quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, is ook wel één van mijn favorieten. Wanneer gaan we daten?
Koeniequote:
En ik met water.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mis nog steeds een smiley met een glas rum ofzo
welke 40+ meet heb ik jou ook alweer gemeet? Ik vermoed bij de meet waar ik inkakte en vertrokquote:
wij allemaalquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Verslikte me bijna in mijn boterham omdat ik hardop lachte.
Ik wil wel een verslag van jullie date dan.
Lol, dat was die ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke 40+ meet heb ik jou ook alweer gemeet? Ik vermoed bij de meet waar ik inkakte en vertrok
zijn er dingen gebeurd die ik niet meer weet?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dat was die ja.Dat weet je dan toch nog wel.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er dingen gebeurd die ik niet meer weet?
dit was gelijk wel de laatste keer dat ik zonder problemen thuis ben gekomen, alleen geen idee meer hoequote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.Zover ik weet is er alleen gekletst, gezopen en af en toe wat gevreten.
Je was gewoon precies op tijd weggegaan, je voelde het aankomen dat als je niet stopte en wegging, het niet goed zou eindigen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit was gelijk wel de laatste keer dat ik zonder problemen thuis ben gekomen, alleen geen idee meer hoeBen netjes de tram in gegaan en heb in en uitgechekt
Toch begreep ik het.quote:
Kom jij dan ook?quote:
ik heb iets dergelijks zelfs wel eens thuis gehad op mijn verjaardag. Er was nog visite maar kreeg ook een alcohol-inkakmoment. Ben naar boven gelopen en gaan slapenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je was gewoon precies op tijd weggegaan, je voelde het aankomen dat als je niet stopte en wegging, het niet goed zou eindigen.
Ik was erg blij dat ik gewoon gebracht en gehaald werd.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb iets dergelijks zelfs wel eens thuis gehad op mijn verjaardag. Er was nog visite maar kreeg ook een alcohol-inkakmoment. Ben naar boven gelopen en gaan slapen
Organiseer er 1 danquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat lijkt een compleet andere wereld
Mis de 40+ meets wel
Ook op de mijne van nooit gemeet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marc staat nog op m'n lijstje 'nooit gemeet'
het heeft bij mij nooit met veel alcohol te maken, kan zomaar opeens met drankje 2 een 'Koen kakt in' gebeurtenis worden. Maar ook na drankje 10quote:
Dat is niet het antwoord op de vraagquote:
Lange lijst?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marc staat nog op m'n lijstje 'nooit gemeet'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |