Daar is kpd voor.quote:
Soms is het minder druk, maar nog steeds een prima plek wat mij betreft om te posten.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan valt dat bagger topic toch wat tegen.
Niet raden, gewoon vragen en er is niet iets algemeens wat vrouwen leuk vinden, allemaal verschillend, net als mannen. Alhoewel...ja ok, laat maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja had dat ook niet verwacht ook trouwens, maar vertel ik iets over wat ik leuk vind. wat vinden jullie als vrouwen dan leuk? of moeten we als mannen blijven raden?
Ik ben bij drie wandelingen in Utrecht geweest en die bevielen me uitstekendquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat lijkt een compleet andere wereld
Mis de 40+ meets wel
ditquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik mis het ook, zou het leuk vinden om de meeste weer te zien. Ik heb mij prima vermaakt iig.
Wandelingen heb ik nooit gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben bij drie wandelingen in Utrecht geweest en die bevielen me uitstekend
zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wandelingen heb ik nooit gedaan.
Alleen met een ploeg in een kroeg 2 keer en dat was best wel heel erg leuk.
Voor jou niet handig dan. Voor mij wel, ik heb verder niets boeiends meer waar ik aan vast zit, yoloquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker. 1x met een wandeling meegeweest. Ook heel leuk, maar da's altijd op zondag en dat past maar zelden
weet je hoe eng ??? het lukt me beter als vroeger nu trouwens. maarja ligt er niet zo druk op.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet raden, gewoon vragen en er is niet iets algemeens wat vrouwen leuk vinden, allemaal verschillend, net als mannen. Alhoewel...ja ok, laat maar.
Die schuif je zo naar binnen.quote:
Dat is meestal niet goed, tenzij die dat altijd doet en als het dat laatste is, volgende keer dan eerder aanzetten zodat het minder opvalt.quote:
Heel eng. Gesprekjes moeten gewoon spontaan gaan, daarom niet zoeken, dan is het te geforceerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
weet je hoe eng ??? het lukt me beter als vroeger nu trouwens. maarja ligt er niet zo druk op.
ding loopt ergens tegenaanquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is meestal niet goed, tenzij die dat altijd doet en als het dat laatste is, volgende keer dan eerder aanzetten zodat het minder opvalt.
ditquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel eng. Gesprekjes moeten gewoon spontaan gaan, daarom niet zoeken, dan is het te geforceerd.
Dat is niet goed hoor, ze horen stil te staan.quote:
A sick mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zal absoluut lekker zijn alleen bij het plaatje gaat mijn brein toch weer de verkeerde kant op of zo.
ergens verwachtte ik deze reactiequote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, ze horen stil te staan.
quote:
Inkoppertje.quote:
Ik vind het leuk, is ook wel één van mijn favorieten. Wanneer gaan we daten?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:19 schreef kree het volgende:
iemand die dit leuk vind ga ik mee op date
Bekijk deze YouTube-video
ik zie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, is ook wel één van mijn favorieten. Wanneer gaan we daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |