quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, is ook wel één van mijn favorieten. Wanneer gaan we daten?
Koeniequote:
En ik met water.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mis nog steeds een smiley met een glas rum ofzo
welke 40+ meet heb ik jou ook alweer gemeet? Ik vermoed bij de meet waar ik inkakte en vertrokquote:
wij allemaalquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Verslikte me bijna in mijn boterham omdat ik hardop lachte.
Ik wil wel een verslag van jullie date dan.
Lol, dat was die ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke 40+ meet heb ik jou ook alweer gemeet? Ik vermoed bij de meet waar ik inkakte en vertrok
zijn er dingen gebeurd die ik niet meer weet?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dat was die ja.Dat weet je dan toch nog wel.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er dingen gebeurd die ik niet meer weet?
dit was gelijk wel de laatste keer dat ik zonder problemen thuis ben gekomen, alleen geen idee meer hoequote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.Zover ik weet is er alleen gekletst, gezopen en af en toe wat gevreten.
Je was gewoon precies op tijd weggegaan, je voelde het aankomen dat als je niet stopte en wegging, het niet goed zou eindigen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit was gelijk wel de laatste keer dat ik zonder problemen thuis ben gekomen, alleen geen idee meer hoeBen netjes de tram in gegaan en heb in en uitgechekt
Toch begreep ik het.quote:
Kom jij dan ook?quote:
ik heb iets dergelijks zelfs wel eens thuis gehad op mijn verjaardag. Er was nog visite maar kreeg ook een alcohol-inkakmoment. Ben naar boven gelopen en gaan slapenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je was gewoon precies op tijd weggegaan, je voelde het aankomen dat als je niet stopte en wegging, het niet goed zou eindigen.
Ik was erg blij dat ik gewoon gebracht en gehaald werd.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb iets dergelijks zelfs wel eens thuis gehad op mijn verjaardag. Er was nog visite maar kreeg ook een alcohol-inkakmoment. Ben naar boven gelopen en gaan slapen
Organiseer er 1 danquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat lijkt een compleet andere wereld
Mis de 40+ meets wel
Ook op de mijne van nooit gemeet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marc staat nog op m'n lijstje 'nooit gemeet'
het heeft bij mij nooit met veel alcohol te maken, kan zomaar opeens met drankje 2 een 'Koen kakt in' gebeurtenis worden. Maar ook na drankje 10quote:
Dat is niet het antwoord op de vraagquote:
Lange lijst?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marc staat nog op m'n lijstje 'nooit gemeet'
Alleen jijquote:
er is een lijst "nooit gemeet maar wel geinteresseerd" en een lijst "nooit gemeet en hou het graag zo"quote:
Ok, apart. Wel handig dat je het voelt aankomen iig en er dan ook nog naar kan handelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het heeft bij mij nooit met veel alcohol te maken, kan zomaar opeens met drankje 2 een 'Koen kakt in' gebeurtenis worden. Maar ook na drankje 10
Nou ben ik nieuwsgierig naar die laatste lijst.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is een lijst "nooit gemeet maar wel geinteresseerd" en een lijst "nooit gemeet en hou het graag zo"
Ik sta op de tweede hequote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is een lijst "nooit gemeet maar wel geinteresseerd" en een lijst "nooit gemeet en hou het graag zo"
quote:
quote:
En dit niet op de mijne.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op de vraag
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:15 schreef Koen66 het volgende:
al heb ik ook meegemaakt dat ik iemand van lijst 2 ontmoette en het een prima leuk persoon was
beste optie idd als spontaan enzo, maar ik maak die niet mee he. ja soms maar dan zijn ze allemaal al getrouwd en met kinderen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel eng. Gesprekjes moeten gewoon spontaan gaan, daarom niet zoeken, dan is het te geforceerd.
meesten zijn irl wel ongeveer hetzelfde als online, een enkeling uitgesloten positief of negatiefquote:
nouja man he, dus date wil ik niet zeggen. maar als je het leuk vind kunnen we best wel eens gaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, is ook wel één van mijn favorieten. Wanneer gaan we daten?
Jij hebt volgens mij ook veeeeeeel meer fokkers gemeet dan ikke.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meesten zijn irl wel ongeveer hetzelfde als online, een enkelink uitgesloten positief of negatief
Dat is een jaquote:
veel is een groot woord, maar denk een stuk of 50-75 oidquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook veeeeeeel meer fokkers gemeet dan ikke.
Ik kan me zo ook niet bedenken of iemand echt heel anders was, bij mijn weten vond ik ze allemaal wel tof, ook al heb ik sommige meer gesproken dan anderen.
playerquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veel is een groot woord, maar denk een stuk of 50-75 oid
Eerste gedeelte, dan zul je op andere locaties moeten gaan rondhangen waar ze niet allemaal getrouwd zijn. Waar dat is weet ik ook niet, kinderen ontkom je haast niet aan tenzij je ouder wordt en oudere vrouwen date, die van mij zijn inmiddels volwassen, dat is inmiddels wel erg handig, ook al ben ik niet op zoek naar een relatie maar mocht ik ooit iemand tegen komen dan let ik zeker wel op of iemand nog jonge kinderen of pubers heeft, daar begin ik niet meer aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
beste optie idd als spontaan enzo, maar ik maak die niet mee he. ja soms maar dan zijn ze allemaal al getrouwd en met kinderen.
Geen vraag voor mij dit, maar meer kan niet anders vrouwen of Mannen hebben dit of maken mee.
Ik vind dat veel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veel is een groot woord, maar denk een stuk of 50-75 oid
Misschien moet je dat dan toch eens doen, naar meets gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:22 schreef kree het volgende:
ik heb voor zover ik weet nooit een fokker gemeet>?
Al metal vinding jullie sommige leuk en sommige totaal niet. maarja.
ben ik nog niet te kritisch want is online ofzo nog. en denk in echt valt het allemaal wel mee.
Soms vind ik jou wel raarrrrrr.quote:
Niet doen ook hoor,quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:22 schreef kree het volgende:
ik heb voor zover ik weet nooit een fokker gemeet>?
dat klknkt wel eng zoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet doen ook hoor,
fokkers zijn net mensen
en mensen zijn vies en hebben dingetjes
Je bent zelluf een vies dingetje.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet doen ook hoor,
fokkers zijn net mensen
en mensen zijn vies en hebben dingetjes
Typtyfusquote:
Dat kan ook, ik ben al verhuisd naar mijn slaapkamer. Bijna tijd om te slapen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:34 schreef Koen66 het volgende:
mn batterij gaat al in het standje "tijd om op te laden"
ik zit nog op de bank met batterij laptop op 'powersave' standquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik ben al verhuisd naar mijn slaapkamer. Bijna tijd om te slapen.
ik ben altijd op de verkeerdenplekken en heb gemist vroeger wssquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerste gedeelte, dan zul je op andere locaties moeten gaan rondhangen waar ze niet allemaal getrouwd zijn. Waar dat is weet ik ook niet, kinderen ontkom je haast niet aan tenzij je ouder wordt en oudere vrouwen date, die van mij zijn inmiddels volwassen, dat is inmiddels wel erg handig, ook al ben ik niet op zoek naar een relatie maar mocht ik ooit iemand tegen komen dan let ik zeker wel op of iemand nog jonge kinderen of pubers heeft, daar begin ik niet meer aan.
2e gedeelte snap ik niet wat je bedoelt.
wellicht maar vind dat eng.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien moet je dat dan toch eens doen, naar meets gaan.
Je bent zelf ook een fokker dus dat heb je dan al gemeen met de mensen die je meet.
Heb je geen stopcontact in de buurt of een verlengsnoer?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit nog op de bank met batterij laptop op 'powersave' stand
Of je bekijkt het dat je veel ellende is bespaard gebleven.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben altijd op de verkeerdenplekken en heb gemist vroeger wss
maarja dan nu vrijgezel.
Is het toch ookquote:
nou ben bang voor dus idd. beetje teveel omdat het onwijs kan kwetsen ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of je bekijkt het dat je veel ellende is bespaard gebleven.
Ik ben inderdaad niet zo positief over relaties. Excuus daarvoor.
dan moet ik opstaanquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je geen stopcontact in de buurt of een verlengsnoer?
Mijn telefoon is nog vol genoeg. En heb een pc, dus die zit altijd aan het stroomnet.
Checkquote:
Ik vond het ook eng maar toch gedaan en geen spijt van gehad. Het engste was om binnen te stappen en mezelf voor te stellen, daarna was dat gelukkig snel voorbij. Je kent de meeste mensen al iets door het online kletsen en na het voorstellen ging de rest vanzelf. Ook jij kan zoiets.quote:
Luie donder en voortaan zorgen dat je het binnen handbereik legt voordat je gaat zitten.quote:
mja denkl het wel en over algemeen vinden z mij wel oke ook. als ik ff mag zeggen. ````;pquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng maar toch gedaan en geen spijt van gehad. Het engste was om binnen te stappen en mezelf voor te stellen, daarna was dat gelukkig snel voorbij. Je kent de meeste mensen al iets door het online kletsen en na het voorstellen ging de rest vanzelf. Ook jij kan zoiets.
quote:
terwijl ik al verschillende keren ben opgestaan, om pistachenootjes, rum en kaas te pakkenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Luie donder en voortaan zorgen dat je het binnen handbereik legt voordat je gaat zitten.
Herkenbaar en daar zul je je toch overheen moeten zetten. Bekijk het zo, met je werk of op vakantie of zelfs met boodschappen doen, ken je ook niet iedereen en moet je je ook over bepaalde dingen heen zetten. Dus met een meet lukt je dat dan ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:42 schreef kree het volgende:
goed he. hoe ik allemaal excuus zeg omdat ik gewoon bang ben eigenohjik om enthousiast te zijn bij nieuwe mensen????
OMGquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl ik al verschillende keren ben opgestaan, om pistachenootjes, rum en kaas te pakken
nouja idd. maar het kost ff tijd omdat ook wel gekwetst denk ben ik dan in vertrouwen op of noem het op,quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Herkenbaar en daar zul je je toch overheen moeten zetten. Bekijk het zo, met je werk of op vakantie of zelfs met boodschappen doen, ken je ook niet iedereen en moet je je ook over bepaalde dingen heen zetten. Dus met een meet lukt je dat dan ook.
En niet iedereen hoeft je aardig te vinden en andersom, zo ben ik ook naar die meets gegaan en het is allemaal reuze meegevallen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
mja denkl het wel en over algemeen vinden z mij wel oke ook. als ik ff mag zeggen. ````;p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |