Ik dacht pindakaas, ook ivm de pinda's, anders zou ik het niet weten, of wacht, humus of hoe die meuk heet misschien.quote:
same en daardoor beetje geen zin meer in. terwijl mss elke kans is een nieuwe. maarja. ik ben er ook niet actief meer mee bezig nu.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je, ik zou ook wel dingen met iemand willen doen die hetzelfde wil alleen krijg ik dat niet voor elkaar. Dus voor nu opgegeven. Te veel drama gehad, geen zin meer in.
quote:
Het zal absoluut lekker zijn alleen bij het plaatje gaat mijn brein toch weer de verkeerde kant op of zo.quote:
Maar je gaat toch geen nootjes dippen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht pindakaas, ook ivm de pinda's, anders zou ik het niet weten, of wacht, humus of hoe die meuk heet misschien.
Stond dat niet tussen al die flessen?quote:
Is altijd welkom.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Oh gelukkig niet, had gewoon zin om te zorgen voor lekkers vandaag. Ook al is het digitaal.
Dat dacht ik ook maar wat is het dan en waarom zit het daar.quote:
tijdens corona ook nog een echte meetquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Is altijd welkom.![]()
Tijdens corona was het ook fijn om hier digitaal met anderen bierproeverij te doen, of gewoon even kletsen. Dat zijn toch de momenten dingen van zo'n forum.
Ja was alleen wel binnen bepaalde tijden. Echt niet meer te geloven toch als je terugdenkt naar hoe dat was.quote:
quote:
Ik ga niet meer zoeken, als het zo moet zijn zal het wel gebeuren en naar een kroeg ga ik al helemaal niet omdat ik zelf niet zo van alcohol hou en je daar dan bepaalde types tegenkomt waar ik zeker geen relatie mee wil.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
same en daardoor beetje geen zin meer in. terwijl mss elke kans is een nieuwe. maarja. ik ben er ook niet actief meer mee bezig nu.
mss over paar maanden probeer ik wel weer. maar in kroeg hangen te oud voor dus is toch dating sites.
Dacht ik ook vandaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Is altijd welkom.![]()
Tijdens corona was het ook fijn om hier digitaal met anderen bierproeverij te doen, of gewoon even kletsen. Dat zijn toch de fijne momenten van zo'n forum.
Verrekte kutquote:
Zo werkt dat niet kree. Leuk nummer, maar ga niet met je op date.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:19 schreef kree het volgende:
iemand die dit leuk vind ga ik mee op date
Bekijk deze YouTube-video
nee dat lijkt een compleet andere wereldquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja was alleen wel binnen bepaalde tijden. Echt niet meer te geloven toch als je terugdenkt naar hoe dat was.
Nee, die mag je hier niet postenquote:
ja had dat ook niet verwacht ook trouwens, maar vertel ik iets over wat ik leuk vind. wat vinden jullie als vrouwen dan leuk? of moeten we als mannen blijven raden?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet kree. Leuk nummer, maar ga niet met je op date.
Ja dan valt dat bagger topic toch wat tegen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Is altijd welkom.![]()
Tijdens corona was het ook fijn om hier digitaal met anderen bierproeverij te doen, of gewoon even kletsen. Dat zijn toch de fijne momenten van zo'n forum.
Ik mis het ook, zou het leuk vinden om de meeste weer te zien. Ik heb mij prima vermaakt iig.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat lijkt een compleet andere wereld
Mis de 40+ meets wel
Daar is kpd voor.quote:
Soms is het minder druk, maar nog steeds een prima plek wat mij betreft om te posten.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan valt dat bagger topic toch wat tegen.
Niet raden, gewoon vragen en er is niet iets algemeens wat vrouwen leuk vinden, allemaal verschillend, net als mannen. Alhoewel...ja ok, laat maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja had dat ook niet verwacht ook trouwens, maar vertel ik iets over wat ik leuk vind. wat vinden jullie als vrouwen dan leuk? of moeten we als mannen blijven raden?
Ik ben bij drie wandelingen in Utrecht geweest en die bevielen me uitstekendquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mis de 40+ meets wel
ditquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik mis het ook, zou het leuk vinden om de meeste weer te zien. Ik heb mij prima vermaakt iig.
Wandelingen heb ik nooit gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben bij drie wandelingen in Utrecht geweest en die bevielen me uitstekend
zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wandelingen heb ik nooit gedaan.
Alleen met een ploeg in een kroeg 2 keer en dat was best wel heel erg leuk.
Voor jou niet handig dan. Voor mij wel, ik heb verder niets boeiends meer waar ik aan vast zit, yoloquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker. 1x met een wandeling meegeweest. Ook heel leuk, maar da's altijd op zondag en dat past maar zelden
weet je hoe eng ??? het lukt me beter als vroeger nu trouwens. maarja ligt er niet zo druk op.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet raden, gewoon vragen en er is niet iets algemeens wat vrouwen leuk vinden, allemaal verschillend, net als mannen. Alhoewel...ja ok, laat maar.
Die schuif je zo naar binnen.quote:
Dat is meestal niet goed, tenzij die dat altijd doet en als het dat laatste is, volgende keer dan eerder aanzetten zodat het minder opvalt.quote:
Heel eng. Gesprekjes moeten gewoon spontaan gaan, daarom niet zoeken, dan is het te geforceerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
weet je hoe eng ??? het lukt me beter als vroeger nu trouwens. maarja ligt er niet zo druk op.
ding loopt ergens tegenaanquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is meestal niet goed, tenzij die dat altijd doet en als het dat laatste is, volgende keer dan eerder aanzetten zodat het minder opvalt.
ditquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel eng. Gesprekjes moeten gewoon spontaan gaan, daarom niet zoeken, dan is het te geforceerd.
Dat is niet goed hoor, ze horen stil te staan.quote:
A sick mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zal absoluut lekker zijn alleen bij het plaatje gaat mijn brein toch weer de verkeerde kant op of zo.
ergens verwachtte ik deze reactiequote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, ze horen stil te staan.
quote:
Inkoppertje.quote:
Ik vind het leuk, is ook wel één van mijn favorieten. Wanneer gaan we daten?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:19 schreef kree het volgende:
iemand die dit leuk vind ga ik mee op date
Bekijk deze YouTube-video
ik zie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, is ook wel één van mijn favorieten. Wanneer gaan we daten?
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koeniequote:
En ik met water.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mis nog steeds een smiley met een glas rum ofzo
welke 40+ meet heb ik jou ook alweer gemeet? Ik vermoed bij de meet waar ik inkakte en vertrokquote:
wij allemaalquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Verslikte me bijna in mijn boterham omdat ik hardop lachte.
Ik wil wel een verslag van jullie date dan.
Lol, dat was die ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke 40+ meet heb ik jou ook alweer gemeet? Ik vermoed bij de meet waar ik inkakte en vertrok
zijn er dingen gebeurd die ik niet meer weet?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dat was die ja.Dat weet je dan toch nog wel.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er dingen gebeurd die ik niet meer weet?
dit was gelijk wel de laatste keer dat ik zonder problemen thuis ben gekomen, alleen geen idee meer hoequote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.Zover ik weet is er alleen gekletst, gezopen en af en toe wat gevreten.
Je was gewoon precies op tijd weggegaan, je voelde het aankomen dat als je niet stopte en wegging, het niet goed zou eindigen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit was gelijk wel de laatste keer dat ik zonder problemen thuis ben gekomen, alleen geen idee meer hoeBen netjes de tram in gegaan en heb in en uitgechekt
Toch begreep ik het.quote:
Kom jij dan ook?quote:
ik heb iets dergelijks zelfs wel eens thuis gehad op mijn verjaardag. Er was nog visite maar kreeg ook een alcohol-inkakmoment. Ben naar boven gelopen en gaan slapenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je was gewoon precies op tijd weggegaan, je voelde het aankomen dat als je niet stopte en wegging, het niet goed zou eindigen.
Ik was erg blij dat ik gewoon gebracht en gehaald werd.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb iets dergelijks zelfs wel eens thuis gehad op mijn verjaardag. Er was nog visite maar kreeg ook een alcohol-inkakmoment. Ben naar boven gelopen en gaan slapen
Organiseer er 1 danquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mis de 40+ meets wel
Ook op de mijne van nooit gemeet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marc staat nog op m'n lijstje 'nooit gemeet'
het heeft bij mij nooit met veel alcohol te maken, kan zomaar opeens met drankje 2 een 'Koen kakt in' gebeurtenis worden. Maar ook na drankje 10quote:
Dat is niet het antwoord op de vraagquote:
Lange lijst?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marc staat nog op m'n lijstje 'nooit gemeet'
Alleen jijquote:
er is een lijst "nooit gemeet maar wel geinteresseerd" en een lijst "nooit gemeet en hou het graag zo"quote:
Ok, apart. Wel handig dat je het voelt aankomen iig en er dan ook nog naar kan handelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het heeft bij mij nooit met veel alcohol te maken, kan zomaar opeens met drankje 2 een 'Koen kakt in' gebeurtenis worden. Maar ook na drankje 10
Nou ben ik nieuwsgierig naar die laatste lijst.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is een lijst "nooit gemeet maar wel geinteresseerd" en een lijst "nooit gemeet en hou het graag zo"
Ik sta op de tweede hequote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is een lijst "nooit gemeet maar wel geinteresseerd" en een lijst "nooit gemeet en hou het graag zo"
quote:
quote:
En dit niet op de mijne.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op de vraag
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:15 schreef Koen66 het volgende:
al heb ik ook meegemaakt dat ik iemand van lijst 2 ontmoette en het een prima leuk persoon was
beste optie idd als spontaan enzo, maar ik maak die niet mee he. ja soms maar dan zijn ze allemaal al getrouwd en met kinderen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel eng. Gesprekjes moeten gewoon spontaan gaan, daarom niet zoeken, dan is het te geforceerd.
meesten zijn irl wel ongeveer hetzelfde als online, een enkeling uitgesloten positief of negatiefquote:
nouja man he, dus date wil ik niet zeggen. maar als je het leuk vind kunnen we best wel eens gaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook veeeeeeel meer fokkers gemeet dan ikke.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meesten zijn irl wel ongeveer hetzelfde als online, een enkelink uitgesloten positief of negatief
Dat is een jaquote:
veel is een groot woord, maar denk een stuk of 50-75 oidquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook veeeeeeel meer fokkers gemeet dan ikke.
Ik kan me zo ook niet bedenken of iemand echt heel anders was, bij mijn weten vond ik ze allemaal wel tof, ook al heb ik sommige meer gesproken dan anderen.
playerquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veel is een groot woord, maar denk een stuk of 50-75 oid
Eerste gedeelte, dan zul je op andere locaties moeten gaan rondhangen waar ze niet allemaal getrouwd zijn. Waar dat is weet ik ook niet, kinderen ontkom je haast niet aan tenzij je ouder wordt en oudere vrouwen date, die van mij zijn inmiddels volwassen, dat is inmiddels wel erg handig, ook al ben ik niet op zoek naar een relatie maar mocht ik ooit iemand tegen komen dan let ik zeker wel op of iemand nog jonge kinderen of pubers heeft, daar begin ik niet meer aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
beste optie idd als spontaan enzo, maar ik maak die niet mee he. ja soms maar dan zijn ze allemaal al getrouwd en met kinderen.
Geen vraag voor mij dit, maar meer kan niet anders vrouwen of Mannen hebben dit of maken mee.
Ik vind dat veel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veel is een groot woord, maar denk een stuk of 50-75 oid
Misschien moet je dat dan toch eens doen, naar meets gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:22 schreef kree het volgende:
ik heb voor zover ik weet nooit een fokker gemeet>?
Al metal vinding jullie sommige leuk en sommige totaal niet. maarja.
ben ik nog niet te kritisch want is online ofzo nog. en denk in echt valt het allemaal wel mee.
Soms vind ik jou wel raarrrrrr.quote:
Niet doen ook hoor,quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:22 schreef kree het volgende:
ik heb voor zover ik weet nooit een fokker gemeet>?
dat klknkt wel eng zoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet doen ook hoor,
fokkers zijn net mensen
en mensen zijn vies en hebben dingetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |