Lekker.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
Vanmorgen koffie e.d. nu iets anders lekkers voor iedereen in de sc.
[ afbeelding ]
Ik heb een relatie met mijn parkiet.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:23 schreef kree het volgende:
ik vroeg me af, hoeveel van jullie en 40+ zijn vrijgezel en vinden dat allemaal wel best?
maar die ook denken, mss mis ik wat ofzo als in liefde en met elkaar enzo?
echt wil er niet emo over te gaan doen.
Maar ik vraag me dat wel eens af. en jullie?
Ik neem hier wel wat van.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
En voor sommige van jullie .......
[ afbeelding ]
Geen pinda's in houten schaaltjes?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
Voor de zeer ouderen onder ons.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen pinda's in houten schaaltjes?
Ik denk iedereen hier wel.quote:
WTFquote:
quote:
Ik ben boos op milka, ze hebben krimpflatie gedaan en de prijs verhoogd. Ik boycot ze nu even.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:59 schreef chufi het volgende:
Paarse kouws in de aanbiedibg deze week
[ afbeelding ]
Ikkoop alleen in de aanbieding 89ctquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben boos op milka, ze hebben krimpflatie gedaan en de prijs verhoogd. Ik boycot ze nu even.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
En bier voor diegene die niet van zoete drank houden.
[ afbeelding ]
Niet bij de AH.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:59 schreef chufi het volgende:
Paarse kouws in de aanbiedibg deze week
[ afbeelding ]
Oh, dat is redelijk goedkoop, waarschijnlijk in een winkel waar ik niet kom.quote:
Ik zou met haar niet gaan armworstelen.quote:
Dat doen ze overal met van alles ...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat is redelijk goedkoop, waarschijnlijk in een winkel waar ik niet kom.
Dan nog boycot ik ze nu even. Duurder ok maar de repen verkleinen.Dat gaat mij te ver.
Ik weet het, het is verschrikkelijk en ik ben mij er ook erg van bewust, nog steeds roep ik krimpflatie uit als ik het weer zie bij een product. fuckers zijn het. Ik doe al te lang boodschappen waardoor ik te veel weet hoe het vorig jaar en eerder nog was.quote:
Weer een mooie.quote:
nou idd dat? en idd zo denk ik ook wel beetje onderhand.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind liefde kut, 2 lange en 2 korte relaties gehad, ik ben er niet voor gemaakt denk ik.
Af en toe mis ik fysiek contact wel, zoals een knuffel of zo, verder wel tevreden met het single zijn nu.
Hey koenieloenie, welkom op het feestje.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou met haar niet gaan armworstelen.
daar zitten wel een paar lekkere dingetjes tussenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
En voor diegene die gezond willen snacken.
[ afbeelding ]
Thats the spiritquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
Vanmorgen koffie e.d. nu iets anders lekkers voor iedereen in de sc.
[ afbeelding ]
Ik snap je, ik zou ook wel dingen met iemand willen doen die hetzelfde wil alleen krijg ik dat niet voor elkaar. Dus voor nu opgegeven. Te veel drama gehad, geen zin meer in.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
nou idd dat? en idd zo denk ik ook wel beetje onderhand.
maar denk ook wel eens hoe leuk zou het5 zijn samen met iemand en samen dingen meemaken als liefdespartner om maar te zeggen?
Ik denk dat mis ik dan wel.
Heb je gespierde armen dan of kun je tegen je verlies?quote:
Heb je gezien hoe ze haar tong uitsteekt?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je gespierde armen dan of kun je tegen je verlies?
Als het goed is voor iedereen wel iets wat ze lusten of lekker vinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
daar zitten wel een paar lekkere dingetjes tussen
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
En voor iedereen die nog eten moet:
[ afbeelding ]
Lijkt wel of je jarig bentquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het goed is voor iedereen wel iets wat ze lusten of lekker vinden.
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze haar tong uitsteekt?
Dat komt wel goed dus
En ja, kan in bepaalde gevallen tegen mijn verlies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |