Ik zou met haar niet gaan armworstelen.quote:
Dat doen ze overal met van alles ...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat is redelijk goedkoop, waarschijnlijk in een winkel waar ik niet kom.
Dan nog boycot ik ze nu even. Duurder ok maar de repen verkleinen.Dat gaat mij te ver.
Ik weet het, het is verschrikkelijk en ik ben mij er ook erg van bewust, nog steeds roep ik krimpflatie uit als ik het weer zie bij een product. fuckers zijn het. Ik doe al te lang boodschappen waardoor ik te veel weet hoe het vorig jaar en eerder nog was.quote:
Weer een mooie.quote:
nou idd dat? en idd zo denk ik ook wel beetje onderhand.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind liefde kut, 2 lange en 2 korte relaties gehad, ik ben er niet voor gemaakt denk ik.
Af en toe mis ik fysiek contact wel, zoals een knuffel of zo, verder wel tevreden met het single zijn nu.
Hey koenieloenie, welkom op het feestje.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou met haar niet gaan armworstelen.
daar zitten wel een paar lekkere dingetjes tussenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
En voor diegene die gezond willen snacken.
[ afbeelding ]
Thats the spiritquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
Vanmorgen koffie e.d. nu iets anders lekkers voor iedereen in de sc.
[ afbeelding ]
Ik snap je, ik zou ook wel dingen met iemand willen doen die hetzelfde wil alleen krijg ik dat niet voor elkaar. Dus voor nu opgegeven. Te veel drama gehad, geen zin meer in.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
nou idd dat? en idd zo denk ik ook wel beetje onderhand.
maar denk ook wel eens hoe leuk zou het5 zijn samen met iemand en samen dingen meemaken als liefdespartner om maar te zeggen?
Ik denk dat mis ik dan wel.
Heb je gespierde armen dan of kun je tegen je verlies?quote:
Heb je gezien hoe ze haar tong uitsteekt?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je gespierde armen dan of kun je tegen je verlies?
Als het goed is voor iedereen wel iets wat ze lusten of lekker vinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
daar zitten wel een paar lekkere dingetjes tussen
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
En voor iedereen die nog eten moet:
[ afbeelding ]
Lijkt wel of je jarig bentquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het goed is voor iedereen wel iets wat ze lusten of lekker vinden.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze haar tong uitsteekt?
Dat komt wel goed dus
En ja, kan in bepaalde gevallen tegen mijn verlies
Ik dacht pindakaas, ook ivm de pinda's, anders zou ik het niet weten, of wacht, humus of hoe die meuk heet misschien.quote:
same en daardoor beetje geen zin meer in. terwijl mss elke kans is een nieuwe. maarja. ik ben er ook niet actief meer mee bezig nu.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je, ik zou ook wel dingen met iemand willen doen die hetzelfde wil alleen krijg ik dat niet voor elkaar. Dus voor nu opgegeven. Te veel drama gehad, geen zin meer in.
quote:
Het zal absoluut lekker zijn alleen bij het plaatje gaat mijn brein toch weer de verkeerde kant op of zo.quote:
Maar je gaat toch geen nootjes dippen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht pindakaas, ook ivm de pinda's, anders zou ik het niet weten, of wacht, humus of hoe die meuk heet misschien.
Stond dat niet tussen al die flessen?quote:
Is altijd welkom.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Oh gelukkig niet, had gewoon zin om te zorgen voor lekkers vandaag. Ook al is het digitaal.
Dat dacht ik ook maar wat is het dan en waarom zit het daar.quote:
tijdens corona ook nog een echte meetquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Is altijd welkom.![]()
Tijdens corona was het ook fijn om hier digitaal met anderen bierproeverij te doen, of gewoon even kletsen. Dat zijn toch de momenten dingen van zo'n forum.
Ja was alleen wel binnen bepaalde tijden. Echt niet meer te geloven toch als je terugdenkt naar hoe dat was.quote:
quote:
Ik ga niet meer zoeken, als het zo moet zijn zal het wel gebeuren en naar een kroeg ga ik al helemaal niet omdat ik zelf niet zo van alcohol hou en je daar dan bepaalde types tegenkomt waar ik zeker geen relatie mee wil.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
same en daardoor beetje geen zin meer in. terwijl mss elke kans is een nieuwe. maarja. ik ben er ook niet actief meer mee bezig nu.
mss over paar maanden probeer ik wel weer. maar in kroeg hangen te oud voor dus is toch dating sites.
Dacht ik ook vandaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Is altijd welkom.![]()
Tijdens corona was het ook fijn om hier digitaal met anderen bierproeverij te doen, of gewoon even kletsen. Dat zijn toch de fijne momenten van zo'n forum.
Verrekte kutquote:
Zo werkt dat niet kree. Leuk nummer, maar ga niet met je op date.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:19 schreef kree het volgende:
iemand die dit leuk vind ga ik mee op date
Bekijk deze YouTube-video
nee dat lijkt een compleet andere wereldquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja was alleen wel binnen bepaalde tijden. Echt niet meer te geloven toch als je terugdenkt naar hoe dat was.
Nee, die mag je hier niet postenquote:
ja had dat ook niet verwacht ook trouwens, maar vertel ik iets over wat ik leuk vind. wat vinden jullie als vrouwen dan leuk? of moeten we als mannen blijven raden?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet kree. Leuk nummer, maar ga niet met je op date.
Ja dan valt dat bagger topic toch wat tegen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Is altijd welkom.![]()
Tijdens corona was het ook fijn om hier digitaal met anderen bierproeverij te doen, of gewoon even kletsen. Dat zijn toch de fijne momenten van zo'n forum.
Ik mis het ook, zou het leuk vinden om de meeste weer te zien. Ik heb mij prima vermaakt iig.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat lijkt een compleet andere wereld
Mis de 40+ meets wel
Daar is kpd voor.quote:
Soms is het minder druk, maar nog steeds een prima plek wat mij betreft om te posten.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan valt dat bagger topic toch wat tegen.
Niet raden, gewoon vragen en er is niet iets algemeens wat vrouwen leuk vinden, allemaal verschillend, net als mannen. Alhoewel...ja ok, laat maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja had dat ook niet verwacht ook trouwens, maar vertel ik iets over wat ik leuk vind. wat vinden jullie als vrouwen dan leuk? of moeten we als mannen blijven raden?
Ik ben bij drie wandelingen in Utrecht geweest en die bevielen me uitstekendquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat lijkt een compleet andere wereld
Mis de 40+ meets wel
ditquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik mis het ook, zou het leuk vinden om de meeste weer te zien. Ik heb mij prima vermaakt iig.
Wandelingen heb ik nooit gedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben bij drie wandelingen in Utrecht geweest en die bevielen me uitstekend
zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wandelingen heb ik nooit gedaan.
Alleen met een ploeg in een kroeg 2 keer en dat was best wel heel erg leuk.
Voor jou niet handig dan. Voor mij wel, ik heb verder niets boeiends meer waar ik aan vast zit, yoloquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker. 1x met een wandeling meegeweest. Ook heel leuk, maar da's altijd op zondag en dat past maar zelden
weet je hoe eng ??? het lukt me beter als vroeger nu trouwens. maarja ligt er niet zo druk op.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet raden, gewoon vragen en er is niet iets algemeens wat vrouwen leuk vinden, allemaal verschillend, net als mannen. Alhoewel...ja ok, laat maar.
Die schuif je zo naar binnen.quote:
Dat is meestal niet goed, tenzij die dat altijd doet en als het dat laatste is, volgende keer dan eerder aanzetten zodat het minder opvalt.quote:
Heel eng. Gesprekjes moeten gewoon spontaan gaan, daarom niet zoeken, dan is het te geforceerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
weet je hoe eng ??? het lukt me beter als vroeger nu trouwens. maarja ligt er niet zo druk op.
ding loopt ergens tegenaanquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is meestal niet goed, tenzij die dat altijd doet en als het dat laatste is, volgende keer dan eerder aanzetten zodat het minder opvalt.
ditquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel eng. Gesprekjes moeten gewoon spontaan gaan, daarom niet zoeken, dan is het te geforceerd.
Dat is niet goed hoor, ze horen stil te staan.quote:
A sick mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zal absoluut lekker zijn alleen bij het plaatje gaat mijn brein toch weer de verkeerde kant op of zo.
ergens verwachtte ik deze reactiequote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, ze horen stil te staan.
quote:
Inkoppertje.quote:
Ik vind het leuk, is ook wel één van mijn favorieten. Wanneer gaan we daten?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:19 schreef kree het volgende:
iemand die dit leuk vind ga ik mee op date
Bekijk deze YouTube-video
ik zie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, is ook wel één van mijn favorieten. Wanneer gaan we daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |