Dan valt ie zo via MESSIAS aan de andere kantquote:
Ik ga voor een kopje theequote:
Ligt eraan wat ze met de fifa hebben afgesprokenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Argentinie gaat er zo één in het netje leggen dus.
Werkt juist averechts lang pauzequote:Op zondag 19 juli 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan heb je zo lang rust en verandert er nog niks in het spelbeeld.
Het zou veruit de meest onterechte kampioen ooit zijn. Maar dat interesseert ze daar natuurlijk geen hol.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het al eerder geroepen maar wat een walgelijk elftal is dit Argentinie toch, die overstijgen wel echt alles
Dat moet ik nog beslissen.quote:
Boven de 80° in ieder gevalquote:
Helene Fischer als toetje?quote:Op zondag 19 juli 2026 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Katja Schuurman 51.
Toch zou ik ze allebei keihard raken.
Alleen zij en de TOTO-spelers zullen ervan genietenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zou veruit de meest onterechte kampioen ooit zijn. Maar dat interesseert ze daar natuurlijk geen hol.
Duitsland in 1954 stelt zich ook kandidaatquote:Op zondag 19 juli 2026 22:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zou veruit de meest onterechte kampioen ooit zijn. Maar dat interesseert ze daar natuurlijk geen hol.
Hebben echt een lollerschema gehad ook, en die klootzak Tuchel verneukte het voor de Engelsen in de halve finale.quote:Op zondag 19 juli 2026 22:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En Jutta en Jake Paulquote:Op zondag 19 juli 2026 22:46 schreef vul_maar_in het volgende:
Echt niemand behalve Argentijnen, de FIFA en wat foute Duitsers zijn voor Argentinië.
Ik snap het gewoon niet.
Lekker man.quote:
Hallo Lennyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |