog wat andere nieuwe plekken.
Het Alpbachtal is als dal niet zo groot, maar wel een vrij centraal punt waar je makkelijk naar andere plekken in de regio van. We hebben daar onder meer twee kloven, het kasteel van Kufstein, Familienpark Drachental (met een rodelbaan en waterspeeltuin enzo), Lauserland (met een rodelbaan en een waterspeeltuin enzo) en diverse wandelingen door de bergen gedaan.
Ja, daar zijn wij ook geweest. Je hebt daar een heel mooie route boven het water door de kloof. We zijn ook nog wat verder gegaan, dan daal je af naar het niveau van de rivier, en kan je in het water spelen. En daarna gingen we nog verder, het bos in, maar daar wemelde het van de steekvliegen, dus toen zijn we maar omgedraaid.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! In het Alpachtal hebben wij eens een doorreis-overnachting geboekt. En ook een kloof in de buurt bezocht, de Kaiserklamm uit mijn hoofd. Ik vond het een heel mooi, net dal. Ook een leuke makkelijke wandeling gemaakt daar.
Ja, het was inderdaad een mooie kloofwandeling! Wij hebben het standaard rondje gemaakt, dus terug door het bos. Meh, die Oostenrijkse steekvliegen zijn echt heel irritant. Ik ben ooit bij de klamm bij Kaprun zó te grazen genomen door die beestenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar zijn wij ook geweest. Je hebt daar een heel mooie route boven het water door de kloof. We zijn ook nog wat verder gegaan, dan daal je af naar het niveau van de rivier, en kan je in het water spelen. En daarna gingen we nog verder, het bos in, maar daar wemelde het van de steekvliegen, dus toen zijn we maar omgedraaid.
Ja, dat is op bepaalde plaatsen wel een irritant probleem inderdaad. Zelfs anti-insecten spray helpt daar nauwelijks tegen. Vreemd genoeg is het ook vaak van het ene op het andere moment weer over met de overlast.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad een mooie kloofwandeling! Wij hebben het standaard rondje gemaakt, dus terug door het bos. Meh, die Oostenrijkse steekvliegen zijn echt heel irritant. Ik ben ooit bij de klamm bij Kaprun zó te grazen genomen door die beesten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |