wijkopenautos.nl weet het!quote:Op zondag 19 juli 2026 22:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel reclames doet die Coronel wel niet.
Tot 'ie de garage kan betalen na al die crashes.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tim Alfa of Tom Romeo?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat dus. Alsof het in slowmotion wordt afsgespeeld.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:47 schreef RamboDirk het volgende:
Voor mijn gevoel zit ik al 4 uur te kijken en heb ik een half uurtje voetbal gezien.wat een gekut
Rutger van Barneveld niet waarderenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De muziek van tegenwoordig is niet om aan te horen dus recyclen ze oude meuk.
Om 22:30 gaat het licht uitquote:
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel netjes gedoucht.
Die zit altijd all-inclusive, handdoekje op de ligstoel bij het zwembad etc.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel met de auto, daar heeft @:poepz0r een pittige mening over.
Familie van?quote:
Is dat de broer van?quote:
Wir Sind Heldenquote:
Alsjeblieftquote:Op zondag 19 juli 2026 22:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die zit altijd all inclusive, handdoekje op de stoel bij het zwembad etc.
Ja of een prima telstar - willem 2.. wat is je punt :pquote:Op zondag 19 juli 2026 22:50 schreef RipCity het volgende:
Als dit Ajax v Feyenoord was geweest hadden we gezegd slechtste klassieker in 25 jaar
Hij is een soort sekteleider van wie alles gepikt wordtquote:Op zondag 19 juli 2026 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Zal straks wel weer wat leuks doen, maar ik zou echt helemaal gestoord worden van een teamgenoot als Messi. Doet echt helemaal niets, tot die de bal een keer krijgt. En dat is in deze wedstrijd niet zo vaak.
Jamaar die kakkabouter doet het meestal toch. Dat kun je niet ontkennen.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Zal straks wel weer wat leuks doen, maar ik zou echt helemaal gestoord worden van een teamgenoot als Messi. Doet echt helemaal niets, tot die de bal een keer krijgt. En dat is in deze wedstrijd niet zo vaak.
Als Argentinië wint haal ik een Argentijnse steak en prik het helemaal lekquote:Op zondag 19 juli 2026 22:51 schreef De_Kraam het volgende:
96e minuut komt de 0-1 van die kutkabouter en dan kan de TV weer uit.
Regelt een hoop gratis vrije trappenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:51 schreef De_Kraam het volgende:
96e minuut komt de 0-1 van die kutkabouter en dan kan de TV weer uit.
We hebben toch een paar toppotjes gehad hoor bohhquote:Op zondag 19 juli 2026 22:52 schreef Toby56 het volgende:
Tot nu toe is dit een passende finale voor "het beste WK ooit".
Tuurlijk, maar de andere 9 op het veld moeten voor 10 werken. Lijkt goed te werken voor die sekte, maar ik zou er helemaal gestoord van wordenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jamaar die kakkabouter doet het meestal toch. Dat kun je niet ontkennen.
Het controleren is eraf, vol in de aanval nu met die wissels, zeer riskant nu, als argentinie kan uitbreken is het snel over.quote:
Naja als het werkt...je naam staat in de boeken.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de andere 9 op het veld moeten voor 10 werken. Lijkt goed te werken voor die sekte, maar ik zou er helemaal gestoord van worden
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |